ginekolog w Łodzi - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Ginekologia

Notka

Ginekologia Miejsce, w którym rozmawiamy o ginekologii. Tutaj znajdziesz pytania i odpowiedzi związane ze zdrowiem intymnym kobiety. Rozmawiamy np. o antykoncepcji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-01-03, 18:31   #1
ziabka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 2
Exclamation

ginekolog w Łodzi


Mam nadzieję, że któraś z Was szybko mi odpisze... W poniedziałek chcę iść do ginekologa jednak jako, że jestem studentką wybierałam się do Palmy. I właśnie się nad tym zastanawiam po przeczytaniu kilku stron tematu. Jest tam jakiś dobry ginekolog? Martwię się, że mam poważny problem (w ciąży raczej nie jestem) i chciałabym żeby ktoś poważnie do tego podszedł. Jeśli tam nie ma to czy jest jakiś dobry lekarz, do którego mogę się udać gdzieś indziej jednak tak żebym nie musiała płacić?


Szukałam w innych wątkach ale niestety nie mogłam się doszukać odpowiedzi nigdzie...
ziabka jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-05, 10:15   #2
hibiskusova
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 2
Dot.: ginekolog w Łodzi

Polecam dr Łukaszyk Wojciechowską, tel 604064030. To jest skupisko gabinetów lekarskich, za wizytę 80pln, super babka, przyjazna atmosfera tylko podejrzewam, że z terminem będzie ciężko bo jest oblegana. Pozdrawiam i powodzenia.
hibiskusova jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-05, 13:20   #3
Vilqa
Zadomowienie
 
Avatar Vilqa
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 1 812
Dot.: ginekolog w Łodzi

Z ciekawości, co to za gabinety i na jakiej ulicy?

Kiedyś do niej chodziłam, ale miała gabinet w domu, w dodatku straszny kawał drogi ode mnie.