Co się ze mną dzieje? :( - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-09-01, 03:42   #1
_lena20
Przyczajenie
 
Avatar _lena20
 
Zarejestrowany: 2012-05
Wiadomości: 17

Co się ze mną dzieje? :(


Postanowilam opisac swoj przypadek (problem, jakkolwiek to nazwać) na forum, ponieważ chyba sama sobie nie radzę z tym i przez to źle się czuję, mam nadzieję, że jakoś mi doradzicie lub zmotywujecie do działania.

Jestem studentką i pierwszą, zimową sesję przeszłam bez większego problemu. W sem. letnim miałam więcej egzaminów i nie udało mi się wszystkiego zaliczyć w pierwszym terminie, dlatego też będę mieć egzaminy poprawkowe. Wiem, że to może moja wina, bo nie przyłożyłam się do nauki aż tak bardzo, byłam zajęta chłopakiem i rozmyślaniem co on robi, czemu nie pisze, czemu nie ma dla mnie czasu itd.

Obecnie są jeszcze wakacje, zostałam w mieście studenckim i to był mój wybór. Właściwie zostałam ze względu na chłopaka, poza tym chciałam podjąć jakaś pracę. Udało mi się ją znaleźć, rozpoczęłam niezbędne szkolenia i po 3 dniach przestałam na nie chodzić, bo nie chciało mi się wstawać rano Później znalazłam kolejną pracę, chodziłam do niej niezbyt długo, aż w końcu przestałam ustalać z nimi grafik i mam cały czas wolne. Również dlatego, że nie chciało mi się rano wstawać i godzinę tam dojeżdżać. Co prawda moich rodziców stać na to, by mnie utrzymywać, ale bez przesady, nie jesteśmy jakoś super zamożni, po prostu normalna, przeciętna rodzina. Chciałam ich trochę odciążyć finansowo, żeby np. mogli wyjechać na wakacje podczas urlopu, czy żeby mogli odłożyć więcej pieniędzy i kupić szybciej nowy samochód, a nie dopiero jesienią. Poza tym, okłamuję rodziców i oni są święcie przekonani, że do tej pracy chodzę...