Wizaz.pl - Podgląd pojedynczej wiadomości - braki w asortymencie czy niekompetencja sprzedawców?
Podgląd pojedynczej wiadomości
Stary 2016-04-12, 09:39   #2
j_fly
Zakorzenienie
 
Avatar j_fly
 
Zarejestrowany: 2015-11
Wiadomości: 6 937
Dot.: braki w asortymencie czy niekompetencja sprzedawców?

Byłam ostatnio w C&A i przy kasie stała przede mną pani, która chciała konkretny model kurtki, ale nie było jej rozmiaru. Ekspedientka sprawdzała w komputerze dostępność ubrania, jednak nie było jej w tym sklepie, tylko w galerii w pobliskim mieście. Klientka spytała, czy można ją tutaj sprowadzić, ale niestety, sprzedawczyni powiedziała, że jedynie co, to klientka może zadzwonić do tamtego sklepu, poprosić o odłożenie kurtki i osobiście po nią pojechać. Dodała też, że ubrania dostępne w sklepie internetowym nie muszą być dostępne w każdym sklepie stacjonarnym, więc jak widać chyba nic nie da się poradzić na takie sytuacje.
j_fly jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując