problem z określeniem zawodowym.. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Praca i biznes

Notka

Praca i biznes W tym miejscu rozmawiamy o pracy i biznesie. Jeśli szukasz pracy, planujesz ją zmienić lub prowadzisz własny biznes, to miejsce jest dla ciebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2017-03-11, 15:22   #1
martynamatylda18
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2017-03
Wiadomości: 2

problem z określeniem zawodowym..


Cześć!
Postaram się zwięźle.
Mam 28 lat, z wykształcenia jestem mgr biotechnologii ze specjalnością elektroradiologia (obrazowanie medyczne: np. rtg..)
Mam problem ze znalezieniem pracy która by mnie satysfakcjonowała.
Pracowałam po studiach w różnych miejscach, najdłużej przez prawie rok. Byłam już konsultantką w telekomunikacji, asystentką ds. biurowych, koordynatorką w szpitalu, technikiem rtg (staż). Żadna z tych prac niezbyt mi się podobała, pewnie przez to nie sprawdziłam się na większości tych stanowisk- albo sama rezygnowałam, albo to ze mnie rezygnowali. Od paru lat udzielam korepetycji z języka uczniom podstawówki, sporadycznie gimnazjum.Nie jestem typem człowieka, który chce odwalić swoje albo chować się po kątach żeby nie nie robić a zarobić. Ja chciałam znaleźć sobie pracę, rozwijać się no i oczywiście zarabiać.