Czemu nigdy nie miałem dziewczyny? Czy to moja wina? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe > Wizażowe Społeczności

Notka

Wizażowe Społeczności Wizażowe społeczności to forum, na którym poznasz osoby w swoim wieku, spod tego samego znaku zodiaku, szkoły. Dołącz do nas i daj się poznać.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-11-08, 21:49   #1
Batmanboss
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-11
Wiadomości: 2

Czemu nigdy nie miałem dziewczyny? Czy to moja wina?


Zacznę od tego, że jestem 19-tnim studentem. Nigdy nie miałem dziewczyny, ponieważ nie szukałem jej a kobietami zacząłem interesować się dopiero od 17 roku życia. Jakieś tam koleżanki miałem ale nic więcej. Zawsze myślałem, że jakoś sprawa się potoczy, spotkam piękną dziewczynę i będzie jak w filmie ale czekam, czekam i nic. Na uczelni staram się poznawać dziewczyny ale mam wrażenie, że one żyją własnym życiem i nie są zainteresowane znajomością bo traktują mnie jak kolegę ( przypuszczam że są zajęte). Wgl. nigdy nie spodobała mi się żadna dziewczyna, nie z tego że jestem wybredny czy coś ale nie spotkałem jej na swojej drodze przy której dech by mi zaparło. Napiszecie pewnie, że pasztet czy coś ale wręcz przeciwnie jestem dobrze zbudowany i mam 194 cm wzrostu ( mówią mi że przystojny). Wszyscy znajomi mnie napierają i się pytają czemu nie mam dziewczyny też się nad tym zastanawiam .... i nie znajduję odpowiedzi ;/ Krew mnie zalewa jak widzę pary nie umiem znieść tego widoku, tak im zazdroszczę. Nie wytrzymuję od paru miesięcy, wszędzie gdzie się pojawię myślę o dziewczynach czy nie spotkam tam może tej jednej i wychodzi z tego klapa bo albo nie ma dziewczyn albo są zajęte k**wa mac to nie może być prawda xD Dziewczyny w moim wieku miały już na pewno dziesiątki partnerów..... Pewnie sam fakt, że nie miałem jeszcze dziewczyny w tym wieku by im nie odpowiadał ;/ Dostałem ostrej depresji, nie umiem się z tego wyjść, nie jestem zdesperowany ale chciałbym się zakochać, poznać jakąś miłą, porządna dziewc