Wibrator - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Seks

Notka

Seks Tutaj porozmawiasz o seksie. Masz pytania związane z życiem seksualnym lub szukasz porady? Dołącz do nas. Podziel się doświadczeniem, dodaj opinię.

Pokaż wyniki sondy: Co podczas wyboru wibratora jest dla Ciebie naistotniejsze?
Cena 0 0%
Jakość 4 100,00%
Marka 0 0%
Kolorystyka 0 0%
Materiał 0 0%
Sonda wielokrotnego wyboru Głosujący: 4. Nie możesz głosować w tej sondzie

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2016-11-16, 13:07   #1
Kasienka34
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2016-11
Wiadomości: 2
Smile

Wibrator


Witajcie. Nie lubię się rozpisywać więc wybaczcie za moją bezpośredniość. Szukam dobrego sklepu internetowego z gadżetami dla dorosłych. Nie mówię tu tylko o produktach wysokiej jakości czy o przystępnych cenach, ale też o zwyczajnym indywidualnym podejściu do klienta. Jestem jeszcze nowa w temacie i chciałabym naprawdę znaleźć coś dla siebie. Pomożecie? może korzystacie z jakiegoś, może któreś jest godne polecenia?
Kasienka34 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2016-11-17, 21:04   #2
zofia921
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-03
Wiadomości: 13
Dot.: Wibrator

Jak jesteś z Warszawy polecę stacjonarne - przy rondzie ONZ (niestety nazwy nie pamiętam) - jest tam miła młoda pani, która widać że ogarnia asortyment i umie doradzić.
Dawniej bywałam w stacjonarnym sklepie barbarella.pl (kiedy był jeszcze na Marszałkowskiej) i muszę przyznać, że super wspominam wizyty tam. Można było porozmawiać z panią ekspedientką, pośmiać się, zawsze też coś doradziła itp . Minęło kilka lat i coś się mogło zmienić, ale jak tylko masz możliwość to pójście i zobaczenie jak obsługa itp nic nie kosztuje.