Problem z kolanem - gdzie szukać pomocy? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe > Emigrantki

Notka

Emigrantki Emigrantki to forum dla "zagranicznych" Wizażanek. Wejdź, poznaj rodaczki, wymień się opiniami i swoim doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-01-03, 16:09   #1
Gosiur87
Raczkowanie
 
Avatar Gosiur87
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 37

Problem z kolanem - gdzie szukać pomocy?


Witam
Mam (na to wygląda) poważny problem - chyba przeciążyłam sobie kolano i ciągle mnie boli, nie umiem do końca wyprostować nogi :/ Miałam nadzieję, że to coś niegroźnego, ale już 3 dzień boli i mam problem z chodzeniem...
Od niedawna mieszkam w Londynie, nie mam jeszcze GP, bo zamierzamy się przeprowadzić, więc stwierdziłam, że na nowym miejscu się tym zajmę, a tu nagle mi taki problem wyskoczył... NIN oczywiście posiadam. Jestem zielona jeśli chodzi i angielską służbę zdrowia i nie do końca wiem, gdzie powinnam się udać Moje drogie emigrantki, doradźcie coś, proszę.
Z góry dziękuję
__________________
The best is yet to come!
Gosiur87 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-03, 18:41   #2
bellebelle
Zadomowienie
 
Avatar bellebelle
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 1 272
Dot.: Problem z kolanem - gdzie szukać pomocy?

Hej

Masz dwa wyjscia - isc do przychodni i sie zarejestrowac - tylko to zjamuje 24-48 godzin i dopiero wtedy Cie przyjma.
Opcja druga to udanie sie do Walk-in Clinic (http://www.nhs.uk/NHSEngland/AboutNH...entresFAQ.aspx) - tu na stronie mozesz wyszukac najblizsza Twojemu miejscu zamieszkania: http://www.nhs.uk/servicedirectories...e=WalkInCentre

Tu bediesz musiala wypelnic krotki formularz, imie, adress, dane kontaktowe, co Ci dolega, objawy (zeby wiedziec czy skierowac Cie do doktora czy do pielegniarki) itp i wtedy idziesz i siadasz i czeeeeeekasz Jako ze nie ma tam zapisow to czeka sie czasem 2 - 3 godziny.

Obie uslugi sa darmowe, nie placisz za przyjecie.

Podrawiam!