studia... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-10-02, 19:28   #1
Mallutka
Zadomowienie
 
Avatar Mallutka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 1 136

studia...


nie, nie jestem studentka pierwszego roku...
ale za to jestem dzis bardzo smutnym czlowiekiem
Jak co roku o tej porze zaczal sie kolejny rok akademicki. Znow musialam przyjechac do Krakowa, zamieszkac z kims w pokoju (finanse) i zmagac sie z tesknota za cisza mojego miasteczka, TŻ-tem, walczyc z tlumem w tramwaju i o wolne miejsce w grupie (cwiczeniowej).
Mam tu naprawde grupe swietnych znajomych i lubie to czego sie ucze ale jestem doslownie chora jak mam tu przyjechac do tego gwaru, tysiaca wycieczek i do meczarni ciaglego przebywania z druga osoba...
A jak to u was wyglada drogie studjujace wizazanki?? jak sobie radzicie??
pozdrawiam was i zycze mniejszego dola niz ja mam dzisiaj
Mallutka jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-02, 21:09   #2
Dreamgirl
Rozeznanie
 
Avatar Dreamgirl
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 813
GG do Dreamgirl
Dot.: sudia...

Cóż, ja mieszkam w mieście niedaleko Poznania - gdzie studiuję, dojazd na uczelnię zajmuje mi jakieś 50 minut, więc nie wynajmuję mieszkania, tylko codziennie dojeżdżam. Mimo wszystkich negatywnych stron studiowania poza domem, czasem myślę że omija mnie to "prawdziwe" życie studencki nie ma więc tego złego co by na dobre nie wyszło. Głowa do góry ! Będzie dobrze, najgorszy początek, ale jak już minie kilka dni z pewnością dostrzeżesz i te pozytywne aspekty
__________________
"Nie idź za mną, bo nie umiem prowadzić.
Nie idź przede mną, bo mogę za Tobą nie nadążyć.
Idź po prostu obok mnie i bądź moim przyjacielem."
/Albert Camus/

Edytowane przez Dreamgirl
Czas edycji: 2008-01-19 o 17:11