Wizaz.pl - Podgląd pojedynczej wiadomości - największe faux pas w salonie sukien ślubnych
Podgląd pojedynczej wiadomości
Stary 2014-01-22, 11:11   #300
anannke
Zakorzenienie
 
Avatar anannke
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: śląsko-małopolskie:)
Wiadomości: 3 619
Dot.: największe faux pas w salonie sukien ślubnych

Cytat:
Napisane przez cornflower_girl Pokaż wiadomość
Anannke - z własnego doświadczenia, tyczy się to też innych wykonawców

Ale odpiszę co do sukien - najczęściej, jeśli dany salon ma często aktualizowaną stronę internetową / stronę na facebooku lub do tego jeszcze bloga, bardzo duże prawdopodobieństwo, że uzyskasz szybką odpowiedź na temat konkretnej sukni.

Sam formularz kontaktowy może być zupełnie oderwany od maila firmowego lub zwyczajnie źle zakodowany (różne fuszerki widziałam ) więc tu różnie niestety bywa.

Niestety portale typu twojasuknia lub zankyou oferujące kontakt z usługodawcą przez określoną stronę, działają z dużym opóźnieniem (maile od potencjalnych klientów trafiają dopiero po jakimś czasie).

A co do rzekomego ruchu, obłożenia - ot, marketing. Jeśli usłyszysz, że salon jest bardzo wzięty, sporo klientek - duże prawdopodobieństwo, że bardziej Cię to zmotywuje do szybszego umówienia się na przymiarkę, czy szybkiego zdecydowania się na sukienkę.

A że salony po trochę same sobie szkodzą lekceważeniem klientów - być może mają tak duże przychody, że nawet nie zauważą straty potencjalnego klienta.

Widzę po sobie - zakupiłam sukienkę w salonie, w którym zostałam bardzo dobrze potraktowana (zarówno obsługa, porady, kontakt, komfortowa przymierzalnia). Być może mogłabym gdzieś znaleźć inną suknię - ładniejszą, droższą, bardziej dopasowaną do mnie - ale już naprawdę nie miałam siły użerać się ze sprzedawczyniami o przymierzenie modelu XYZ. Pewnie takich klientek jak ja jest trochę
pewno masz rację ale szczerze mówiąc to poza Madonną to myślę że takie mniejsze salony raczej nie mogą sobie pozwolić na utratę klientek... Co do źle skonfigurowanego formularzu kontaktowego itp to na prawdę jest trochę dziwne.. Lepiej jakby go nie było w ogóle... jak można wstawiać na stronę formularz źle działający? to nie sprawdzają tego?
Żyjemy w czasach internetu, telefonów i trzeba też się nastawić że jest to jeden ze sposobów komunikacji. i to bardzo przydatny i pomocny.

Co do kupna sukni - zdecydowanie zyskają na tym salony które są pomocne, łatwo się z nimi skontaktować i umówić. bo na użeranie się to nikt nie ma ani czasu ani ochoty.
__________________
always & forever

nie trzeba być IDEALNYM, żeby IDEALNIE do siebie pasować…
anannke jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując