banalne pytanie praktyczne - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie

Notka

Paznokcie Forum, w którym rozmawiamy o pielęgnacji paznokci. Podyskutujmy o malowaniu, kształcie, stylizacji i dominujących trendach w zdobieniu paznokci.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-01-03, 10:19   #1
musicman
Zadomowienie
 
Avatar musicman
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 1 806
Question

banalne pytanie praktyczne


Pierwszy raz weszłam na paznokcie , szukam ale nie znalazłam odpowiedzi na moje pytanie. Nie mam żadnego doświadczenia z tipsami i w ogóle z przedłużaniem paznokci, a bardzo bym chciała zrobić sobie ładny french , tak żeby było naturalnie i do poważnej pracy.
Ale do rzeczy -boję się że jak zawadzę gdzieś taki paznokieć to to będzie strasznie bolało, tak sobie to wyobrażam bo pamiętam jak bolało gdy ścieliłam łóżko i wpychałam prześcieradło między łóżko a materac - wygięte pznokcie i strasznie niemiłe uczucie, brrr
A do tego mam bardzo delikatne, cienkie, rozdwajające się paznokcie, nie bardzo da się je utrzymać pod kontrolą, a już zapuścić na długie to marzenie...
Please help...
musicman jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-03, 10:41   #2
awa2001
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 157
GG do awa2001
Dot.: banalne pytanie praktyczne

szczerze mówiac to ja nie bardzo wiem o co pytasz pytasz czy warto sobie zrobić ? jasne, że tak, nie bój sie bólu, bo to kwestia wprawy, a jeśli paznokieć jest prawidłowo przedłuzony to nie ma prawa sprawiać Ci jakichkolwiek problemów Nie wiem natomiast czy ten paznokieć chcesz przedłużać sama czy u stylistki, bo sama nie dasz rady bez odpowiedniego sprzętu i nauki
awa2001 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-03, 11:12   #3
musicman
Zadomowienie
 
Avatar musicman
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 1 806
Dot.: banalne pytanie praktyczne

NO tak właściwie nie zadałam pytania,