2012-03-31, 22:06 | #1 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2012-03
Wiadomości: 2
|
Najlepsze filmy
Uwielbiam oglądać filmy.
Czy znacie jakieś warte polecenia? |
2012-03-31, 22:17 | #2 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 24 370
|
Dot.: Najlepsze filmy
ostatnie lwy
jabłko adama powrót do przyszłości cztery pokoju życie carlita zakochany bez pamięci antychryst infiltracja podziemny krąg kasyno chłopcy ferajny mgła |
2012-03-31, 22:19 | #3 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: z daleka :)
Wiadomości: 1 982
|
Dot.: Najlepsze filmy
Radzę poszukać i poprzeglądać wątki
m.in ten https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=268246
__________________
Kto pierwszy ten lepszy, ale... druga mysz bierze serek. Moje dzieła Preferencje https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=858471 Książkowy wątek |
2012-04-01, 10:00 | #4 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 23 282
|
Dot.: Najlepsze filmy
__________________
Gdzieś tu chyba zakpił los. Ona brzydka, brzydki on... A taka ładna miłość... |
2012-04-02, 18:30 | #5 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 35
|
Dot.: Najlepsze filmy
Polecam
Jestem Bogiem , Incepcja Dziennik zakrapiany rumem (sympatycznie się ogląda i te piękne widoki ) Cztery pokoje |
2012-04-02, 19:05 | #6 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 9 017
|
Dot.: Najlepsze filmy
Oj, jest wiele filmow godnych polecenia, nie wiadomo tez co lubisz
ale np "Jabłka Adama" też polecam z komedii romantycznych/ dramatów "Miłość na żądanie", "Like crazy" mogę polecić z horrorów. thrillerów : "To", "Zielona mila" , "Mroczna kraina", "Autostopowicz" (zwłaszcza stara wersja), "Milczenie owiec", "Naznaczony" i wiele innych.. ogólnie znam ich wiele, uwielbiam filmy grozy z innych mogę polecić też "Rzeź", "Musimy porozmawiać o Kevinie", "Fala"/ "De welle" (dramat niemiecki), "Tydzień z Marylin" itp i wiele innych.. |
2012-04-02, 20:33 | #7 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 84
|
Dot.: Najlepsze filmy
|
2012-04-02, 21:09 | #8 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 1 056
|
Dot.: Najlepsze filmy
Rebuild of Evangelion
Ju-on 2 Eureka Opowieść o dwóch siostrach cold fish
__________________
Come to the Dark Side - we have cookies <3 Oriflame |
2012-04-02, 21:53 | #9 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: TylkoMójŚwiat
Wiadomości: 328
|
Dot.: Najlepsze filmy
Na wesoło:
"Dorwać byłą" "Druhny" A tak bardziej strasznie" "Eden Lake" "Naznaczony" "Przypadek 39" "Sierota" |
2012-04-02, 22:38 | #10 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 24 370
|
Dot.: Najlepsze filmy
Wg mnie Eden Lake nie jest dobrym filmem, jest dość okrutny ale w zasadzie oglądając po raz drugi to nuda.
|
2012-04-04, 20:49 | #11 | |
DOMator
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: z nad morza
Wiadomości: 7 151
|
Dot.: Najlepsze filmy
Cytat:
Podobno Spadkobiercy i Idy marcowe są warte zauważenia. Mój tydzień z Marylin - to akurat przegapiłam, ale po świętach wybieram się na Sponsoring - podobno dobra rola Juliette Binoche. Z tego co czytałam ciekawie zapowiada się Nagroda, napewno warto zobaczyć Rozstanie, które wygrało w oscarowym wyścigu z filmem A. Holland W ciemności (ten film polecam głównie osobom lubiących wojenne klimaty, nie każdego porwie motyw życia w kanałach i dramatycznych wojennych wyborów) Przychodzi mi do głowy jeszcze Almodovar i jego zeszłoroczny film Skóra, w której żyję. |
|
2012-04-06, 12:54 | #12 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2012-03
Wiadomości: 2
|
Dot.: Najlepsze filmy
A znacie jakieś fajne francuskie filmy?
|
2012-04-06, 20:58 | #13 |
DOMator
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: z nad morza
Wiadomości: 7 151
|
Dot.: Najlepsze filmy
Wspomniane przeze mnie Kobiety z 6 piętra są francuskie i sporo w nich francuskiego klimatu lat 60-tych: http://www.filmweb.pl/film/Kobiety+z...ra-2010-609045
|
2012-04-06, 21:04 | #14 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 24 370
|
Dot.: Najlepsze filmy
Ja z francuskich delikatesy, amelia, raczej zawsze ciezko mi sie nastawic na francuskie kino:d
i z nowosci to Rzez |
2012-04-11, 14:03 | #15 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 2 984
|
Dot.: Najlepsze filmy
Ze starszych filmów polecam
" Dawno temu w Ameryce" , "Casablankę", "Ojca Chrzestnego" , " Lśnienie" ," Mechaniczną pomarańczę", " Annę Kareninę" , " Absolwenta" , Listę Schindlera" , " Zapach kobiety", "New York New York" i " Kabaret"
__________________
„Najpierw są kobiety, potem długo, długo nic. A następnie jest Ferrari”. Al Pacino, "Zapach kobiety" http://demotywatory.pl/2919083/Za-ka...kryje-sie-imie. |
2013-04-08, 19:21 | #16 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: okolice Lublina
Wiadomości: 2 647
|
Dot.: Najlepsze filmy
.
|
2013-10-02, 09:48 | #17 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 8
|
Dot.: Najlepsze filmy
Ja lubię z tej strony Blue Jasmine i czas na miłość : xxx
Edytowane przez alamirka Czas edycji: 2013-11-28 o 17:48 Powód: Wycięty link |
2014-03-03, 17:59 | #18 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 17 276
|
Dot.: Najlepsze filmy
iluzja
incepcja wyspa tajemnic anioły i demony jestem numerem 4 skarb narodów Edytowane przez pati0090 Czas edycji: 2014-03-14 o 14:26 |
2014-03-14, 14:23 | #19 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2014-03
Wiadomości: 1
|
Dot.: Najlepsze filmy
Ja bardzo lubię "Zielona mila" oglądałam już kilka razy :3
A tak na marginesie to polecam wam tą stronkę z filmami online http://hdvod.pl/?ref=3da04ece Edytowane przez fjolatowa Czas edycji: 2014-03-14 o 14:25 |
2014-03-15, 13:24 | #20 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 687
|
Dot.: Najlepsze filmy
SKAZANI NA SHAWSHANK !! żaden inny film mu nie dorasta do pięt !!
Inne dobre filmy to: Nietykalni, Za wszelką cenę, W pogoni za szczęściem, Gran Torino, Forrest Gump, Dziewczyna z tatuażem, Django... mogłabym wymieniać i wymieniać
__________________
Michał 25.05.2015
Piotruś |
2014-03-25, 16:48 | #21 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2014-03
Wiadomości: 1
|
Dot.: Najlepsze filmy
http://www.kinoman.tv/pp/bulka1990 najlepsze filmy online wszystkie gatunki POLECAM
---------- Dopisano o 17:48 ---------- Poprzedni post napisano o 17:46 ---------- http://www.kinoman.tv/pp/bulka1990 |
2014-03-25, 22:18 | #22 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 24 370
|
Dot.: Najlepsze filmy
chyba do twoich pięt, bo ja wcale tak nie uważam tzn jest dobry, ale daleko mu do niektórych klasyków...
|
2014-05-07, 20:25 | #23 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2014-05
Wiadomości: 3
|
Dot.: Najlepsze filmy
Mr. & Mrs. Smith
Świetny! Fantastyczna gra aktorska, świetna fabuła. Ogólnie film bardzo mi się podobał. Z przyjemnością obejrzę go ponownie. |
2015-06-20, 08:47 | #24 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2015-06
Wiadomości: 1
|
Dot.: Najlepsze filmy
Ostatnio oglądałem Jurassic World i dla kogoś kto ogladal poprzednie czesci bedzie super. Dnia mnie 10/10 Tu ogladniecie jurassic world caly film online za darmo
|
2015-06-20, 09:42 | #25 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-03
Wiadomości: 3 874
|
Dot.: Najlepsze filmy
Lot nad kukułczym gniazdem, Skazani na Shawshank, Zielona mila
__________________
|
2015-06-20, 14:24 | #26 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2014-01
Wiadomości: 4
|
Dot.: Najlepsze filmy
Code Blue, z 2011 roku
Marian jest pielęgniarką, praca w szpitalu niemal zupełnie ją pochłania. Opiekuje się umierającymi, asystuje przy śmierci, czasami ją przyspiesza. W zamian zatrzymuje i kolekcjonuje drobne przedmioty należące do zmarłych pacjentów. Mimo że jest realną postacią, pełni w tej historii rolę metafory, przywodzi na myśl Charona, z uwagą i współczuciem przeprowadzającego ich na drugi brzeg Styksu. |
2015-09-18, 21:34 | #27 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2015-09
Wiadomości: 1
|
Dot.: Najlepsze filmy
Ostatnio oglądałem Ted 2 na Filmiksach i muszę przyznać, że humor zawarty w filmie jest świetny Ted strasznie mi się skojarzył z Charliem Sheenem
|
2015-09-26, 18:50 | #28 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2015-09
Wiadomości: 306
|
Dot.: Najlepsze filmy
"Ucieczka z kina Wolność" - wracam do niego co jakiś czas i zawsze odbieram inaczej...
|
2016-06-10, 11:12 | #29 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2014-10
Wiadomości: 156
|
Dot.: Najlepsze filmy
Rambo: pierwsza krew http://tvpuls.pl/filmy/rambo-pierwsza-krew pamiętacie? Już jutro na tv puls na pewno obejrzę tak dla przypomnienia, długo nie oglądałam A wy?
|
2016-07-13, 00:03 | #30 |
BAN stały
Zarejestrowany: 2016-07
Wiadomości: 91
|
Dot.: Najlepsze filmy
...
Edytowane przez 16184d9cda3dc635ef8643ffabb5c91037618a00 Czas edycji: 2017-05-09 o 01:21 |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:33.