Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury > Piel璕nacja w這s闚

Notka

Piel璕nacja w這s闚 Twoje w這sy s suche, pozbawione blasku, zniszczone? Tutaj dowiesz si, jak piel璕nowa w這sy, by by造 zdrowe i l郾i帷e. Jakich kosmetyk闚 do w這s闚 warto u篡wa?

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2014-03-03, 16:31   #751
Sailor Star Fighter
Rozeznanie
 
Avatar Sailor Star Fighter
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomo軼i: 709
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Cytat:
Napisane przez dzamatasi Poka wiadomo嗆
Normy sa od 70-100 w obydwu
Martwi mnie ze na czczo wynik podwyzsozny tylko ze ja kolacje pozno zjadlam i duzo slodkiego.. wiec nie wiem czy to ma jakis wplw. No i z tego co wyczytalam isnulioopornosc jest?
a wynik krzywej insuliny?


Dziewczyny, chyl czo豉 jak jeszcze raz chocia jedna z Was b璠zie marudzi豉, to wyjd z siebie, serio.
Macie by dumne z tego co zrobi造軼ie. Szczeg鏊nie Ty Gaya, bo mia豉 dwie g這wy i dwa razy wi璚ej pracy. Mam nadzieje, 瞠 te zdj璚ia b璠 motywacj dla innych.
Sailor Star Fighter jest offline  
Stary 2014-03-03, 16:43   #752
dzamatasi
Wtajemniczenie
 
Avatar dzamatasi
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Dolny 奸御k
Wiadomo軼i: 2 689
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Cytat:
Napisane przez Sailor Star Fighter Poka wiadomo嗆
a wynik krzywej insuliny?

.
Mam tylko te wyniki
__________________
WALCZ O WΜSY
dzamatasi jest offline  
Stary 2014-03-03, 16:57   #753
Sailor Star Fighter
Rozeznanie
 
Avatar Sailor Star Fighter
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomo軼i: 709
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Cytat:
Napisane przez dzamatasi Poka wiadomo嗆
Mam tylko te wyniki
no to tak troch bezsensu, bo na podstawie samej glukozy mo積a wnioskowa tyle, 瞠 na瘸r豉 si czekoladek co troch sfa連zowa這 wynik, i na czczo by leciutko podwy窺zony.

nadal nie do ko鎍a wiadomo jak zachowuje si insulina, dlatego powinno si robi dwie krzywe w tym samym czasie, aby wida by這 te zale積o軼i. Sam cukier moim zdaniem jest ok, zobaczysz co Ci jeszcze lekarz powie
Sailor Star Fighter jest offline  
Stary 2014-03-03, 17:08   #754
Gaya_oo
Rozeznanie
 
Avatar Gaya_oo
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomo軼i: 566
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Cytat:
Napisane przez Sailor Star Fighter Poka wiadomo嗆
a wynik krzywej insuliny?


Dziewczyny, chyl czo豉 jak jeszcze raz chocia jedna z Was b璠zie marudzi豉, to wyjd z siebie, serio.
Macie by dumne z tego co zrobi造軼ie. Szczeg鏊nie Ty Gaya, bo mia豉 dwie g這wy i dwa razy wi璚ej pracy. Mam nadzieje, 瞠 te zdj璚ia b璠 motywacj dla innych.
Dzi瘯uj Sailor, ale tak bardzo chcia豉bym osi庵n望 stan, gdy nie b璠 musia豉 sypa na g這w nanogenu i nie martwi si, 瞠 kto nade mn stoi. Mimo to ciesz si ka盥ym nowym w這sem i wierz, 瞠 nale篡 robi wszystko, aby jak najd逝瞠j zatrzyma swoje w這sy na g這wie.
Gaya_oo jest offline  
Stary 2014-03-03, 17:13   #755
majeczka92
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomo軼i: 41
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Witajcie,d逝go tu nie pisa豉m,bo te nie mam sie czym chwali,a patrz帷 na wasze fotki widz 瞠 u mnie jest tragicznie....Badania mi nie ruszy造 do przodu na razie,bior leki na uspokojenie,ze stresu przypl徠a這 mi si 透s i wypadanie dzienne to tak ok 200 w這s闚,takze masakra.Mia tu kto to cholerstwo,bo ja od dermatolog dosta豉m tylko szampon kt鏎y niewiele pomaga,co moze szybko pom鏂?Pisa豉 tu kiedy Amelka,瞠 u niej co si bardzo pozmienia這 w hormonach i wygladzie w bardzo kr鏒kim czasie,ja mam identycznie, w przeciagu dw鏂h miesiecy pojawi這 sie wzmo穎ne ow這sienie na ca造m ciele,tradzik w miejscach gdzie go nie by這,plecy z 這jotokiem,zmniejszenie i zwiotczenie piersi,uderzenia raz zimna raz gor帷a,g這s jaki inny ,ni窺zy.Wiem ze sie to moze wydwawac absurdalne,ale niestety nie tylko ja to widze,otoczenie takze.Dobija mnie to ze nie wiem co mi jest,ostatnio nawet przedwczesn menopauze podejrzewam.

Edytowane przez majeczka92
Czas edycji: 2014-03-03 o 17:14
majeczka92 jest offline  
Stary 2014-03-03, 20:30   #756
Gosiakol
Rozeznanie
 
Avatar Gosiakol
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomo軼i: 596
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Juz w trakcie czytania Twojego posta mialam wrazenie, ze czytam o stanie przedmenopauzalnym. Majeczka, i do tej pory nie poszlas z tym do lekarza , skoro widzisz tak ewidentne zmiany ? To juz przeciez nie sa tylko wlosy, tu sie samo nic nie poprawi. A jak z okresem?

Gaya wlasnie dziwilam sie ostatnio jak pisalas kilka razy, ze blokery , w tym oenobiol, nic Ci nie daly, bo pamietam jak 4 m-ce temu kiedy ja zaczynalam go brac pisalas co innego. Teraz zdjecia Ci uprzytomnily, ze jednak zmiana jest olbrzymia. Kuracje trzeba oceniac tez z perspektywy czasu. Nawet jesli wydaje nam sie, ze cos nie dziala, to o ile nie pogarsza sprawy trzeba w to brnac i po roku porownac fotki.

Ja jak zobaczylam sie na zdjeciach ze swiat z tego roku to az mi sie goraco zrobilo - na zdjeciach wygladaja na geste, chociaz ja zyje w ciaglym przekonaniu,ze jest coraz gorzej. Chyba jednak solidnie poroslam. Inna sprawa, ze kucyk cienszy niz rok temu, wiec to moze jest odrost, ktory jeszcze nie siega do gumki po prostu.

Edytowane przez Gosiakol
Czas edycji: 2014-03-03 o 22:09
Gosiakol jest offline  
Stary 2014-03-04, 06:57   #757
kolamara
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2013-03
Wiadomo軼i: 228
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

majeczka obawiam si, 瞠 z ΨS nie jeste w stanie sobie poradzi szybko - trzeba systematyczno軼i. Ja mia豉m co na 豚ie ala ΨS. My豉m na przemian paradermem i prolamem, cz瘰to po myciu p逝ka豉m wod z octem jab趾owym i teraz mam w miar czysty skalp. Trwa這 to ze 2, 3 miesi帷e w sumie.


Je瞠li chodzi o wypadaj帷e rz瘰y, bo kiedy porusza造鄉y ten temat, to polecam tani od篡wk z Eveline Advance Voliumiere - opakowanie bia貫 z zielon zakr皻k. Stosuj ze 3 tygodnie na noc i czasem raz na kilka dni mi jedna wypadnie. Ona chyba te ma wyd逝瘸, no ale to jeszcze za kr鏒ko a ja mam swoje do嗆 d逝gie, wi璚 na tym to mi nie zale篡 zbyt. To taki off top

Wszystkim dziewczynkom gratuluj super post瘼闚. Ja mimo, 瞠 zatrzyma豉m obecnie wypadanie, to jednak mam wra瞠nie, 瞠 w這sy mam strasznie rzadkie, gorsze ni rok temu. No ale musz im da czas pewnie...
__________________
wewn皻rznie: Oenobiol revitalisant, cynk, siemi lniane

zewn皻rznie: szampon Paraderm, Pirolam, kozieradka
kolamara jest offline  
Stary 2014-03-04, 07:12   #758
Gaya_oo
Rozeznanie
 
Avatar Gaya_oo
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomo軼i: 566
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Cytat:
Napisane przez Gosiakol Poka wiadomo嗆
Gaya wlasnie dziwilam sie ostatnio jak pisalas kilka razy, ze blokery , w tym oenobiol, nic Ci nie daly, bo pamietam jak 4 m-ce temu kiedy ja zaczynalam go brac pisalas co innego. Teraz zdjecia Ci uprzytomnily, ze jednak zmiana jest olbrzymia. Kuracje trzeba oceniac tez z perspektywy czasu. Nawet jesli wydaje nam sie, ze cos nie dziala, to o ile nie pogarsza sprawy trzeba w to brnac i po roku porownac fotki.
Dok豉dnie tak, Gosiu
Dopiero zdj璚ia u鈍iadomi造 mi, 瞠 moje w這sy nie s oboj皻ne na dzia豉nie oenobiolu i innych bloker闚. A ju taka z豉 by豉m, 瞠 ca造 trud nadaremny Musz wybra do ko鎍a ten Foligain, w sumie on te pewnie zadzia豉, ale wr鏂 do oenobiolu poniewa zdecydowanie wol tak form tabletek no i widz, 瞠 dzia豉
Gaya_oo jest offline  
Stary 2014-03-04, 07:29   #759
Ewikk96
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomo軼i: 75
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Gaya napisz prosz jakie blokery stosowa豉 twoja c鏎ka, bo o ile ja bra豉m r騜ne i nie ba豉m si, to u nastolatki to bardziej ryzykowne, prosz napisz, bo zdj璚ia twojej c鏎ci bardzo podnios造 mnie na duchu

Edytowane przez Ewikk96
Czas edycji: 2014-03-04 o 07:56
Ewikk96 jest offline  
Stary 2014-03-04, 15:14   #760
Gaya_oo
Rozeznanie
 
Avatar Gaya_oo
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomo軼i: 566
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Cytat:
Napisane przez Ewikk96 Poka wiadomo嗆
Gaya napisz prosz jakie blokery stosowa豉 twoja c鏎ka, bo o ile ja bra豉m r騜ne i nie ba豉m si, to u nastolatki to bardziej ryzykowne, prosz napisz, bo zdj璚ia twojej c鏎ci bardzo podnios造 mnie na duchu
Ewik, pisa豉m wcze郾iej o tym, co stosowa豉 c鏎ka. 畝dnych bloker闚. Jedynie Solgar (W這sy, sk鏎a, paznokcie), tran, szampon z czarn rzep Joanny, balsam z pijawek, mask Babuszki Agafii tak na wypadanie czy porost, ju nie pami皻am.
Gaya_oo jest offline  
Stary 2014-03-04, 17:07   #761
majeczka92
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomo軼i: 41
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Gosiakol,okresy zawsze mia豉m bardzo obfite i bolesne, ostatni "normalny" mia豉m w grudniu,ale ci庵n彬 sie d逝go i skonczy plamieniami gdzie ko這 12dc,wczesniej tak nie miewa豉m.Potem w styczniu tylko up豉wy br您owe,w terminie okresu,ale gin powiedzia ze to okres,potem po 2 tyg tez up豉wy przez 2 tyg,ginekolog na to ze przez stres,schudniecie,ze si ureguluje.No i teraz mam okres od 3 dni,nie up豉wy tylko okres ale sk徙y,praktycznie nie bola mnie brzuch.okres jest jaki dziwny,du穎 郵uzu a ma這 krwi(sorry za te opisy,ale chcia豉m byc precyzyjna) Zrobi豉m dzis badania FSH,LH i estradiol i wszystko ok,tzn FSH przy normie od 3-12 w fazie folikularnej jest 5,5, LH 4,35,estradiol 160,bo chyba te badania sie robi by sprawdzic czy to menopauza.Do ginekologa ide jak skonczy sie okres.Poza tym nie wiem co jeszcze moge zrobi.
majeczka92 jest offline  
Stary 2014-03-05, 08:37   #762
Ewikk96
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomo軼i: 75
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Cytat:
Napisane przez Gaya_oo Poka wiadomo嗆
Ewik, pisa豉m wcze郾iej o tym, co stosowa豉 c鏎ka. 畝dnych bloker闚. Jedynie Solgar (W這sy, sk鏎a, paznokcie), tran, szampon z czarn rzep Joanny, balsam z pijawek, mask Babuszki Agafii tak na wypadanie czy porost, ju nie pami皻am.
Dzi瘯i czyli w zasadzie to samo co my, tylko u nas bez rezultat闚, mo瞠 wynika to z innej przyczyny wypadania, ale podbudowana Waszym przyk豉dem b璠 dalej jej to aplikowa...mo瞠 u niej to d逝瞠j potrwa, ale w這sy te wr鏂.....
No a u mnie dalsza migracja, i zaobserwowa豉m ze tak jak jesieni lecia ty, tak teraz prz鏚, tam gdzie by這 najwi璚ej odrostu jesiennego...lec takie do 10 cm, a 瞠 mi w這sy rosn szybko bardzo ( jako嗆 si w d逝go嗆 zamieni豉 ) wi璚 my郵 瞠 to ten jesienny odrost leci

---------- Dopisano o 09:37 ---------- Poprzedni post napisano o 09:29 ----------

Cytat:
Napisane przez majeczka92 Poka wiadomo嗆
Gosiakol,okresy zawsze mia豉m bardzo obfite i bolesne, ostatni "normalny" mia豉m w grudniu,ale ci庵n彬 sie d逝go i skonczy plamieniami gdzie ko這 12dc,wczesniej tak nie miewa豉m.Potem w styczniu tylko up豉wy br您owe,w terminie okresu,ale gin powiedzia ze to okres,potem po 2 tyg tez up豉wy przez 2 tyg,ginekolog na to ze przez stres,schudniecie,ze si ureguluje.No i teraz mam okres od 3 dni,nie up豉wy tylko okres ale sk徙y,praktycznie nie bola mnie brzuch.okres jest jaki dziwny,du穎 郵uzu a ma這 krwi(sorry za te opisy,ale chcia豉m byc precyzyjna) Zrobi豉m dzis badania FSH,LH i estradiol i wszystko ok,tzn FSH przy normie od 3-12 w fazie folikularnej jest 5,5, LH 4,35,estradiol 160,bo chyba te badania sie robi by sprawdzic czy to menopauza.Do ginekologa ide jak skonczy sie okres.Poza tym nie wiem co jeszcze moge zrobi.
Majeczka sorry 瞠 si wtr帷am , ale jak przeczyta豉m Tw鎩 opis to tak jakby opisywa豉 m鎩 przypadek, mia豉m takie sensacje kilka lat i te gin twierdzi ze to takie zawirowania, potem posz豉m do lepszego, wykluczy choroby i stwierdzi 瞠 jak nie przejdzie to zastosujemy hormony, ja podejrzewa豉m menopauz, ( mam 44 lata ) a tu we wrze郾iu okaza這 si 瞠 moja tarczyca z lekkiej niedoczynno軼i wpad豉 w siln nadczynno嗆, po kilku dniach brania hormon闚, dosta豉m obfita miesi帷zk i teraz jest prawie normalnie....wi璚 za moje sensacje odpowiada豉 tarczyca. Powiem Ci jeszcze 瞠 u mnie d逝go tarczyca by豉 na granicy normy, jak to ujmowali lekarze a symptomy by造 jakby by豉 nie w normie .
Ewikk96 jest offline  
Stary 2014-03-05, 11:45   #763
LewaNogawka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2014-02
Wiadomo軼i: 1
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

A propos DSD De Luxe : Na razie kupi豉m tylko peeling i lotion z tej serii, jestem po dw鏂h tygodniach stosowania. Wydaje mi si, 瞠 wypadanie si zmniejsza ale pewnie potrzeba jeszcze troch czasu 瞠by zaobserwowa wi瘯sze efekty (przynajmniej tak m闚i trycholog :P)

Edytowane przez LewaNogawka
Czas edycji: 2014-03-05 o 11:59 Pow鏚: Brak kontekstu
LewaNogawka jest offline  
Stary 2014-03-05, 20:45   #764
_wieloryb
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2012-11
Wiadomo軼i: 85
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Cytat:
Napisane przez majeczka92 Poka wiadomo嗆
estradiol 160,bo chyba te badania sie robi by sprawdzic czy to menopauza.Do ginekologa ide jak skonczy sie okres.Poza tym nie wiem co jeszcze moge zrobi.
Cze嗆 Dziewczyny,

Gratuluje wszystkim w這sowych post瘼闚,widac r騜nic

A tak z ciekawo軼i- jaka jest norma estradiolu? bo nigdzie nie mog znale潭 a m鎩 wynik z grudnia 2013 to: 44 ...to chyba fatalnie ma這,prawda?

Gosiu
-czy Ty ci庵le stosujesz oenobiol anti chute? Nieprzerwanie? od kiedy w豉軼iwie?

U mnie coraz gorzej...mam du篡 stres(choroba nowotworowa mojej ukochanej Mamy), w這sy mi wypadaj gar軼iami,nie wiem czy co zostanie,nie wiem co robi.. 篡cie ; (
_wieloryb jest offline  
Stary 2014-03-05, 21:57   #765
Gosiakol
Rozeznanie
 
Avatar Gosiakol
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomo軼i: 596
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

wieloryb, (( powiedz chociaz, ze niezlosliwy i wczesnie wykryty nowotwor ? Zycze Ci tego przogromnie. Tak kochana, caly czas wcinam oenobiol, choc od trzech dni lykam tylko po jednej kapsulce, bo ..wymyslilam sobie, ze warto zrobic krotko przerwe, zeby sie za bardzo nie przyzwyczaily..( bo czwarty miesiac juz tak bajecznie, ale ze balam sie zupelnie odstawic, to obstalam przy jednej. Chce tez sprawdzic czy troche schudne w przerwie, bo przysiegam, ze odkad to biore to obwod uda mi sie znacznie powiekszyl. Poniewaz nic innego w diecie ani kuracji nie zmienialam, to wymyslilam, ze to musi byc od blokera, jakims cudem. Tylko tydzien takiego eksperymentu, za bardzo sie boje utracic osiagniecty efekt.
Poza tym wcieram piperyne rozcienczona w wodzie, wierze w jej dzialanie. Wystarczy dotknac troche tej mieszanki jezykiem - piecze jak jasna cholera, choc na glowie nie czuje nic takiego, ale tzn, ze pewnie pobudza micro krazenie. Poza tym rozpuszcza warstwe lipidowa czy cos w tym stylu, przez co inne skladniki z mieszanki ( jesli takie sa ) latwiej moga sie wchlonac. Dodaje jeszcze czasami larginine i adenozyne, ale to sie zupelnie nie rozpuszcza, a czasteczki sa dosc duze.
Gosiakol jest offline  
Stary 2014-03-05, 22:36   #766
MamaAgnes
Raczkowanie
 
Avatar MamaAgnes
 
Zarejestrowany: 2014-01
Wiadomo軼i: 59
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Cze嗆 Dziewczyny. Pisz teraz pod innym nikiem. Kiedy pisa豉m pod nikiem mojej przyjaci馧ki ( Kasia_zea ), bo sama nie by豉m zarejestrowana. Ostatni raz pisa豉m bodaj瞠 we wrze郾iu i napisa豉m Wam, 瞠 m鎩 2-letni synek zachorowa na kawasaki. Tak w skr鏂ie, ze szpitala wyszli鄉y w pa寮zierniku, je寮zimy co jaki czas na kontrolne echa serca, teraz twu, twu odpuka jest dobrze.

Edytowane przez MamaAgnes
Czas edycji: 2016-05-23 o 00:19
MamaAgnes jest teraz online  
Stary 2014-03-06, 12:05   #767
margo1974
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2014-02
Wiadomo軼i: 263
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Witajcie dziewczyny
Wasza wiedza bardzo mi imponuje, dlatego zdecydowa豉m si do Was do陰czy i przedstawi sw鎩 problem w nadziei, 瞠 co poradzicie, zasugerujecie... Aby nie zanudza przejd do rzeczy.
1 Sk鏎a g這wy
Mam 逝pie, trudno okre郵i jaki, ni suchy ni 這jotokowy, Nie s to p豉skie, suche p豉ty, po zdrapaniu s to jakby grudki lekko t逝stawe, ale w這sy nie przet逝szczaj mi si specjalnie (na pigu趾ach my豉m co 5 dni, jak je odstawi豉m, co 4) 逝pie umiejscowiony jest najbardziej wko這 uszu i z ty逝 i tam te mam straszne prze鈍ity. ㄆpie ten pojawia si zawsze z atakiem linienia, jak 逝pie znika w這sy przestaj wypada.
2. sk鏎a twarzy
nic si nie dzieje z moj twarz, sk鏎a raczej sucha...
3. cia這
te raczej suche, balsamuj si po ka盥ej k徙ieli, na przedramionach mam tak szorstk sk鏎 (od kiedy pami皻am)
4. Uk豉d pokarmowy
Do niedawna nie wch豉nia造 mi si witaminy z grupy B, i letrox przepisany na lekk niedoczynno嗆 tarczycy, dlatego lekarze mi zwi瘯szali dawk do maksymalnej a TSH ros這. Jak zastosowa豉m diet na grzyba candida (ma這 w璕lowodan闚, tylko dr鏏 i ryby, du穎 kapusty kiszonej, grejpfruty itd.) do tego suplementy ( kwas kaprylowy, ocet jab趾owy na czczo, chlorofil, biotyn) oczy軼i豉m tak uk豉d pokarmowy, 瞠 z niedoczynno軼i tarczycy zrobi豉 mi si nadczynno嗆, bo letrox 100 wch這n掖 si w ca這軼i.
5. choroby
Za dziecka chorowa豉m na epilepsj i wiele lat, codziennie za篡wa豉m Amizepin. Mam lekk niedoczynno嗆 tarczycy (3,80 TSH - zanim letrox si wch這n掖 i spad這 do 0.05) Endokrynolog twierdzi, 瞠 od tarczycy moje w這sy nie wypadaj bo TSH powinno by jeszcze wy窺ze, by na w這sy podzia豉這.
Mam os豉biony uk豉d immunologiczny bo cz瘰to si przezi瑿iam, ostatnio jest lepiej, ale w ostatnich latach nawet kilka razy do roku.
6. Badania
- TSH tak jak wspomnia豉m pod kontrol endokrynologa, w tej chwili schodz z dawki 100 na ni窺z by podnie嗆 TSH.
- prolaktyna w porz康ku
- hormon闚 p販iowych nie mog jeszcze zrobi, bo 2 tyg. temu odstawi豉m Yasmin i jeszcze nie b璠 wiarygodne. Pigu趾i bra豉m przez oko這 7 lat, w這sy wypada造 z roku na rok coraz gorzej, w najgorszych momentach na pewno ponad 1000-1200 podczas mycia i teraz to w豉軼iwie nie przestaj wypada, ani chwili wytchnienia.
Wcieram te loxon 5% te z 7 lat, ale powoli z niego schodz, bo niemal jestem pewna, ze to nie 造sienie androgenne, bo na czubku g這wy tych w這s闚 jest jeszcze stosunkowo najwi璚ej no i ci庵le odrastaj.
--------------------------------------------------------------------------------
To chyba wszystko z tych najwa積iejszych rzeczy...
No mo瞠 napomn jeszcze, 瞠 w 篡ciu po porodzie nie wypada造 mi w這sy a urodzi豉m dw鎩k dzieci (wi璚 my郵, 瞠 na skoki hormon闚 nigdy nie by豉m za bardzo wra磧iwa) dzieci karmi豉m ka盥e po dwa lata piersi i w這s mi z g這wy nie spad.
Co dziewczyny my郵icie?????
Jutro zrobi badanie na candida antygen kr捫帷y i pod koniec marca b璠 mia豉 wyniki...

Edytowane przez margo1974
Czas edycji: 2014-03-06 o 15:06
margo1974 jest offline  
Stary 2014-03-06, 16:52   #768
Sailor Star Fighter
Rozeznanie
 
Avatar Sailor Star Fighter
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomo軼i: 709
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Cytat:
Napisane przez margo1974 Poka wiadomo嗆
Witajcie dziewczyny
Wasza wiedza bardzo mi imponuje, dlatego zdecydowa豉m si do Was do陰czy i przedstawi sw鎩 problem w nadziei, 瞠 co poradzicie, zasugerujecie... Aby nie zanudza przejd do rzeczy.
1 Sk鏎a g這wy
Mam 逝pie, trudno okre郵i jaki, ni suchy ni 這jotokowy, Nie s to p豉skie, suche p豉ty, po zdrapaniu s to jakby grudki lekko t逝stawe, ale w這sy nie przet逝szczaj mi si specjalnie (na pigu趾ach my豉m co 5 dni, jak je odstawi豉m, co 4) 逝pie umiejscowiony jest najbardziej wko這 uszu i z ty逝 i tam te mam straszne prze鈍ity. ㄆpie ten pojawia si zawsze z atakiem linienia, jak 逝pie znika w這sy przestaj wypada.
2. sk鏎a twarzy
nic si nie dzieje z moj twarz, sk鏎a raczej sucha...
3. cia這
te raczej suche, balsamuj si po ka盥ej k徙ieli, na przedramionach mam tak szorstk sk鏎 (od kiedy pami皻am)
4. Uk豉d pokarmowy
Do niedawna nie wch豉nia造 mi si witaminy z grupy B, i letrox przepisany na lekk niedoczynno嗆 tarczycy, dlatego lekarze mi zwi瘯szali dawk do maksymalnej a TSH ros這. Jak zastosowa豉m diet na grzyba candida (ma這 w璕lowodan闚, tylko dr鏏 i ryby, du穎 kapusty kiszonej, grejpfruty itd.) do tego suplementy ( kwas kaprylowy, ocet jab趾owy na czczo, chlorofil, biotyn) oczy軼i豉m tak uk豉d pokarmowy, 瞠 z niedoczynno軼i tarczycy zrobi豉 mi si nadczynno嗆, bo letrox 100 wch這n掖 si w ca這軼i.
5. choroby
Za dziecka chorowa豉m na epilepsj i wiele lat, codziennie za篡wa豉m Amizepin. Mam lekk niedoczynno嗆 tarczycy (3,80 TSH - zanim letrox si wch這n掖 i spad這 do 0.05) Endokrynolog twierdzi, 瞠 od tarczycy moje w這sy nie wypadaj bo TSH powinno by jeszcze wy窺ze, by na w這sy podzia豉這.
Mam os豉biony uk豉d immunologiczny bo cz瘰to si przezi瑿iam, ostatnio jest lepiej, ale w ostatnich latach nawet kilka razy do roku.
6. Badania
- TSH tak jak wspomnia豉m pod kontrol endokrynologa, w tej chwili schodz z dawki 100 na ni窺z by podnie嗆 TSH.
- prolaktyna w porz康ku
- hormon闚 p販iowych nie mog jeszcze zrobi, bo 2 tyg. temu odstawi豉m Yasmin i jeszcze nie b璠 wiarygodne. Pigu趾i bra豉m przez oko這 7 lat, w這sy wypada造 z roku na rok coraz gorzej, w najgorszych momentach na pewno ponad 1000-1200 podczas mycia i teraz to w豉軼iwie nie przestaj wypada, ani chwili wytchnienia.
Wcieram te loxon 5% te z 7 lat, ale powoli z niego schodz, bo niemal jestem pewna, ze to nie 造sienie androgenne, bo na czubku g這wy tych w這s闚 jest jeszcze stosunkowo najwi璚ej no i ci庵le odrastaj.
--------------------------------------------------------------------------------
To chyba wszystko z tych najwa積iejszych rzeczy...
No mo瞠 napomn jeszcze, 瞠 w 篡ciu po porodzie nie wypada造 mi w這sy a urodzi豉m dw鎩k dzieci (wi璚 my郵, 瞠 na skoki hormon闚 nigdy nie by豉m za bardzo wra磧iwa) dzieci karmi豉m ka盥e po dwa lata piersi i w這s mi z g這wy nie spad.
Co dziewczyny my郵icie?????
Jutro zrobi badanie na candida antygen kr捫帷y i pod koniec marca b璠 mia豉 wyniki...

Cze嗆
Ja bym z tym grzybem powalczy豉. To co opisa豉 wskazuje, 瞠 w du瞠j mierze on przyczynia si do Twoich problem闚 (ja bym nawet obstawia豉 g堯wnie to) i jest to co czym mo瞠sz zaj望 si z miejsca.
Pr鏏owa豉 t瘼i go r闚nie na g這wie jakimi domowymi sposobami? p逝kanka z octu, perzu, olejki eteryczne itd? kiedy na 這jotok stosowa豉m z kilkoma dziewczynami r騜ne mieszanki domowe i efekt by super, jedna z nich zawiera豉 mi璠zy innymi rozpuszczone kapsu趾i kwasu kaprylowego.


Wieloryb, trzymam kciuki za mam

Edytowane przez Sailor Star Fighter
Czas edycji: 2014-03-06 o 16:55
Sailor Star Fighter jest offline  
Stary 2014-03-07, 06:46   #769
kolamara
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2013-03
Wiadomo軼i: 228
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Dziewczyny kupi豉m sobie betasitosterol

http://allegro.pl/show_item.php?item=4027356529

b璠zie taki?

Musz w陰czy co, co wspomo瞠 odrost, bo kurde sza逝 nie ma. Z wypadaniem jest nadal ok: 15-20 na mycie a tak to do 5.
maluchy mi wcale nie wypadaj. Tylko, 瞠 znowu mi si przet逝szczaj - teraz to nawet na 2 dzie ju s niezbyt fajne. No ale myj tylko Node i Seboradinem z nafta. Kupi豉m zn闚 Pirolam i my郵, 瞠 pomo瞠.

A, i nie pami皻am czy wam pisa豉m, 瞠 jak sobie w sobot zapoda豉m na skalp sok z czarnej rzepy, to my郵a豉m, 瞠 mi m霩g spali. Po raz pierwszy mnie tak piek這 a kilka razy ju stosowa豉m, tylko, 瞠 wcze郾iej mia豉m jeszcze sk鏎 g這wy z 逝pie瞠m. Znaczy si, 瞠 przedtem cokolwiek na這穎ne na skalp i tak by nie mia這 szans zadzia豉.
__________________
wewn皻rznie: Oenobiol revitalisant, cynk, siemi lniane

zewn皻rznie: szampon Paraderm, Pirolam, kozieradka
kolamara jest offline  
Stary 2014-03-07, 11:50   #770
margo1974
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2014-02
Wiadomo軼i: 263
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Sailor Star
Dzi瘯uj, 瞠 napisa豉 co s康zisz, ja te trzymam si kurczowo my郵i, 瞠 to candida, bo ju tyle lat z w這sami walcz, 瞠 powoli zaczyna mi brakowa cierpliwo軼i i si no i oczywi軼i w這s闚.
Pr鏂z do嗆 restrykcyjnej diety ostatnio wsmarowa豉m na noc skalp olejem kokosowym, ale ewidentnie to mi nie pos逝篡這 bo posypa造 si jeszcze bardziej. Do szamponu BIOKAP doda豉m kwas kaprylowy, i troszeczk p造nu do higieny intymnej (taki specjalny na infekcje), a sp逝ka豉m naparem z k陰cza perzu i miksturk ze sk鏎ek banana. Ale to tylko raz. My郵, 瞠 jak sama b璠 je my豉, to zawsze b璠 to stosowa豉, jak m闚isz, 瞠 na inne dziewczyny to rewelacyjnie dzia豉這.
Test "郵iny" na candida zrobi豉m dzi瘯i Blackbejbe, kt鏎a czasem pisze na kafeterii i si ci篹ko zdziwi豉m, jak strasznie to wygl康a這 (ca豉 reszta rodziny idealnie czysta szklanka).
Dzisiaj by豉m na pobraniu krwi pod kontem "candida antygen kr捫帷y", mam nadziej, 瞠 to co wyja郾i i b璠zie mo積a zastosowa profesjonalne leczenie

---------- Dopisano o 12:29 ---------- Poprzedni post napisano o 11:27 ----------

kolamara
jak pozby豉 si 逝pie簑? Mnie 逝pie n瘯a kilka lat i nie potrafi si go pozby

---------- Dopisano o 12:50 ---------- Poprzedni post napisano o 12:29 ----------

Aha, Sailor Star, czytam ten w徠ek i jestem ju na lutym 2013, w tym czasie odstawi豉 hormony, napisz mi jak to odebra Tw鎩 organizm

Edytowane przez margo1974
Czas edycji: 2014-03-07 o 11:31
margo1974 jest offline  
Stary 2014-03-07, 20:27   #771
Sailor Star Fighter
Rozeznanie
 
Avatar Sailor Star Fighter
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomo軼i: 709
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Cytat:
Napisane przez margo1974 Poka wiadomo嗆
Sailor Star
Dzi瘯uj, 瞠 napisa豉 co s康zisz, ja te trzymam si kurczowo my郵i, 瞠 to candida, bo ju tyle lat z w這sami walcz, 瞠 powoli zaczyna mi brakowa cierpliwo軼i i si no i oczywi軼i w這s闚.
Pr鏂z do嗆 restrykcyjnej diety ostatnio wsmarowa豉m na noc skalp olejem kokosowym, ale ewidentnie to mi nie pos逝篡這 bo posypa造 si jeszcze bardziej. Do szamponu BIOKAP doda豉m kwas kaprylowy, i troszeczk p造nu do higieny intymnej (taki specjalny na infekcje), a sp逝ka豉m naparem z k陰cza perzu i miksturk ze sk鏎ek banana. Ale to tylko raz. My郵, 瞠 jak sama b璠 je my豉, to zawsze b璠 to stosowa豉, jak m闚isz, 瞠 na inne dziewczyny to rewelacyjnie dzia豉這.
Test "郵iny" na candida zrobi豉m dzi瘯i Blackbejbe, kt鏎a czasem pisze na kafeterii i si ci篹ko zdziwi豉m, jak strasznie to wygl康a這 (ca豉 reszta rodziny idealnie czysta szklanka).
Dzisiaj by豉m na pobraniu krwi pod kontem "candida antygen kr捫帷y", mam nadziej, 瞠 to co wyja郾i i b璠zie mo積a zastosowa profesjonalne leczenie

---------- Dopisano o 12:29 ---------- Poprzedni post napisano o 11:27 ----------

kolamara
jak pozby豉 si 逝pie簑? Mnie 逝pie n瘯a kilka lat i nie potrafi si go pozby

---------- Dopisano o 12:50 ---------- Poprzedni post napisano o 12:29 ----------

Aha, Sailor Star, czytam ten w徠ek i jestem ju na lutym 2013, w tym czasie odstawi豉 hormony, napisz mi jak to odebra Tw鎩 organizm

Je郵i jeste ju w tych okolicach w徠ku, to za jaki czas powinien si rozpocz望 temat grzyba. Jest tam sporo informacji ta ten temat, o kt鏎ych ju pewnie zapomnia豉m. Pami皻aj o odgrzybieniu pralki, zmywarki, faceta, lod闚ki - wszystko tam znajdziesz.

z tym kwasem kaprylowym, to my go na ca陰 noc nak豉da造鄉y. To wszystko trwa這 do嗆 d逝go, mieszanki po paru dniach si zmienia造 sk豉dnikami. To te jest na w徠ku do poczytania. Do tego szampon cebulowy - warto chocia spr鏏owa, bo jest 鈍ietny.


co do tabletek, min窸y mi histerie i r騜ne tego typu atrakcje, 陰cznie z b鏊ami g這wy. Natomiast sk鏎a si szybciej znowu przet逝szcza豉, wr璚z na pocz徠ku tak, jakby chcia豉 sobie odbi te ostatnie miesi帷e posuchy. I to by這by na tyle nic mi ju do g這wy nie przychodzi.

Daj zna jak tam wysz造 te badania. Ciekawe, na ile s miarodajne?

Edytowane przez Sailor Star Fighter
Czas edycji: 2014-03-07 o 20:31
Sailor Star Fighter jest offline  
Stary 2014-03-08, 13:23   #772
piek這
Raczkowanie
 
Avatar piek這
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Bielsko-Bia豉
Wiadomo軼i: 370
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Widz 瞠 team odgrzybiania reaktywowany
Ja dzisiaj wyszorowa豉m p馧ki,odgrzybi豉m pralk i lod闚k.Na razie stopniowo rezygnuje ze "szkodliwych" produkt闚.Kupi豉m ocet jab趾owy i b璠 pi rano na czczo.
Czy kt鏎a z was przeprowadza豉 t kuracj Maszkowej?Jak efekty?
Ostatnio zauwa篡豉m po陰czenie sw璠zenia g這wy z wypadaniem.Mam straszny czas dla w這s闚.Sk鏎a sucha ale siemielniane nie niweluje sw璠zenia.Drapi si i wtedy mam mase 逝pie簑 i wzmo穎ne wypadanie.Mo瞠 rzeczywi軼ie mam jakiego grzyba na skalpie?

I jeszcze jedno pytanie/pro軸a.Mo瞠cie z w豉snego do鈍iadczenia poleci dobrze wch豉niane 瞠lazo?Przerabia豉m ju kilka i 幢e je toleruj poza tym dalej jestem anemiczna. A mo瞠 kt鏎a ma do鈍iadczenie z 瞠lazem z solgara?
__________________
M鎩 autorski blog z bi簑teri- http://www.photoblog.pl/tea3k/973501...owe-serca.html
piek這 jest offline  
Stary 2014-03-08, 14:32   #773
kolamara
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2013-03
Wiadomo軼i: 228
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

margo my豉m na przemian pardermem, prolamem i node DS, czasem p逝ka豉m wod octem jab趾owym. Poza tym psikam 2, 3 razy w tyg. kozieradk na skalp cho ona to tu chyba w 瘸den spos鏏 nie pomog豉.

Prawd m闚i帷, to czasem mia豉m takie wra瞠nie, 瞠 mi si nasila 逝pie, bo po myciu, w suchych w這sach by這 go pe軟o, no ale tak naprawd to by dobry znak, bo sie po prostu odrywa od skalpu i z czasem by這 coraz mniej. Nie opwiem, 瞠 mam teraz idealn sk鏎, ale przedtem to mog豉m sobie takie p豉tki ma貫, t逝ste wydrapywa z w這s闚.
Trwa這 to do uzyskania stanu obecnego w sumie z 3 miesi帷e.

U mnie 逝pie r闚nie = wypadanie.
__________________
wewn皻rznie: Oenobiol revitalisant, cynk, siemi lniane

zewn皻rznie: szampon Paraderm, Pirolam, kozieradka
kolamara jest offline  
Stary 2014-03-08, 14:47   #774
Gaya_oo
Rozeznanie
 
Avatar Gaya_oo
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomo軼i: 566
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Cytat:
Napisane przez piek這 Poka wiadomo嗆
Widz 瞠 team odgrzybiania reaktywowany
Ja dzisiaj wyszorowa豉m p馧ki,odgrzybi豉m pralk i lod闚k.Na razie stopniowo rezygnuje ze "szkodliwych" produkt闚.Kupi豉m ocet jab趾owy i b璠 pi rano na czczo.
Czy kt鏎a z was przeprowadza豉 t kuracj Maszkowej?Jak efekty?
Ostatnio zauwa篡豉m po陰czenie sw璠zenia g這wy z wypadaniem.Mam straszny czas dla w這s闚.Sk鏎a sucha ale siemielniane nie niweluje sw璠zenia.Drapi si i wtedy mam mase 逝pie簑 i wzmo穎ne wypadanie.Mo瞠 rzeczywi軼ie mam jakiego grzyba na skalpie?

I jeszcze jedno pytanie/pro軸a.Mo瞠cie z w豉snego do鈍iadczenia poleci dobrze wch豉niane 瞠lazo?Przerabia豉m ju kilka i 幢e je toleruj poza tym dalej jestem anemiczna. A mo瞠 kt鏎a ma do鈍iadczenie z 瞠lazem z solgara?
Pewnie wiesz, ale napisz profilaktycznie - najlepiej wch豉nia si wtedy gdy do陰czysz witamin C i za篡wasz tu przed posi趾iem. Ja bra豉m Biofer, mam pozytywne do鈍iadczenia.
Gaya_oo jest offline  
Stary 2014-03-08, 15:58   #775
MamaAgnes
Raczkowanie
 
Avatar MamaAgnes
 
Zarejestrowany: 2014-01
Wiadomo軼i: 59
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Cze嗆. Wszystkiego najlepszego .
Ponawiam pytanie, poniewa nie doczeka豉m si odpowiedzi. Czy kt鏎a z Was mia豉 narkoz? Je郵i tak to czy zwi瘯szy這 si po niej wypadanie w這s闚?
MamaAgnes jest teraz online  
Stary 2014-03-08, 16:12   #776
dzamatasi
Wtajemniczenie
 
Avatar dzamatasi
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Dolny 奸御k
Wiadomo軼i: 2 689
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Cytat:
Napisane przez MamaAgnes Poka wiadomo嗆
Cze嗆. Wszystkiego najlepszego .
Ponawiam pytanie, poniewa nie doczeka豉m si odpowiedzi. Czy kt鏎a z Was mia豉 narkoz? Je郵i tak to czy zwi瘯szy這 si po niej wypadanie w這s闚?
Mia豉m rok temu,w這s闚 niestety du穎 zdecydowanie duzo wi璚ej wypada這 przez ponad miesi帷 potem wr鏂i這 do "normlanego" wypadania..
__________________
WALCZ O WΜSY
dzamatasi jest offline  
Stary 2014-03-08, 16:15   #777
piek這
Raczkowanie
 
Avatar piek這
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Bielsko-Bia豉
Wiadomo軼i: 370
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Gaya, tak wiem ,ale dzi瘯uj za odzew
Stawiam na grzyba i robale. Na razie ta alternatywa daje jak捷 nadziej. Czeka mnie jeszcze diagnoza jelita,穎陰dka i ew problem闚 z wch豉nianiem.

MamaAgnes ja nie,ale moja kole瘸nka mia豉.Pami皻am 瞠 jeszcze p馧 roku po m闚i豉 瞠 wypada造 jej w這sy. Nie wiem w jakich ilo軼iach ale na pewno wi瘯szych ni zazwyczaj. Tylko 瞠 ona nigdy nie mia豉 problem闚 z w這sami.

Aha jeszcze jedno.Maszkowa zaleca豉 do sk鏎y suchej w ramach oczyszczenia skalpu po陰czenie szamponu z p造nem do higieny intymnej.Czy ma kt鏎a do鈍iadczenie z tak metod?
__________________
M鎩 autorski blog z bi簑teri- http://www.photoblog.pl/tea3k/973501...owe-serca.html

Edytowane przez piek這
Czas edycji: 2014-03-08 o 16:29
piek這 jest offline  
Stary 2014-03-08, 19:53   #778
Antuanetta
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2012-03
Wiadomo軼i: 542
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Piek這, je郵i 瞠lazo to tylko Tardyferon, nie znam nic skuteczniejszego i 豉godniejszego dla mojego 穎陰dka, a, 瞠 ferrytyn mia豉m badan cz瘰to, to wiem jak leki na mnie dzia豉造, p鏊 roku bioferu stosowanego codziennie i 瞠lazo skoczy這 w g鏎 o 10 % zaledwie, jeden miesi帷 na tardyferonie i odnotowa豉m 100% wzrost ferrytyny. Obydwa preparaty brane na czczo tak jak lekarz kaza.

Kochane to sw璠zenie, taka przeczulica i 逝pie, u mnie tak samo by這 i w闚czas sporo w這s闚 lecia這. Teraz luxus, zero dotykania g這wy, macania i drapania. Codziennie myje w這sy pirolamem, na zalecenie dermatologa i oczywi軼ie steryd sp逝kiwany po 0,5 godz. Nie wiem, kt鏎e cudo tak dzia豉 ale sw璠ziawka posz豉 w odstawk i w這sy przesta造 wypada prawie zupe軟ie. Dzi w galerii handlowej ogl康a豉m si w lustrach bez strachu, w這sy wygl康aj na prawd dobrze, a jeszcze z rok temu my郵a豉m o peruce jak zobaczy豉m swoje odbicie w sklepie.
Antuanetta jest offline  
Stary 2014-03-08, 20:03   #779
Gosiakol
Rozeznanie
 
Avatar Gosiakol
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomo軼i: 596
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

pieklomoze dlatego zelazo sie nie wchlania, ze rzeczywiscie masz problem z grzybem. Ja bralam juz wiele przeroznych i na recepte i takie bez i zawsze wchlanialo sie bez problemu, wiec nie sadze, zeby to byla kwestia preparatu.
Gosiakol jest offline  
Stary 2014-03-08, 20:12   #780
Gaya_oo
Rozeznanie
 
Avatar Gaya_oo
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomo軼i: 566
Dot.: Znalaz豉m skuteczny spos鏏 na wypadanie w這s闚 cz.III

Mia豉m narkoz 4 razy w 篡ciu. Nigdy mi po niej w這sy w znacz帷y spos鏏 nie lecia造, chocia wiem 瞠 cz瘰to zdarza這 si to innym osobom. Chyba 瞠 narkoza dzia豉 teraz po latach z op騧nieniem ;p
Gaya_oo jest offline  
Zamknij w徠ek

Tagi
baby hair, cebulki, 造sienie, oleje, os豉bione w這sy, pomocy, w這sy, wypadanie, wypadanie wlosow, wypadanie w這s闚, wzmocnienie

Nowe w徠ki na forum Piel璕nacja w這s闚


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2017-02-21 23:18:37


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:33.