2015-12-14, 09:27
|
#265
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 13 673
|
Dot.: Miłośniczki Mango - cz. VI
Cytat:
Napisane przez Goferek94
Dziewczyny, potrzebuję pilnie pomocy! 
Wczoraj w nocy kliknęłam zamówienie, niestety przez pośpiech nie zobaczyłam, że ostatni raz robiłam tam zakupy pod starym adresem ;/
napisałam od razu emaila w sprawie zmiany adresu dostawy, odpowiedzi nie dostałam, więc staram się dodzwonić pod numer ze strony: 00800 121 5238, ale niestety zaraz po wybraniu rozłącza mnie z komunikatem "połączenie zakończone" ;/ [próbowałam z dwoma zerami, jednym, bez zer...]
Czy ja coś źle robię? Czy to od nich jakiś problem?
Pocieszcie, że jest szansa, że zmienią adres przed wysyłką ;(
|
Wiesz co ja przed chwila dzwonilam na ten nr i sie dodzwonilam. Anulowam zamowienie 
---------- Dopisano o 10:27 ---------- Poprzedni post napisano o 10:26 ----------
A wczoraj patrzylam i sa chyba 2 numery podane 212 i 121i chyba to jest blad
|
|
|