Farmacja czy biotechnologia? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja > Studia

Notka

Studia Miejsce dla osób, które są zainteresowane studiami. Chcesz dowiedzieć się jak wygląda życie studenckie? Dołącz do nas, podziel się doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2021-03-29, 17:02   #1
magentam
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2021-02
Wiadomości: 7

Farmacja czy biotechnologia?


Mam spory kryzys, nie mam pojęcia w co pójść dalej.

Studiuję aktualnie biotechnologię, ale od początku nie wiem czy to jest właściwie to co chcę. Właściwie to czuję się trochę niespełniona na tych studiach. Poszłam na ten kierunek bo matura poszła mi średnio. Nie przygotowywałam się dobrze w miesiącach przedmaturalnych, miałam spore problemy rodzinne. No i wyszła biotechnologia bo wydawała się najbardziej mi odpowiadająca. Jednak czuję takie niezaspokojone ambicje, ponadto nie za bardzo interesują mnie przedmioty jakie mam w planie lekcji - biotechnologia jest ukierunkowana na ochronę środowiska. Poszłam na politechnikę, może jakbym poszła na uniwersytet byłoby ciekawiej. Bardziej interesuje mnie biotechnologia od tej medycznej strony, ochrona środowiska totalnie mnie nudzi, ale nie zdawałam sobie sprawy, że taka będzie odgórnie narzucona specjalizacja.

Praktycznie nie przykładam się do tych studiów. Jakby jestem na nich, ale moja głowa jest zupełnie gdzie indziej. Przygotowuję się do matury od kilku miesięcy i myślę nad innymi planami. Chciałabym iść na farmację, stwierdziłam że to pewniejsza praca w Polsce, zawsze będzie praca w aptece, ale wcale nie trzeba też tak skończyć. Farmacja jakoś wydaje mi się pewniejszą drogą pod względem zarobku, poza tym wydaje się bardziej ciekawsza - jednak w jakiś sposób jest związana ze zdrowiem.