2014-02-03, 12:04 | #4591 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 5 672
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
|
2014-02-03, 12:13 | #4592 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 10 085
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
__________________
Książki 2021 98 (2020-125, 2019 - 67, 2018 - 87, 2017 - 108, 2016 - 56, 2015 - 54, 2014 - 42, 2013 - 66) |
|
2014-02-03, 12:38 | #4593 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2013-06
Wiadomości: 205
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
wild_horse, z tych filmów które mi wczoraj poleciłaś zainteresował mnie opis "El Cuerpo" i dzisiaj się za niego zabrałam. Co za film : O W ostatnich minutach szczęka mi opadła, właśnie o taki film mi chodziło, dziękuję! Film na prawdę warty obejrzenia
|
2014-02-03, 12:49 | #4594 | |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 8 665
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
U mnie w kinie studyjnym hit sezonu - za 2 tyg. grają Nimfomankę 1 (w ramach 1 pokazu). Choć w sumie może nie byłoby chętnych? Mam zamiar iść na 2 części po sobie w przyszłym tygodniu, może w weekend - ale to jak będę w stolicy. Ostatnio oglądałam same przyzwoite filmy: Celeste i Jesse - Na zawsze razem - fajna, lekka komedia, oczywiście z dramatem to nie ma nic wspólnego. Miły film do obejrzenia w leniwe popołudnie z kubkiem kawy. Film jednak w ogóle nie zapada w pamięć. 7/10 Okolofutbola - film, który czekał na mnie ok. 2 miesiące, po fabule wiedziałam, że mi się spodoba. Opowiada o historii kiboli moskiewskiego Spartaka, którzy wiadomo co robią. Fajny, nieprzesłodzony, realny, ze smaczkiem typowym dla egzekwowania prawa w państwie o nazwie Rosja. Podobali mi się aktorzy w sensie ich gra. Mam sentyment do rosyjskiego kina. Zakończenie zaskakujące (ale i irytujące). Polecam, 8/10 Moje pieczone kurczaki - obejrzałam, bo gra Kulesza. Dobry, polski film, opowiadający o pokoleniu młodych 2000', walczących z życiem po powrocie do kraju. Fabuła ok, gra aktrska ok, ale coś mnie w tym filmie nie kupiło. Warto obejrzeć dla samej Kuleszy, ale nie jest to film konieczny do zobaczenia. 6/10 Pamiętnik - klasyk, którego nie widziałam, a który chciałam zobaczyć ze względu na Goslinga. Nie zawiodłam się, dobre, wzruszające kino, choć klimatycznie dosyć 'lekkie' - mimo że film mi się bardzo podobał, to wiem, że do niego nie wrócę - brak mi jakiegoś punktu zaczepienia do dalszych przemyśleń. Warto obejrzeć, ale są zdecydowanie lepsze filmy. 7/10 Nietykalni - kolejny film bardzo chwalony, którego nie widziałam, a który należy nadrobić. Historia sama w sobie cudowna, oparta na faktach, aktorzy w y bo r n i, film bardzo zabawny, czasami wzruszający do łez. Miejscami przewidywalny, ale ciężko mnie w takim filmie zaskoczyć. Polecam obejrzeć, jak ktoś jak ja jest 100 lat za kinomaniakami, 9/10 Jej droga - świetny film bałkański. Historia młodej pary, żyjącej w Sarajewie, która stara się o dziecko. Fabuła oparta o wątek religijny, wahhabizm, który wiele namiesza w życiu bohaterów. Dla mnie film bałkański ma 3 punkty na start. Za ten daję 8/10. Główną rolę odgrywa Zrinka Cvitešić (Luna), na którą przyjemnie się patrzy i współczuje się jej przez większość filmu. Męską główną rolę odgrywa z kolei Leon Lučev (Amar), który zagrał już świetną rolę w Grbavicy - nie zawiódł i tym razem. Postanowiłam, że od tego roku nie łażę na żadne produkcje amerykańskie i brytyjskie, gdyż wszystko można obejrzeć w internecie, a szkoda dorabiać ten chamski przemysł. Będę chodzić za to na produkcje południa Europy, wschodu, no i oczywiście Polskie (nie, my nie wschód!). Kino zachodniej europy pozostawiam pod kontrolą. No i koniecznie na festiwale, na których można nadrobić wiele filmów niszowych, które nawet w kinach studyjnych nie są puszczane. Ogólnie mam ok. 200 filmów na Filmwebie oznaczonych jako 'chcę obejrzeć', a nie dodawałam nic z teraz wychodzących. Najgorsze jest to, że jak zajaram się jakimś aktorem/reżyserem to dodaje kolejne kilka filmów i mimo że oglądam kilkanaście miesięcznie - to liczba nie maleje. |
|
2014-02-03, 12:59 | #4595 | ||
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 855
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
---------- Dopisano o 13:59 ---------- Poprzedni post napisano o 13:57 ---------- Cytat:
__________________
love |
||
2014-02-03, 13:03 | #4596 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 17 276
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
---------- Dopisano o 14:03 ---------- Poprzedni post napisano o 14:01 ---------- dla mnie bardzo dobry film! Edytowane przez pati0090 Czas edycji: 2014-02-03 o 13:10 |
|
2014-02-03, 13:03 | #4597 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 855
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Frozen - 3/10
Dawno nie widziałam tak kiepskiego filmu. Szybko się ogląda, momentami trzyma w napięciu i to w zasadzie jedyne zalety. A wady? Hmm... Oklepane, sto razy opowiadane motywy, rozterki uczuciowe bohaterów i niezbyt udana próba wzruszenia widza, albo zmuszenia go do jakiegoś utożsamienia się z bohaterami. Mało realizmu, absurdalne zachowania bohaterów; no po prostu było wiele momentów, w których dosłownie śmiałam się z głupoty tych narciarzy. Na koniec dorzucam jeszcze nieznajomość zachowań wilków/kojotów czy cokolwiek to było.
__________________
love |
2014-02-03, 13:24 | #4598 | |||
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
Cytat:
Cytat:
To zupełnie inny rodzaj kina, myślę, że też może Ci się spodobać.
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
|||
2014-02-03, 14:20 | #4599 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 11 804
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
Mój tydzień z Marylin 6/10. ciekawy, nie nudził mnnie, aczkolwiek aktorka grająca Marylin ani troche jej nie przypominała.
__________________
wymiana minerały AM i kosmetyki MUA Edytowane przez Madaaa Czas edycji: 2014-02-03 o 14:24 |
|
2014-02-03, 14:44 | #4600 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2012-10
Lokalizacja: HollyŁódź
Wiadomości: 212
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Paranormal Activity - Naznaczeni dla kogoś, kto oglądał poprzednie części film może okazać się ciekawy. Tak jak w poprzednich częściach Paranormal Activity i np. REC mamy do czynienia z operatorem kamery, którym jest jeden z bohaterów. Wiadomo, nie jest to film wysokich lotów ale można obejrzeć, czasem trzyma w napięciu
Tak jak ktoś wcześniej wymienił film Adwokat Diabła - chyba jeden z moich ulubionych Oj, Al Pacino... |
2014-02-03, 14:55 | #4601 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 855
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Widzę, że nie tylko mnie film zafascynował . Z tym, że ja nigdy nie zachwycałam się Alem - ot, dobry aktor jakich wielu. Już zdecydowanie bardziej wolę np. Deppa .
__________________
love |
2014-02-03, 15:13 | #4602 |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Dla mnie Depp jest przereklamowany
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
2014-02-03, 15:18 | #4603 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 855
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Skoro już robię podsumowania tygodnia, to niech będą też podsumowania miesiąca
W styczniu obejrzałam 31 nowych filmów, zdecydowana większość mi się podobała. Sporo filmów dostało ode mnie 9/10, oglądałam też kilkanaście produkcji o górach, które również oceniłam wysoko (oprócz jednego). Najlepsze to chyba "Adwokat diabła" oraz "Million dollar baby" (wolę oryginalny tytuł). Wyjątkowo podobała mi się krótkometrażowa "Deklaracja nieśmiertelności", film o wspinaczce. W głowie cały czas siedzi mi "Dług", pamiętam praktycznie każdy szczegół także uważam, że film jest bardzo dobry. Wreszcie obejrzałam kilka klasyków: "Footloose", "Czerwony smok" i "Hannibal", wszystkie te filmy mi się podobały. Byłam w kinie na "Wilku z Wall Street" i bardzo dobrze się bawiłam. Obejrzałam też "Kamerdynera", który jeszcze niedawno leciał w kinach - dobry film. Najgorszymi filmami były: "Prestiż" - nie rozumiem zachwytów i tak wysokiej oceny na Filmwebie; "Lęk wysokości" oraz "Granice wytrzymałości" - bajeczki o wspinaczce . Pierwszy to thriller, nawet nieźle trzyma w napięciu, ale zachowania bohaterów są nielogiczne (typu "A co tam, zostawię nóż przy facecie, który chce mnie zabić"). Drugi opowiada o tym, jak przewodnik za odpowiednią opłatą zabiera każdego na szczyt K2 . Nie urzekł mnie też "Zafir" - duński dramat; jeśli ktoś jeździ konno będzie wiedział, czemu jestem na nie. Ogólnie styczeń uważam za udany filmowo miesiąc
__________________
love |
2014-02-03, 15:30 | #4604 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Ja do Niego nic nie mam, ale uważam, ze dobrze wciela sie w swoje role i gra w fajnych filmach (chociażby "Sekretne Okno" czy "Edward Nożycoręki")
__________________
Edytowane przez Ervisha Czas edycji: 2014-02-03 o 15:34 |
2014-02-03, 15:36 | #4605 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 855
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
"Sekretne okno" uwielbiam i uwielbiam jego w tym filmie . Bardzo podobał mi się też w "Piraci z Karaibów".
__________________
love |
2014-02-03, 15:45 | #4606 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Bdg
Wiadomości: 14 671
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
Ja np. wolę Antychrysta niż Melancholię, aczkolwiek uważam oba te filmy za genialne.
__________________
おはよう!
anna mun kaikki kestää! |
|
2014-02-03, 15:58 | #4607 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
Piraci to klasyk ;D Też uwielbiam chociaż ostatnia część jakoś najmniej mi się podobała.... A W sekretnym oknie to zagrał bardzo dobrze... Nie spodziewałam, że ze tak wszystko się potoczy... Jedne z lepszych filmów z Deppem
__________________
|
|
2014-02-03, 16:06 | #4608 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 855
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Ja Piratów jakoś nie ubóstwiam, nawet nie oglądałam wszystkich części. Po prostu podobała mi się rola Deppa i ogólnie postać Sparrowa . A w Sekretnym oknie też nie spodziewałam się takiego rozwoju zdarzeń. W ogóle to jeden z najlepiej trzymających w napięciu thrillerów jakie kiedykolwiek widziałam . I to chyba jedyny film, który bałam się oglądać na pełnym ekranie . Były też momenty, w których w ogóle bałam się patrzeć, np. ten pies przebity śrubokrętem był straszny.
__________________
love |
2014-02-03, 16:16 | #4609 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
Co do Sekretnego okna to ja żałuję, że nie widziałam go w kinie... Masz rację film trzyma a napięciu od początku Bardzo dobry scenariusz, wykonanie i gra aktorska.. chociaż żona Morta działała mi czasem na nerwy..
__________________
Edytowane przez Ervisha Czas edycji: 2014-02-03 o 16:48 |
|
2014-02-03, 16:17 | #4610 | ||
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 406
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
Cytat:
Deppa uwielbiam od czasów Edwarda Nożycorękiego , byłam wtedy bardzo młoda i do dnia dzisiejszego nie zmieniłam zdania |
||
2014-02-03, 16:37 | #4611 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 855
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
Ja do żony w sumie nic nie mam, ale wkurzała mnie osoba głównego bohatera - typowy, rozpity i zeschizowany artysta, masakra .
__________________
love |
|
2014-02-03, 16:51 | #4612 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
Przyznam, że na końcu szkoda mi się go zrobiło... Kochał żonę a tu się inny władował w ich małżeństwo.... Nawet po rozstaniu widać było, że ją nadal kochał a w końcu z tej samotnosci odbiło mu.....
__________________
Edytowane przez Ervisha Czas edycji: 2014-02-03 o 17:04 |
|
2014-02-03, 17:16 | #4613 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 2 492
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Iluzja 4.5/10- kiepściutko, nie wiem co mnie pokusiło żeby go oglądać. Jakoś zwiastun mnie zaintrygował, chociaż od razu podejrzewałam, że nie będzie to film wysokich lotów.
Nuda, banały i bajeczki z odrobiną fajnych efektów.
__________________
"mur nie przeszkadza, dopóki nie zaczniemy walić w niego głową" |
2014-02-03, 17:18 | #4614 | |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
No niestety, znaleźli go z igłą wbitą w ramię Z tego co wiem, to ponad 20 lat był "trzeźwy", ale ostatnio znowu zaczął brać no i tak się to skończyło. Ogromnie mi go szkoda, taki talent nie trafia się często.
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
|
2014-02-03, 18:32 | #4615 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 214
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Wczoraj byłam w kinie na Jack Ryan: Teoria Chaosu - bardzo przyjemny jak na wyście do kina z chłopakiem
__________________
Extraordinary things are always hiding in places people never think to look. |
2014-02-03, 19:48 | #4616 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Paris <3
Wiadomości: 2 700
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Na jakich stronach ogladacie filmy ostatnio zamknęli strone kinomaniak.tv
__________________
Ł.
Żona Tatromaniaczka ^^^ Pasjonatka fotografii i przyrody Kocham zwierzęta a ludzi tylko lubię |
2014-02-03, 20:07 | #4617 | |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 406
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
już doczytałam , podobno miał problemy nie tylko z narkotykami ale i alkoholem. To dla mnie szok , średnio interesuję sie życiem gwiazd - dlatego jestem tak zaskoczona - po wielu bym się spodziewała , ale on wyglądał na takiego porządnego faceta. Nie mogę uwierzyć ... |
|
2014-02-03, 20:13 | #4618 | |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
Rano tłumaczyłam TŻtowi, że jest mi smutno, bo cenię kogoś, szanuję jego twórczość, a tu nagle nadchodzi dzień w którym wiadomo, że ta osoba nic już więcej nie stworzy.
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
|
2014-02-03, 20:17 | #4619 | |
...po prostu być.
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: z kanapy ;)
Wiadomości: 4 161
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
Ja powoli dopiero wchodzę w rosyjskie kino i co tu dużo mówić jest całkiem dobre. Jej droga - zachęciłaś mnie |
|
2014-02-03, 21:37 | #4620 | |
Szef ds. Wymianek
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 17 865
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
Tę pozycję podaję zawsze jako przykład jak można zabić film pewnie całkiem niezły, z symboliką - przez nadmiar scen brutalnych, obscenicznych. Lubię zabawę konwencją, przerysowania, jak na przykład u Tarantino czy Smarzowskiego, ale klitoridektomia czy krwawy wytrysk jest ponad moje siły, sorry. Ale samego reżysera bym nie skreślała. Oprócz wskazanych tutaj filmów, od siebie polecam "Medeę". Ten film jest pierwszy w kolejce u mnie, może jeszcze dzisiaj zacznę go oglądać.
__________________
Rebecca Minkoff Bree Body Black (nowa, z metkami)
szuka nowego domu. |
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:16.