2017-03-02, 06:22 | #571 | |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 1 152
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
Cytat:
|
|
2017-03-02, 06:46 | #572 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2014-07
Lokalizacja: wielkopolskie
Wiadomości: 5 555
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
Ja Manchesterem jestem trochę zawiedziona. Gran Torino fajny, a Theory of Everything to jeden z moich ulubionych filmów
Wielkie rozczarowanie oglądając Nerve. Tylko ogólny sens jak w książce, reszta zmieniona. Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2017-03-02, 15:49 | #573 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2017-01
Wiadomości: 237
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
10. Tańcząc w ciemnościach (2000) - bardzo dobry film.
__________________
- 23/2019 2018: książki: 100 "Kiedy przeczytam nową książkę, to tak jakbym znalazł nowego przyjaciela, a gdy przeczytam książkę, którą już czytałem - to tak jakbym spotkał się ze starym przyjacielem." |
2017-03-02, 19:08 | #574 |
💑🐱📚👶
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
A mnie wręcz odwrotnie - tak mnie wynudził ten film, że myślałam tylko kiedy się skończy i co to w ogóle jest xD
|
2017-03-02, 21:01 | #575 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: kraina uśmiechu i dobrego humoru :-D
Wiadomości: 9 033
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
24. W samym sercu morza - książka lepsza ale mimo wszystko dość wiernie oddana fabuła. Moim zdaniem coś więcej niż "zemsta" wieloryba
__________________
|
2017-03-03, 00:12 | #576 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 1 656
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
Nie pamiętam wszystkiego, dawno nie pisałam
8. Godziny szczytu-w roli głównej Jackie Chan 9. Godziny szczytu 2 10. Up in the air-oryginalny i mądry na swój sposób. Polecam wam jeśli macie ochotę na niby lekki, ale jednak refleksyjny film Clooney jest tu świetny
__________________
|
2017-03-03, 21:41 | #577 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: Nibylandia :)
Wiadomości: 1 318
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
107. "Blackway" - trochę mnie ten film rozczarował. Kiedy zaczął się rozkręcać to okazało się, że to już końcówka. 5/10
108. "Resztki" - bardzo słabiutki. Myślałam, że fabuła mnie wciągnie, ale wszystko się ciągnęło. 4/10 109. "Każde życie jest cudem" - film się ogląda bardzo dobrze, ale jest bardzo przewidywalny. 7/10
__________________
Nikt nie zasługuje na Twoje łzy, a ten kto na nie zasługuje na pewno nie doprowadzi Cię do płaczu. Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości. Książki 31/2016r. Filmy 462/2016r.
2017r.: Filmy - 305 |
2017-03-03, 21:50 | #578 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2017-01
Wiadomości: 237
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
11. 8 Mila (2002) - w końcu udało mi się obejrzeć. Całkiem dobry film;
12. Cztery minuty (2014) - dobry i interesujący film, choć na początku może nudzić; 13. Zwierzogród (2016) - świetna bajka dla dzieci, jak również i dla dorosłych. Idealna na poprawę humoru. Mi poprawiła. Jak najbardziej polecam
__________________
- 23/2019 2018: książki: 100 "Kiedy przeczytam nową książkę, to tak jakbym znalazł nowego przyjaciela, a gdy przeczytam książkę, którą już czytałem - to tak jakbym spotkał się ze starym przyjacielem." |
2017-03-04, 07:41 | #579 |
Gang Iren
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Poznań/UK
Wiadomości: 52 313
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
Kiedyś bardzo lubiłam Eminema i film widziałam chyba 5 razy
__________________
We all find time to do what we really want to do... |
2017-03-04, 15:00 | #580 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2017-01
Wiadomości: 237
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
14. Sposób na teściową (2005) - fajna i zabawna komedia idealna na samotne sobotnie popołudnie czy wieczór
---------- Dopisano o 16:00 ---------- Poprzedni post napisano o 15:59 ---------- Ja też lubiłam, ale jakoś nigdy okazji nie było do obejrzenia tego filmu, az w końcu się udało.
__________________
- 23/2019 2018: książki: 100 "Kiedy przeczytam nową książkę, to tak jakbym znalazł nowego przyjaciela, a gdy przeczytam książkę, którą już czytałem - to tak jakbym spotkał się ze starym przyjacielem." |
2017-03-04, 23:03 | #581 |
Gang Iren
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Poznań/UK
Wiadomości: 52 313
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
24. "Kot Bob i ja", fajny, ciepły i wzruszający film, oparty na prawdziwej historii wychodzącego z narkomanii młodego mężczyzny i jego kota. 8/10
__________________
We all find time to do what we really want to do... |
2017-03-05, 16:54 | #582 |
strachajło
Zarejestrowany: 2011-12
Lokalizacja: somewhere over the rainbow
Wiadomości: 1 521
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
6. Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej - znając z innych źródeł historię p. Wisłockiej rzeczywiście trochę podkolorowany obraz, ale generalnie podobał mi się. No może trochę za dużo scen seksu, wiadomo, że przy takim filmie ciężko było ich uniknąć, nie jestem też jakaś pruderyjna ale myślę, że jeśli wywalić by jedną czy dwie sceny film wiele by nie stracił :P
__________________
|
2017-03-05, 20:06 | #583 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2012-02
Wiadomości: 126
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
13. Nawet nie wiesz jak bardzo Cię kocham (2016) - ciekawy polski dokument, interesujące dla mnie było zobaczenie jak wygląda psychoterapia, film z dużym nagromadzeniem emocji
14. Ukryte piękno (2016) - Will Smith wg mnie w tym filmie genialny, dobrze się oglądało |
2017-03-05, 20:14 | #584 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: pomorskie województwo,
Wiadomości: 13 331
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
6. Maria Skłodowska Curie bardzo ciekawy film daje dużo do myślenia
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
2017 : picie H2O czytanie książek ubieranie się kobieco nie przejmowanie się głupotami regularnie spisywanie wydatków angielski: fce + filmy i seriale głosowanie na lp 3 patenty żeglarskie V i VI nauka pływania c.d. Zakochana od 12.11.2015 roku |
2017-03-05, 22:37 | #585 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 6 248
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
18. Frankenstein (2015)
19. Friend Request (2016) 20. Hacked (2016) 21. Piksele (2015) 22. Wcielenie zła (2014) 23. Smoking (2002) 24. Robin Hood (2010) 25. Trzej Muszkieterowie (2011) 26. Miłość od pierwszego dziecka (2015)
__________________
Książki w 2017: 10 Nie palę od 25/02/2017 Invisalign od 20/03/2016 |
2017-03-06, 11:54 | #586 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 1 152
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
51. Złota dama.
Fajnie się oglądało, można się pośmiać. Dla wielbicieli Klimta, Helen Mirren i nie tylko. 52. The Disappeared. Średni, jak dla mnie. Jakoś mnie takie klimaty nie przekonują. 53. Kot Bob i ja. Jeden z najlepszych filmów, jakie oglądałam w tym roku. Historia prawdziwa. Ciągle miałam łzy w oczach. 54. Sing. Bardzo fajny film animowany. Podobała mi się bardzo ścieżka dźwiękowa. |
2017-03-06, 18:42 | #587 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: znikąd
Wiadomości: 889
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
5. The Unspoken (2015) - horror, 6/10
6. The Disappointments Room (2016) - horror, 6/10 (może trochę naciągane) 7. The Houses October Built (2014) - horror, 4/10 8. Znajdź mnie (2016) - thriller/ dramat, 6/10 9. Bed of the Dead (2016) - horror, 3/10 10. Sherlock Holmes: Gra cieni (2011) - 7/10 11. Mroczne wizje (2015) - horror, 5/10 12. Jack Reacher: Nigdy nie wracaj (2016) - 6/10 13. Poprzednie życie (2015) - 6/10 14. To tylko koniec świata (2016) - dramat, 7/10 15. Baba Jaga (2016) - horror, 6/10 16. Incepcja (2010) - 7/10 17. Alojzy (2016) - dramat, 6/10 18. Havenhurst (2015) - horror, 6/10 19. I Don't Feel at Home in This World Anymore (2017) - dziwny film, trochę dramat, kryminał, trochę komedia, ale nawet mi się dobrze oglądało, 6.5/10
__________________
. "Tych, co upadną, (...) inni rozrywają na strzępy" /V.Woolf/ -------------------------------------------------------------------------------------------------- „Ludzie mówią, że życie to jest to, ale ja wolę sobie poczytać” /M.T.C./
<3 LC |
2017-03-06, 19:37 | #588 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
21. Alicja po drugiej stronie lustra
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2017-03-07, 09:00 | #589 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-08
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 221
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
11. Ugotowany (2015) Burnt miałam wyrobioną opinię, że to jakiś dobry film i nie wiem dlaczego ubzdurałam sobie, że koniecznie muszę to obejrzeć a tymczasem marne 5/10
__________________
|
2017-03-07, 12:22 | #590 |
art at its finest.
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 3 673
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
54. Pojutrze - nudna, typowa, schematyczna bajka z dobrą obsadą. Lubię filmy katastroficzne, ale ten jakoś nigdy do mnie nie przemawiał. 5/10
55. Pogrzebany - cała biurokracja i głupota pokazana w filmie niesamowicie irytuje. Sam film interesujący i wstrząsający, wręcz miażdżący. 8/10 56. La La Land - fabularnie nic nowego, nic oryginalnego. Wizualnie przepiękny â kadry, kolory, scenografia. Choreografia i muzyka też bardzo dobre. Poza tym podobały mi się nawiązania do innych filmów i ich imitowanie. Natomiast Gosling wypadł dosyć kartonowo, a film obrzydził mi Emmę Stone już całkowicie. Nie zagrała źle, ale z jakiegoś powodu nie mogę już na nią patrzeć. 7,5/10 57. Błękitna laguna - ładny film, taki ludzki. Nie był powalający pod żadnym względem, ale przyjemnie się go oglądało. 7/10 58. Oślizgły dusiciel - ryje banię. Obrzydliwy, dziwaczny, ale przezabawny. I bardzo ładne kadry. Niezła groteska. 5,5/10
__________________
मेरे भारत में, सब कुछ सुन्दर है þú ert engillinn efst á trénu mínu |
2017-03-07, 19:53 | #591 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: Nibylandia :)
Wiadomości: 1 318
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
110. "Diabelski młyn" - kiepski horror, bardzo sztuczny. Jedynie na plus jest zakończenie. 4/10
__________________
Nikt nie zasługuje na Twoje łzy, a ten kto na nie zasługuje na pewno nie doprowadzi Cię do płaczu. Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości. Książki 31/2016r. Filmy 462/2016r.
2017r.: Filmy - 305 |
2017-03-07, 21:06 | #592 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 648
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
16. 27 sukienek -polecam bardzo fajna komedia
__________________
56 /2019 Filmy: 16 /2019 30/2018 Filmy: 43//2018 30/2017 Filmy: 44/2017 39/2016 Filmy:34/2016 |
2017-03-08, 17:51 | #593 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: kraina uśmiechu i dobrego humoru :-D
Wiadomości: 9 033
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
25. Logan - coś więcej niż akcja. Spodziewałam się klimatu, ale nie zakończenia. Dla fanów X-menów i nie tylko ( chociaż pewne aspekty tylko fan doceni) Minęła godzina od obejrzenia i wciąż o nim myślę
I muzyka ...
__________________
Edytowane przez żurawinka Czas edycji: 2017-03-08 o 18:26 |
2017-03-08, 19:27 | #594 |
art at its finest.
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 3 673
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
59. O północy w Paryżu - wizualnie mi się podobał, fabularnie był bardzo interesujący (głównie dzięki śmietance artystycznej ), ale miałam wrażenie, że niektóre sceny były ucięte w złym miejscu. Mogłoby się jeszcze dużo wydarzyć, a tu już kolejna scena. Przez to miałam poczucie, jakby coś było niedokończone, wybrakowane. 7/10
60. Begin Again - nudny, męczący, schematyczny, kiczowaty, pseudoartystyczny, jakby reżyser na siłę próbował z niczego zrobić coś. Jedyny plus to obsada. 5/10
__________________
मेरे भारत में, सब कुछ सुन्दर है þú ert engillinn efst á trénu mínu |
2017-03-10, 18:49 | #595 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2017-01
Wiadomości: 237
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
15. Woda dla słoni (2011)
Piękny film. Bardzo mi się podobał, ale książka jest zdecydowanie lepsza.
__________________
- 23/2019 2018: książki: 100 "Kiedy przeczytam nową książkę, to tak jakbym znalazł nowego przyjaciela, a gdy przeczytam książkę, którą już czytałem - to tak jakbym spotkał się ze starym przyjacielem." |
2017-03-10, 19:02 | #596 |
Gang Iren
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Poznań/UK
Wiadomości: 52 313
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
Widziałam film. Muszę książkę zdobyć!
__________________
We all find time to do what we really want to do... |
2017-03-11, 10:09 | #597 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: Nibylandia :)
Wiadomości: 1 318
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
111. "Let her out" - liczyłam na coś więcej. Film był mało straszny i dziwny. 4/10
112. "Wyśniona kochanka" - przewidywalny, ale całkiem przyjemny w odbiorze. 6/10
__________________
Nikt nie zasługuje na Twoje łzy, a ten kto na nie zasługuje na pewno nie doprowadzi Cię do płaczu. Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości. Książki 31/2016r. Filmy 462/2016r.
2017r.: Filmy - 305 |
2017-03-11, 10:10 | #598 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: pomorskie
Wiadomości: 4 567
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
18. Lekarstwo na życie (2016) - trochę długo się rozkręcał, no i ja raczej poleciłabym ten film osobom, których nie nudzi odrobina fantastyki ale patrząc na całokształt to nawet mnie wciągnął i dlatego 6/10
19. Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie (2016) -przez pierwsze pół godziny nie mogłam zrozumieć, dlaczego koleżanka tak zachwalała jako zabawny, skoro akcja budowała się wokół siadania przy stole i podawaniu półmiska z sałatką ale później się rozkręciło, poczucie humoru idealnie dopasowane do mojego gustu. jeśli którejś z Was się podobał to polecam jeszcze "dzikie historie" sprzed paru lat, zupełnie inny film ale też bazujący na czarnym humorze 20.Moonlight (2016) - poszłam, bo zdecydowanie chciałam zobaczyć najlepszy film ubiegłego roku. Gdybym oglądała sama w domu, wyłączyłabym po 15min... strasznie mnie męczyła pierwsza część. Potem w środkowej było kilka niezłych scen, a na końcu akcja zupełnie bez głębszego sensu jak dla mnie, trochę ciepłych kluch i zakończenie zupełnie do tyłka. Jestem zawiedziona. Plus za aktorkę grającą Teresę, która zagrała jeszcze w "Ukrytych działaniach" - uwielbiam na nią patrzeć Daję 6/10 21. "T2: Trainspotting" (2017) - świetny mimo, że nie widziałam wcześniej pierwszej części to bardzo chciałam zobaczyć - bardzo przyjemnie się oglądało Oceniam na 8/10 i ta ocena zachęciła mnie do obejrzenia... 22. "Trainspotting" (1996) - też dobry, ale wg mnie część z tego roku jest lepsza. Ciekawe doświadczenie zobaczyć na ekranie 20 lat młodszą postać aktora, który obecnie gra w moim ulubionym serialu ("Chirurdzy") i rozpoznać go po mimice Oceniam na 7/10 23. "Logan: Wolverine" (2017) - tak jak nie lubię fantastyki tak ten film mnie wciągnął. 7/10 24."Zło we mnie" (2015) - sama historia (pomysł) mi odpowiadała, ciekawy zamysł. Akcja trochę przeciągnięta, męcząca. W ogóle niestraszny. Plus za Emmę Roberts. Oceniam na 5/10. |
2017-03-11, 12:48 | #599 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 6 248
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
27. Henry Poole is here (2008)
28. Klub dyskusyjny (2007)
__________________
Książki w 2017: 10 Nie palę od 25/02/2017 Invisalign od 20/03/2016 |
2017-03-11, 20:48 | #600 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: kraina uśmiechu i dobrego humoru :-D
Wiadomości: 9 033
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
26. Pasażerowie - przyjemny, w sumie chyba pierwszy raz obejrzałam romans w kosmosie
__________________
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:51.