2009-03-30, 13:08
|
#448
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 16 431
|
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)
Cytat:
Napisane przez Malaika85
Ja bym jej powiedziala, zeby poszla, rozmienila, i wrocila z drobnymi. Czemu niby sprzedawca ma biegac po okolicy i rozmieniac kase kazdemu klientowi, ktory ma tylko grube banknoty???
|
Przyjęte jest, że instytucja (firma, sklep) powinna mieć kasę jeśli można płacić gotówką i być w stanie wydać resztę - bo taki mamy obowiązek poza tym leży to w naszym interesie. Klient nie ma obowiązku nosić odliczonej kwoty, szczególnie jeśli z góry nie jest ona znana a ja powinnam być w stanie mu wydać resztę jeśli chcę by u mnie coś zakupił.
Też mam problem z drobnymi - codziennie wymieniam w banku kilkanaście złotych na drobne (z prywatnych pieniędzy, bo nie prowadzimy kasy jako takiej i pieniądze z dnia poprzedniego muszę wpłacić na konto firmowe) - czasem 2 lub 3 klientów i moich drobnych już nie ma. A np. przyjdzie 4 klient i ma już pretensje, gdy nie mam wydać. Akurat pracuję w takim miejscu gdzie nie ma za bardzo gdzie rozmienić (obok jest tylko fryzjer, do sklepów jest kawałek) i zawsze to jest problem, ale to jest mój problem, nie klienta.
Drugą kwestią jest tez to, że bardzo często ludzie mają drobne, ale wolą dać grube żebym ja im wydała. Bardzo często gdy informuję klienta, że wychodzę do banku rozmienić i będę za ok. 10 minut nagle klient drobne znajduje - to jest na prawdę bardzo, bardzo częsta sytuacja. Nie mam pojęcia dlaczego ludzie tak postępują.
__________________
Mam dwoje okruszków - jeden większy, a drugi całkiem malutki 
|
|
|