do Zło - problemy "inne" - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Wirtualna Redakcja > Techniczne forum

Notka

Techniczne forum Forum techniczne - obszar całe forum. Tutaj można zgłaszać uwagi techniczne, problemy dotyczące całego forum, problemy z hasłem i dostępem i inne…

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2003-09-03, 08:49   #1
homyk
Zakorzenienie
 
Avatar homyk
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 5 039

do Zło - problemy "inne"



Miły Zło, ponieważ jestem laikiem w kwestii komputera a mam jeden związany z nim problemik, postanowiłam zwrócić się z tym problemem do fachowca, czyli do Ciebie. Chodzi o to, że korzystam sobie z internetu, a tu nagle pojawia się komunikat, że system zaraz sie zamknie, bo są jakieś błedy. Mam pozamykać wszystkie programy, bo zaczyna sie odliczanie. No i komputerek się resetuje . Jaka może być tego przyczyna. Zło, pomóż proszę.
Ukłony
homyk jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2003-09-03, 09:32   #2
admin
Gość
 
Wiadomości: n/a
Re: do Zło - problemy "inne"

Nie mam pojecia, dopiero jak spiszesz mi z ekranu to, co jest tam napisane w trakcie takiego przymusowego restartu, to bede w stanie cos wymyslec. Nie zapomnij rowniez napisac jaki masz system operacyjny...

Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2003-09-03, 10:03   #3
homyk
Zakorzenienie
 
Avatar homyk
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 5 039
Re: do Zło - problemy "inne"

Wielkie dzięki za szybką reakcję! Teraz jestem w pracy, a problem dotyczy komputera domowego. Jak mi się to zdarzy znowu zanotuję komunikat i dam znać.
Zapomniałam zaznaczyć, a być może to również ma znaczenie, że nie mam żadnego stałego łącza, ani czegoś podobnego. Łączę się za każdym razem przez nr dostępowy.