2009-04-28, 23:45 | #4801 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 290
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
z moich "ostatnio" obejrzanych
"Zgon na pogrzebie" - angielski humor, jedna scena jak dla mnie obrzydliwa, ale ogólnie całkiem przyjemny film 5/10 "Zejście" jako że na dniach wychodzi druga cześć tego filmu, postanowilam sobie przypomniec czesc pierwsza. Moim zdaniem jeden z lepszych horrorów 8/10 "Yes Man" ale badziew 2/10 "Nieproszeni Goscie" tu koncowka niezle mnie zaskoczyla, sceny z "duchami" troche smieszne ale nadal niektorzy moga sie przestraszyc. 6/10 "Marley & Me" bardzo fajny. Sliczny labradorek w roli glownej no i Jennifer Aniston. Nieskaplikowany, bardzo fajnie sie ogladalo 8/10 "Pan od muzyki" tak tak tak tak tak ! Francuski super film, serdecznie polecam. Spiew jednego z bohaterow nadal szumi mi w uszach. 10/10
__________________
|
2009-04-29, 06:40 | #4802 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 719
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
The Boy in the Striped Pyjamas- fantastyczny film.
Vicky Christina Barcelona- naprawdę genialna Penelope Highway 2002- film średni,oglądałam go dla Jareda Leto(żeby zobaczyć go w czymś mniej poważnym) i Jake'a Gyllenhaal'a (nawet on nie uratował tego filmu ) |
2009-04-29, 07:15 | #4803 |
Perfumoholik z wyboru
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 3 784
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Yes man - 10/10 dostalam mega kopa po tym filmie, zeby w koncu wstac i zrobic cos szalonego. Swietna jak zawsze rola Jima polecam
__________________
Fragrantica Lubimy Czytać "Don't you know there ain't no devil, there's just God when he's drunk." |
2009-04-29, 07:42 | #4804 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: z daleka
Wiadomości: 34 839
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Idealny facet .......
Rozumiem ,ze trzeba z czegos życ ale gdzie ludzka godność ? gdybym poszla na to do kina to rzucilabym sie pod pociąg wracając a dodtam ,ze nie mam po drodze do pkp ;-) o czym byl ten film ? 0,5 pkt /10. |
2009-04-29, 07:54 | #4805 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Clearwater, Fl
Wiadomości: 2 841
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Yes man - zawiodłam się, a szkoda, bo dla mnie Jim Carrey to genialny aktor i tylko na niego w zasadzie tam patrzyłam, bo reszta średnio wypadła. Niby śmiesznie, ale bez polotu i szybko zapomniałam o tym filmie Najlepsza scena - ostatnia, gdy lecą już napisy - to zjeżdżanie po ulicy w skafandrze całym w kółkach - tego to bym spróbowała 6/10 (z czego 5 dla Jima, a 1 za końcową scenę)
|
2009-04-29, 10:57 | #4806 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 14
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Labirynt Fauna -> polecam!
|
2009-04-29, 14:45 | #4807 |
BAN stały
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 245
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Ostatnio:
Lustra - klimat fajny, ale nie w moim guście 6/10 Miasto ślepców - bardzo polecam dla fanów dobrego kina, nie spodziewających się tryskanie krwi itd. Slumdog milioner z ulicy - film 10/10... |
2009-04-29, 17:19 | #4808 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 2 324
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
moje ostatni:
"zmierzch" - normalnie bym go nie obejrzała, ale siostra mi kazała i się wciągnełam "kochanice króla" - koleżanka mi poleciła, ale się zawiodłam, serial o Tudorach duzo lepszy "street kings" - akurat nie miałam nic innego, nie podobał mi się "garden state" - polecam, chyba najlepszy jaki ostatnio oglądałam "vicky christina barcelona" - super jest u mnie na drugim miejscu "oszukana" obejrzałam do połowy, jakoś nie mogłam się wciagnąc...
__________________
W lutym denkuję: 0 (cel: 20!) styczeń: 16 V-XII 2014: 145 Edytowane przez wiewioor Czas edycji: 2009-04-29 o 17:20 |
2009-04-29, 21:39 | #4809 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Zamiana (2009)
Kurcze, ale się rozczarowałam tym filmem. Grażyna Wolszczak nie pod pasowała mi, a Piotr Gąsowski mnie nie przekonał, że jest macho. Z zamierzenia miał być, ale ja w ani jednej scenie tego nie zauważyłam. Nie rozumiem również wątku córki. Ni przypiął ni wypiął. Pomysł był fajny, ale z realizacją dużo gorzej. Wątki polityczne no niby spoko nawiązania do naszych byłych głów państwa jak i do obecnej, ale nie było się z czego śmiać. Trochę takie na pół gwizdka. Watek zamiany płci...porażka. Płytkie i nieśmieszne. Końcówka od momentu debaty przerażająco żenująca. Jedyne co o tym filmie mogę powiedzieć dobrego to gra i postać Krzysztofa Tyńca. Za mało Beaty Tyszkiewicz. Uważam, że pomysł na film został nie zrealizowany. Krzysztofowi Tyńcowi 8/10 Filmowi 3/10 Kłopoty z blondynką/My Sassy Girl (2008) W połowie filmu miałam straszną ochotę wyłączyć go i nie oglądać dalej. Jednak obejrzałam i w sumie nie bardzo wiem co na jego temat mogę powiedzieć. Więc podzieliłam film na dwie części. Pierwsza połowa gdy tytułowa blondynka wpędza w kłopoty głównego bohatera jest beznadziejna kiczowata i trochę bez ładu i składu, natomiast druga połowa gdy zostaje wyjaśniona przyczyna dziwnego zachowania głównej bohaterki jest bardziej do przyjęcia. I nawet pomyślałam, że całkiem spoko. W efekcie...film nie fajny z fajnymi krótkimi momentami. 5/10 7 dziewic/7 Virgins (2005) Trochę rozczarowałam się tym filmem. Wg opisu na jego temat mieliśmy zobaczyć przemianę w myśleniu, postrzeganiu świata i zachowaniu głównego bohatera, który wychodzi z poprawczaka na przepustkę z okazji ślubu brata. Na początku co rusz wpada w tarapaty z biegiem czasu jednak zdaje sobie sprawę, że można żyć inaczej, nie kraść i nie uczestniczyć w bójkach. Zostaje to zrealizowane, ale czegoś mi brakło w tym filmie, i co gorsza trochę się dłużył. 6/10
__________________
"Sto wiorst nie droga, sto rubli nie pieniądz, sto gram nie wódka." To, jak ja widzę świat i jak go opisuję, niekoniecznie pokrywa się z tym, jak go widzą inni Biorę życie na wesoło i biegam po ścianie jak zające po polanie |
2009-04-30, 07:21 | #4810 |
BAN stały
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 2 002
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
ponowne obejrzenie Skazani na Shawshank - 10/10.
|
2009-04-30, 15:26 | #4811 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 501
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Pierwszy raz obejrzałam ten film we wtorek w tv. Cudo! Klasyka tak jak Zielona Mila.
__________________
Razem: 08.08.2009r Zaręczyny: 06.03.2011r Ślub: 28.09.2013r 41/40 |
2009-04-30, 18:38 | #4812 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: MMz
Wiadomości: 3 546
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
"Gra dla dwojga" z Julią Roberts. Film o parze szpiegów którzy pracuja dla konkurencyjnych koncernów i zakochują się w sobie.
Mam mieszane uczucia co do tego filmu. Z jednej strony całkiem ciekawie sparodiował prace w dużych korporacjach, mega koncernach, z drugiej nie przekonała mnie miłość głównej pary, choć miło się na nich patrzyło Cała fabuła jest na tak pokręcona, że po wyjściu z kina była dyskusja kto, co, z kim, po co , jak i dlaczego, i istnieją różne wersje poukładania akcji w normalny sensowny wątek.. Ogólnie film nieco przydługi, ale scenarzyści i pracujący w IT chyba mieli niezłą zabawę Ogólnie 7/10 |
2009-04-30, 20:00 | #4813 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: kraina uśmiechu i dobrego humoru :-D
Wiadomości: 9 033
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Underworld bunt Lykanów - tylko dla wielbicieli wampirów i wilkołaków - chociaż w przypadku tych pierwszych niewiele "gryzienia" Dużo się dzieje ale właściwie po obejrzeniu filmu się o tym zapomina, wszystko się dzieje w upiornej ciemności, miłość głównych bohaterów też raczej bardzo nie przekonuje. Dlatego 4/10 mimo tylu efektów specjalnych.
|
2009-04-30, 21:34 | #4814 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: MMz
Wiadomości: 3 546
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
"Za jakie grzechy" z Renee Zellweger - film promowany jako najlepsza komedia od czasów Dziennika Bridget Jones. To chyba gruba przesada, miło sie go ogląda ale nie zrywałam boków jak czasami na dzienniku. Wydaje mi się że gdzieś to już widziałam, największy problem miałam z samą Renee która w tym filmie jest wyjątkowo chuda, a do tego zastanawiałam się ile wstrzyknęła sobie botoxu, że zrobiła z siebie coś takiego...
Generalnie ok, ale na jeden raz. 7/10 |
2009-05-01, 09:13 | #4815 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 1 203
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Quid Pro Quo -film poruszający bardzo ciekawą tematykę , dopóki go nie obejrzałam nie wiedziałam w ogóle że istnieje coś takiego jak apotemnofilia ,co prawda nie jest to jakieś wybitne dzieło ale warto obejrzeć . 6/10
__________________
"W naszym kraju żyje dziś wielu ludzi, którzy nie z własnej winy są zdrowi na umyśle." |
2009-05-01, 14:12 | #4816 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 11 397
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Wieczór kawalerski 2 - Komedia
Ron i Melinda są szczęśliwie zaręczeni i z radością wyczekują „tego jedynego", wymarzonego dnia. Nowa twarz w rodzinie nie podoba się jednak szwagrowi, który w iście diaboliczny sposób zamierza skompromitować pana młodego podczas największego wieczoru kawalerskiego w historii kina! Nadszedł czas na ostatnie kuszenie, któremu towarzyszą liczne skąpo odziane panie, litry trunków i ... zgromadzenie anonimowych seksoholików! Lekka miła i przyjemna komedyjka, szczególnie napisy na bluzkach jednego z aktorów są świetne [It's Not Going To Lick Itself ] Z czystym sumieniem 7/10 30 days of night - horror No cóż, na początku film był ciekawy, szybko rozwinęła się akcja, już od pierwszych minut. Później znudził mi się, taka monotonia - tam biegną, tu biegną, przy okazji zabiją kogoś, albo któregoś z nich zamordują. Później jednak zaczęło robić się ciekawei po 70% filmu, i zakończenie spodobało mi sie bardzo. Warty obejrzenia - 6/10
__________________
Edytowane przez kiniaczeq Czas edycji: 2009-05-01 o 18:28 |
2009-05-01, 18:41 | #4817 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 3 180
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
"Gran Torino" - 9/10.
film zdecydowanie rewelacyjny. swietnie zbudowane napiecie, ani przez minute filmu nie spojrzalam na zegarek i nie wiem kiedy zlecial ten czas. bylam ciekawa, co bedzie dalej. super ukazana relacja "mistrz-uczen". dla mnie to film wielowymiarowy, ukazuje m.in. jak czesto wygladaja relacje miedzy doroslymi dziecmi a ich rodzicami - juz dziadkami, jak wojna moze pokiereszowac psychike czlowieka, jakie ludzie maja uprzedzenia, ale tez o tym, ze mozna je pokonac, o zgorzknialej starosci, o bezinteresownej pomocy i, wreszcie, o prawdziwej przyjazni... scena koncowa - super! Clint w calym filmie przeszedl samego siebie, super sie go ogladalo. dobrze zbudowana akcja, swietne obrazy. film wzbudzil we mnie wiele emocji - zlosc, nienawisc, wspolczucie, smutek, przerazenie, wzruszenie.. a te uczucia przeplataly sie ze smiechem! niektore teksty i sytuacje naprawde byly smieszne, a ja rzadko smieje sie na glos przy filmach warto obejrzec
__________________
Szczerość nie czyni dziewczyny najbardziej lubianą koleżanką. Ale przynosi szacunek. A kiedy dziewczyna nauczy się szacunku do siebie, zawsze jej się uda. 65,5 > 64 > 63 > 62 > 61 > 60 > 59 > 58 > 57> 56 > 52 ... > 49 Edytowane przez pani ćma Czas edycji: 2009-05-01 o 18:53 Powód: dopisek |
2009-05-02, 16:58 | #4818 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: 3City
Wiadomości: 8 541
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
VICKY CHRISTINA BARCELONA - na ten film zdecydowanie warto iść do kina dopiero po nim zobaczyłam jaką wspaniałą aktorką jest Penelopa i jaką piękną...
WOLVERINE GENEZA - jako, ze jestem odwieczną fanką x men, ten film bez wątpienia mi się podobał mam nadzieję, ze nakręcą jeszcze nie jedną jego część.
__________________
Uzależniona od wizażu
Niepoprawna optymistka Ćwiczę z XHIT, Mel B i Jillian |
2009-05-02, 17:58 | #4819 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 451
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
podwójna gra z julia roberts Clivem Owenem - fajne pokrecone ale spoko sie oglada
|
2009-05-03, 00:25 | #4820 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 11 397
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Twilight
10/10 nie wiem co więcej napisać
__________________
|
2009-05-03, 10:10 | #4821 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: kraina uśmiechu i dobrego humoru :-D
Wiadomości: 9 033
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Pora mroku - polski horror, chociaż nie wiem czy można nazwać go horrorem, bez większego sensu, spokojnie można go sobie darować, 1/10
|
2009-05-03, 10:40 | #4822 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 1 744
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Vicky Christina Barcelona - fajny, lekki film. Świetna Penelope, oczywiście. Warto obejrzeć - miło się ogląda. ; ) może nie jest to jakieś dzieło sztuki, czy też jakiś bardzo kontrowersyjny film ale warty obejrzenia.
7/10.
__________________
tak. |
2009-05-03, 13:46 | #4823 |
Rozeznanie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
"Tajne przez poufne" 8/10
Jak to bywa w filmach braco Coen, nie obyło się bez trupów i pościgów, tym razem jednak zaserwowanych w wydaniu humorystycznym. Duży plus za obsadę (rola Brada Pitta-bezcenna). |
2009-05-03, 14:10 | #4824 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 607
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
CARRIE (1976) - ekranizacja pierwszej powieści Kinga. świetny horror, głównie dzięki muzyce i Sissy Spacek, która mistrzowsko zagrała rolę głównej bohaterki. 9/10, naprawdę polecam
__________________
|
2009-05-03, 15:53 | #4825 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 11 397
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Kod Da vinci - Na początku ciekawe, później nudne, pod koniec nawet fajne. Ogółem spodziewałam sie czegoś dużo lepszego.
3/10
__________________
|
2009-05-03, 17:53 | #4826 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 2 386
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Piła V-naciągane na maxa. Popisówka efektami. Można zwymiotowac już na samym początku a co w tym fajnego? Na dodatek wnioskuję, że będą tego kolejne części. O zgrozo! Mogli zrobić serial -lepiej by na tym wyszli.
1/10 |
2009-05-03, 18:55 | #4827 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 11 397
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Shreck 3 - wspaniała bajka równie świetna jak 1,2
11/10
__________________
|
2009-05-04, 08:14 | #4828 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 1 376
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Mamma Mia - taki lekki akurat na odstresowanie, ale jakos nie zachwicil
Slumdog Milioner z ulicy - super polecam, warty tych oskarow |
2009-05-04, 15:47 | #4829 |
BAN stały
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 2 543
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Oko- taki sobie średni film klasy B albo nawet C Chciałam się trochę pobać, ale nic z tego. Jak dla mnie trochę za szybko się wątek rozwinął, zabrakło takiego klimatu i nastroju grozy, niepewności, oczekiwania. Ciach, bach i po filmie Zakończenie przewidywalne.
4/10 Nie powala na kolana, ale jak ktoś ma wolny wieczór to można obejrzeć. |
2009-05-04, 21:29 | #4830 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 9 769
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Właśnie oglądam New York, New York.
Znowu się nie wyśpię... |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:50.