Jak poprosić o podwyżkę? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-12-19, 20:47   #1
grLui
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 115

Jak poprosić o podwyżkę?


Od września pracuję w nowym miejscu, jestem z pracy ogólnie bardzo zadowolona, pod wieloma względami. Obecnie mam umowę zlecenie do końca grudnia, ale już zostałam poinformowana, że zostanie ona przedłużona, ale... i tu rodzi się problem, ponieważ dalej to ma być "tylko" zlecenie. Na rozmowie kwalifikacyjnej obiecano mi, że najpierw dostanę umowę zlecenie, a potem o pracę, dlatego jestem zaskoczona takim obrotem sytuacji - tłumaczone to jest tym, że jeszcze studiuję . Razem ze mną zatrudniona została druga kobieta, dwa razy starsza, nie posiadająca żadnego doświadczenia na tego typu stanowisku, ale dostała umowę o pracę, zarabia dokładnie tyle samo, z tym że moim zdaniem ma mniej odpowiedzialną i przede wszystkich absorbującą pracę, ponieważ ja przeważnie nie mam czasu, żeby nawet cokolwiek zjeść w ciągu dnia dlatego czuję się trochę poszkodowana, ale wiem, że o tym kto ile zarabia i na jakich warunkach decyduje pracodawca, dlatego tergo argumentu nie mam zamiaru poruszyć, no ALE mimo wszystko czuję się z tym trochę źle.

Druga kwestia dotyczy moich zarobków, które są naprawdę liche, a lwią część z tego pochłaniają jeszcze dojazdy. Także przed rozpoczęciem pracy, powiedziano mi, że jest to stawka "na początek".

I teraz proszę o radę, czy walczyć z szefem o umowę o pracę i starać się o podwyżkę, jeżeli tak to jakich argumentów użyć i ew. o "ile" mogę się realnie starać?

Dodam, że bardzo lubię tą pracę, dzień przelatuje mi nawet nie wiem kiedy, w dodatku jest to praca związana z moimi studiami i to w branży, w której naprawdę ciężko się załapać, ponieważ większość stanowisk zajmują "starzy wyjadacze".