2016-08-07, 16:56 | #3331 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Ania z Zielonego Wzgórza z 2016 roku - w porównaniu do pierwotnej wersji słaby a do tego strasznie okrojony
---------- Dopisano o 17:56 ---------- Poprzedni post napisano o 17:54 ---------- Jesli już chcecie oglądać to tylko w necie
__________________
|
2016-08-07, 17:19 | #3332 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
"Facet na miarę" - wg mnie świetny film. Można się pośmiać ale ma w sobie coś głębszego, co daje dużo do myślenia.
__________________
wymianka styczeń |
2016-08-07, 20:30 | #3333 |
Polka Ogarniaczka
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: słoikowo
Wiadomości: 8 106
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Apollo 13 bardzo mi się podobał, żałuję, że obejrzałam go tak późno - 7/10
__________________
|
2016-08-07, 21:29 | #3334 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 2 176
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
7 rzeczy, których nie wiecie o facetach obejrzałam!
film nawet nawet
__________________
Człowiek nigdy nie pozbędzie się tego, o czym milczy. „Jeśli próbujesz być kimś innym, poniesiesz porażkę. Świat już ma taką osobę. Teraz potrzebuje ciebie. Ścieżka, którą wytyczasz, może nie mieć sensu dla nikogo na świecie oprócz ciebie. I nie musi. Jest wyłącznie twoja. |
2016-08-07, 21:45 | #3335 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2014-12
Lokalizacja: Downtown
Wiadomości: 15 219
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Do utraty sił (2015) 7/10
Jak stracić chłopaka w 10 dni (2003) 4/10 Deadpool (2016) 9/10 Chemia (2015) 3/10 Zjawa (2015) 6/10 Bone Tomahawk (2015) 4/10 Praktykant (2015) 6/10 Czarownica: Bajka ludowa z Nowej Anglii (2015) 3/10 Cloverfield Lane 10 (2016) 7/10 Noc oczyszczenia (2013) 8/10 W nowym zwierciadle: Wakacje (2015) 7/10 Colonia (2015) 8/10 Pitbull. Nowe porządki (2016) 7/10 Legion samobójców (2016) 8/10
__________________
12.2015 redukcja od 05.2023 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 |
2016-08-08, 05:43 | #3336 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-10
Wiadomości: 55 635
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Według mnie kicha - kolejny banalny film.
__________________
2019:26 2020:13
|
2016-08-08, 12:54 | #3337 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2011-11
Wiadomości: 1 036
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Noc oczyszczenia 3 6 na 10
|
2016-08-09, 10:36 | #3338 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2016-08
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 227
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
W lipcu obejrzałam:
- 'Hitch: Najlepszy doradca przeciętnego faceta" (Hitch, 2005) - typowa amerykańska komedyjka romantyczna, której zakończenia można się domyślić już na samym początku. 3/10. - 'Powiedz tak' (The Wedding Planner, 2001) - miałam nadzieję, że film z Jennifer Lopez nie będzie kolejnym durnym filmem. Niestety była to kolejna komedia romantyczna za którymi nie przepadam... 2/10. - 'Król lew' (The Lion King, 1994) - kultowa bajka, którą uwielbiałam oglądać będąc dzieckiem. Bo dwóch wcześniejszych filmach chciałam obejrzeć coś sprawdzonego i się nie zawiodłam. 10/10. - 'Urok mordercy' (Killing me softly, 2002) - tyle czasu czekałam aby go obejrzeć a gdy wreszcie to zrobiłam poczułam się trochę rozczarowana. Chyba zbyt duże oczekiwania miałam co do niego. 4/10. - 'Mamma Mia!' (2008) - nie lubię ani musicali ani nie jestem fanką ABBY ale obejrzałam ten film ze względu na Meryl Streep. Była ona w tym filmie największym plusem . 4/10. - 'Colonia' (2015) - bardzo dobry film. Wiele osób zachwycało się nim i podzielam te zachwyty . Emma Watson bardzo dobrze w nim zagrała, tylko odtwórca męskiej głównej roli mi nie do końca przypasował... 9/10. - ' W głowie się nie mieści' (Inside Out, 2015) - moim zdaniem zasłużony Oscar za "najlepszy długometrażowy film animowany". Idealna bajka zarówno dla dzieci jak i trochę starszych osób . 9/10. Natomiast w sierpniu jakoś nie idzie mi oglądanie filmów. Może jeszcze będzie lepiej. Polecicie mi jakiś film w stylu "Colonii"? |
2016-08-09, 10:40 | #3339 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Tarzan legenda - jakie to nudne... porażka
__________________
|
2016-08-10, 07:57 | #3340 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Mam takie samo zdanie Odniosłam wrażenie jakby scenariusz był pisany tak na odczepnego
__________________
|
2016-08-10, 09:46 | #3341 | |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2011-04
Lokalizacja: Dziki Wschód
Wiadomości: 1 975
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Cytat:
"Gwiezdne Wojny. Przebudzenie Mocy". Film nawet fajny, ale trochę się na nim zawiodłam:/ |
|
2016-08-10, 09:54 | #3342 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Szczerze to nic nie straciłaś... miałam wrażenie jakby niektóre wątki były pourywane w połowie... jakby każdy wątek stanowił osobną historię a nie jedną całosć
__________________
|
2016-08-10, 20:21 | #3343 |
Bang Bang Lucky Luck !
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: z daleka :)
Wiadomości: 10 032
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
|
2016-08-11, 13:09 | #3344 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2016-08
Wiadomości: 25
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Whiplash 8/10, polecam
|
2016-08-12, 10:23 | #3345 |
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
W głowie się nie mieści-- zabawna, przyjemna do oka animacja, jednak nie oscarowa dla mnie 7/10
Jak wytresować smoka-- również jak wyżej napisałam, cieszy oko, fabuła niby banalna, ale wciągająca. 7/10
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2016-08-12, 10:33 | #3346 |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Uwielbiam
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
2016-08-12, 10:36 | #3347 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
__________________
|
2016-08-12, 10:57 | #3348 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 5 672
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Oglądałam wczoraj nowego Tarzana i chociaż podchodziłam sceptycznie,to bardzo mi się podobało. Świetne efekty,nienajgorszy scenariusz i piękna Margot Robbie. Naprawdę wyszło bardzo przyjemnie.
Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka |
2016-08-12, 11:15 | #3349 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 10 085
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Dla mnie oba te filmy są przecudowne i jak najbardziej oscarowe, a "W głowie się nie mieści" to majstersztyk jeśli chodzi o pomysł i sposób pokazania pewnych zjawisk
__________________
Książki 2021 98 (2020-125, 2019 - 67, 2018 - 87, 2017 - 108, 2016 - 56, 2015 - 54, 2014 - 42, 2013 - 66) |
2016-08-12, 11:35 | #3350 | |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Cytat:
Muszę obejrzeć w takim razie.
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
|
2016-08-12, 11:37 | #3351 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 5 672
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Cytat:
Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka |
|
2016-08-12, 12:14 | #3352 |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Były kiedyś ploty, że to, że się urodziła w 1990 roku to ściema i jest chyba 6 lat starsza w rzeczywistości.
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
2016-08-12, 12:16 | #3353 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 5 672
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
|
2016-08-12, 13:43 | #3354 |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Ja też
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
2016-08-12, 14:04 | #3355 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 185
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Love Actually - 8/10
Iluzja 2 - 7/10 Wiek Adalaine - 6/10 |
2016-08-12, 17:48 | #3356 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Zmartwychwstały - nie spodobał mi sie
__________________
|
2016-08-13, 11:48 | #3357 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 6 248
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Ex Machina(2015) - eksperymenty ze sztuczną inteligencją. Wow! świetny 8,5/10
|
2016-08-16, 11:50 | #3358 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Madagaskar - przyjemna animacja
__________________
|
2016-08-16, 15:18 | #3359 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2012-01
Wiadomości: 225
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Królestwo niebieskie. Obejrzałabym chętnie coś w podobnym klimacie. Polecacie?
|
2016-08-17, 09:18 | #3360 |
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Księga Dżungli (2016)-- bardzo przyjemna dla oka adaptacja klasyku już. Historia opowiedziana zwięźle, przez cały czas oglądało się dobrze, nie nudził, do tego zwierzęta przedstawione wręcz jak żywe. Jedynie chłopiec grający Mowgli'ego trochę sztywny i sztuczny, ale to jego pierwsza rola, więc można wybaczyć. 7/10
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:15.