Prosze o pomoc w internrettacji USG - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Ginekologia

Notka

Ginekologia Miejsce, w którym rozmawiamy o ginekologii. Tutaj znajdziesz pytania i odpowiedzi związane ze zdrowiem intymnym kobiety. Rozmawiamy np. o antykoncepcji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-02-01, 14:55   #1
mandarynkka86
Rozeznanie
 
Avatar mandarynkka86
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 798

Prosze o pomoc w internrettacji USG


Dziewczynki jestem zielona w tym temacie wiec prosze o "jako taką"interpretację .
Badanie USG SONDA E.C 4-9 MHz

Trzon macicy o wymiarach 44x29mm o jednorodnej strukturze. Jama macicy jednorodna. Endometrium linijne o szer. 4,3 mm, jednorodne.
Oba jajniki z cechami zwyrodnienia policystycznego. Wolnego płynu w zat. Douglasa nie stwierdzam

Wiec tak-czy takie endometrium jest ok?Chodzi o wielkosc, bo ponoc za male... Byl to hmmm czas spozniajacego mi się okresu po odstaweiniu antykoncepcji, wiec ok 42 dzien cyklu- 2 tyg spoznienia.
Zastanawia mnie tez czy "endometrium linijne " to norma czy nie? No i czy to za nie ma plynu w zat Douglasa to dobrze, czy nie?
Wiem ze powinnam o to wszystko spytac gina, ale wskoczylam do niego w przerwie w pracy doslownie na 10 minut . Mowil ze przy kolejnej wizycie mi to wytlumaczy jak bede miec wicej czasu Bo regularnie chodze raz na 6-7 tyg i badam sie.
Jak ktoś coś wie, prosze o wypowiedź.
__________________
mandarynkka86 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-01, 15:24   #2
paula78
Zakorzenienie
 
Avatar paula78
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: z daleka
Wiadomości: 34 839
Dot.: Prosze o pomoc w internrettacji USG

Całe badanie ma na celu stwierdzenie czy doszlo do owulacji czy nie lub kiedy ew. dojdzie.
A to może wskazywac kiedy dojdzie do miesiączki.

Grubośc endo. świadczy o nadchodzącej owulacji i dniu cyklu ,płyn ppojawia się w czasie owulacji.

Bardzo czesto chodzisz do gina