2013-09-26, 17:20
|
#2
|
|
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 16 387
|
Dot.: Reklamacja, co zrobić dalej?
Cytat:
Napisane przez tamlin111
Może mi ktoś pomoże.
Kupiliśmy narożnik, zaraz po miesiącu wyszły sprężyny i deska. Zostało to naprawione. Teraz znów to samo, sprężyny wychodzą, deska znów na wierzchu, bo zbija się to co jest między dechą a materiałem. Na narożniku nie można spać. Poszłam z reklamacją oraz pismem że w związku z tym iż znów jest ta sama wada żądam wymiany towaru a nie kolejnej naprawy.
Odpisano mi że zgodnie z ich kartą gwarancyjną ( której swoją drogą nigdy na oczy nie widziałam ) dopiero po 4 istotnych naprawach mogę tego żądać.
Ponadto pisze że gwarancja wynosi rok. A z tego co mówił sprzedawca było 2 lata.
Najlepsze że napisali że serwisant przyjedzie i mam mu wydać łóżko do naprawy. To na czym my będziemy spać? Mogą takich rzeczy wymagać? Przecież ja nie mam kilku tapczanów zastępczych. Kupiłam narożnik bo nie miałam na czym spać, więc jak go zabiorą zostaję z musem spania z dzieckiem na podłodze.
Czy mogę coś zdziałać? Czy muszę się zgodzić na ich warunki?
|
mogą, niestety nikt nie zapewni ci nowego łóżka.
|
|
|