2019-02-27, 08:02 | #751 |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Otoz to. Widzac opinie "nudny" nie ma co sie gotowac na wartka akcje i jesli z takiego powodu jest dla kogos przecietny, to spora szansa na to, ze wywola podobna reakcje u wiekszej ilosci osob.
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
2019-02-27, 15:14 | #752 | |
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Cytat:
Aquaman-- nie był zły, wartka akcja, ładne kolory, aktorzy okej. Jedynie w niektórych momentach ścieżka dźwiękowa jakaś taka, no nie wiem, psuła efekt. Tak na zabicie nudy 6/10 Kobiety Mafii 2-- ja tam lubię filmy Vegi, chociaż teraz ryzykowne jest przyznawanie się do tego, szczególnie w obecności samozwańczych krytyków filmowych i znawców Film był zabawny, szczególnie scena z misiem, wyłam normalnie. Dla poszukiwaczy ambitnych produkcji nie będzie to dobry wybór, dla widzów z dystansem jak najbardziej. 7/10
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
|
2019-02-27, 17:38 | #753 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 765
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Gliniarz z Bellevue - średnia komedia, robią lepsze
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2019-02-28, 20:22 | #754 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2018-09
Wiadomości: 11
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Wonder Woman, jak na kino superbohaterskie (za którym szczególnie nie przepadam) to naprawdę w porządku było, z nie wymuszonym humorem. 7/10
Edytowane przez DOGinTHEFOG Czas edycji: 2019-02-28 o 20:24 |
2019-03-01, 07:54 | #755 | |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Cytat:
Ja jestem wielka fanka kina superbohaterskiego, ale nie od DC, mnie sie nie podobalo wcale.
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
|
2019-03-01, 12:22 | #756 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2018-09
Wiadomości: 11
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
To pewnie dlatego, że lubisz kino superbohaterskie, a ja nie. A ten film akurat trochę różnił się trochę od typowego kina superbohaterskiego np. Marvela od którego w sumie tylko lubię Iron Mana i pierwszego Kapitana Amerykę.
|
2019-03-01, 15:43 | #757 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2017-11
Wiadomości: 6 747
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Gdzie ręce dotykają 2018 - nie jest to moze realizacja oscarowa, ale bardzo mi się spodobał wątek. Gdybym przeczytała że jest to film o czarnoskórej Niemce i młodym esesmanie, pewnie nie zdecydowalabym się go oglądać(nie moja tematyka). Ale włączyłam nie czytając żadnego opisu, niczego się nie spodziewając i bardzo mnie wciągnął. Jest ciekawy a co najistotniejsze oparty na faktach. 8/10
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2019-03-01, 19:52 | #758 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 765
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Boskie trio - nudne , nie polecam
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2019-03-01, 23:37 | #759 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2019-01
Wiadomości: 29
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
"Planeta singli 3" - to już nie to samo co poprzednie części, choć były dobre momenty i nadal nieźle się oglądało. Trochę za dużo erotycznych kawałów. Moja ocena 6/10, można obejrzeć, seans zleciał dość szybko, ale jakoś świetnie nie jest.
"Happy death day 2" - jedynka mi się podobała, ta część też. To oczywiście nie jest ani mocny thriller, ale bardziej korzystanie z konwencji i w tym przypadku lekkie wplecenie fantastycznego wątku z komedią, można się pośmiać, główna bohaterka jest bardzo dobra w swojej roli. Ciekawe zastosowanie motywu w tej części, chociaż zamiast rozmyślania bohaterów jak sobie poradzić w tej sytuacji chętnie zobaczyłabym jeszcze trochę więcej starć z mordercą. To było, ale mogłoby być więcej. Reszta dobra, chętnie obejrzy zarówno nastolatek jak i dorosła osoba. Moja ocena 7/10. Co do "Green book" o którym pisaliście, to mi się bardzo podobał. Przypomina wątkiem "Nietykalnych", ale "Nietykalni" są jeszcze bardziej poruszający, bardziej zabawni (jest wiele zabawnych scen), chociaż możliwe, że tam trochę wkomponowane jest w film, żeby wtedy się śmiać, a kiedy indziej płakać, a nie każdy to lubi. To jest jednak film, który oglądałam już parę razy i dałam mu chyba 9/10. "Green book" jest bardziej obyczajowy, lekko zabawny, ale też bardzo mi się podobał, nie tak bardzo jak "Nietykalni", ale niewiele mu brakuje. Lubię klimat lat 60-tych w filmach, podobało mi się to, wątki nietolerancji rasowej może dość ogólnie, ale są pokazane. Viggo Mortensen jest świetny w swojej roli, bardzo wiarygodny. Wszyscy aktorzy bardzo dobrze zagrali. Moja ocena 8/10. Polecam. Edytowane przez Popcorn_lover2222 Czas edycji: 2019-03-01 o 23:44 |
2019-03-02, 07:21 | #760 | ||
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Cytat:
Cytat:
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
||
2019-03-02, 08:00 | #761 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 765
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Niezgodna - fajny film polecam
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2019-03-03, 08:16 | #762 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 765
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Zbuntowana - jedynka lepsza
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2019-03-04, 16:53 | #763 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 765
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
HOT DOG - średnia komedia było kilka momentów ale mogło być lepiej.
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2019-03-04, 21:23 | #764 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: pomorskie
Wiadomości: 4 567
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Kobiety mafii 2 - staram się znaleźć jakiś pozytyw, no ale...
|
2019-03-05, 08:35 | #765 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 11 903
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
"Green book" - bardzo mi się podobał, mimo że jest długi to wcale mi się nie dłużyło. Bohaterowie idealnie dobrani 10/10
"Pierwszy człowiek" - lubie dramaty, lubię dramaty biograficzne i motywy kosmosu. Podobał mi się, ale niektóre momenty były trochę przeciagane. Cały film na plus 9/10 "Narodziny gwiazdy" - poza ścieżką dźwiękową to nie podobał mi się, długi, nudny, hmm, pusty (?). Lady Gaga także mnie nie kupiła. Jak melodramaty, romanse lubię tak ten do zapomnienia. Może za bardzo się nastawiłam i niepotrzebnie czytałam opinie. 5/10 "Jak romantycznie!" - spodziewalam się lekkiej, śmiesznej komedii a to śmieszne nie było ani wciągające, ani ciekawe. 4/10 Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka |
2019-03-05, 08:40 | #766 | |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Cytat:
Mialam identyczne odczucia.
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
|
2019-03-05, 08:43 | #767 |
Śnięta Mucha
Zarejestrowany: 2018-07
Lokalizacja: Z dziury
Wiadomości: 10 797
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Green Book - motyw powtórzony z Intouchables, poza tym nie lubię filmów familijno-obyczajowych. Gorszy od pierwowzoru. 5/10
Plagi Breslau - taka przyjemna rozrywka wizualna, nie miałam wobec niego specjalnych wymagań. 5/10 Drogówka - dobrze się oglądało 6/20 Na granicy - świetna rola Dorocińskiego, ale zakończenie w stylu gore niezbyt pasowało. 5/10 Polar - takich bzdur dawno nie oglądałam 2/10 Pitbull: Ostatni Pies - Najgorszy w serii 5/10 Pitbull: Niebezpieczne Kobiety - lubię filmy Vegi za brak cukierkowania i cenzury. To chyba mój fawory w tej serii. 9/10 Pitbull: Nowe Porządki - mam ambiwalentne uczucia 6/10
__________________
Everyone you meet is fighting a battle inside you know nothing about Be kind. Always Wyzwanie Czytelnicze 25 / 34 (26) Wyzwanie Filmowe 5 / 100 100 książek w 2023 92 / 55 Edytowane przez Pani_Robot Czas edycji: 2019-03-05 o 08:45 |
2019-03-05, 09:12 | #768 |
Strzelaj lub emigruj!
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Medellin!
Wiadomości: 27 440
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
A ja wam powiem, ze wczoraj oglądałam Narodziny Gwiazdy i jestem pod wrażeniem.
Nie lubię Gagi (jest dla mnie strasznie sztuczna), a Bradleya wcale (kojarzy mi się z durnymi komedyjkami).. Do tego film Oscarowy,a te sa dla mnie przereklamowane.. No ale do rzeczy. Podabala mi się ta historia, taka słodko-gorzka, muzyka super,jedynie druga część filmu jakby nieco gorsza... Jestem pod mega wyrażeniem Lady Gagi- ze jak jest naturalna,nieprzerysowana , to jest bardzo ładna dziewczyna i zagrała super. . Oglądałam tez Bohemian Rapsody i moim zdaniem Star Is born bardziej na plus Miła odmiana od gó.wnianych filmów, które ostatnio oglądałam Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Przejechane na rowerze w 2019: 2 762 km |
2019-03-05, 11:33 | #769 | |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Cytat:
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
|
2019-03-05, 12:58 | #770 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 11 903
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
|
2019-03-05, 17:20 | #771 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 765
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Nie ma jak u siostry - świetna komedia, polecam
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2019-03-06, 06:30 | #772 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 765
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Wieczorówka - dobra komedia, na babski wieczór w sam raz
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2019-03-06, 11:07 | #773 |
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Ja tam uśmiałam się na nim
Diabeł: Inkarnacja-- tragedii nie ma, fabuła rozwijała się, nawet momentami trzymała w napięciu, gra aktorska była okej. Taki horror jak tysiące innych, ale można zobaczyć. 6/10 Zabójcze Maszyny-- średni film, pomimo akcji zwyczajnie nudny i przewidywalny do kości. Mógłby być krótszy o pół godziny, nic nie straciłabym na tym. 5/10 Bociany-- przyznam się, że wyłączyłam tę animację po 30 minutach, nie wkręciła mnie fabuła ani bohaterowie.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2019-03-07, 10:35 | #774 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-08
Wiadomości: 4 865
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Rzadko ogladam telewizje, zeby leciec do domu, bo cos bedzie lecialo o x godzinie, ale zrobilam wyjatek dla dokumentu o Michaelu Jacksonie Leaving Neverland, o ktorym jest bardzo glosno w UK teraz. BBC oglosilo, ze nie beda puszczac piosenek Michaela w radiu itd. Co mnie zaskoczylo to bardzo graficzne opisy molestowania dzieci w filmie. Nic nie zostawili wyobrazni.
|
2019-03-07, 11:03 | #775 |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Kapitan Marvel (2019) - 7/10.
Od razu zaznacze, ze jestem wielka fanka Marvela, wiec musialam oczywiscie sie wybrac na seans w dniu premiery Nie jest to marvelowy kamien milowy, ale bardzo milo sie oglada, fajny wstep do Endgame. No i az mi sie lezka w oku zakrecila na widok kolazu ze zdjec Stana Lee na poczatku
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
2019-03-07, 11:32 | #776 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-08
Wiadomości: 4 865
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Cytat:
Omg nie moge sie doczekac Endgame. Infinity War ogladam za kazdym razem jak mam dluzszy lot, za kazdym jednym razem. Niestety zycie mnie pokaralo znajomymi i rodzina, ktora nie znosi Marvela i chyba musze sie wybrac do kina sama. |
|
2019-03-07, 13:30 | #777 | |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 4 778
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Cytat:
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka |
|
2019-03-07, 13:43 | #778 | |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2017-09
Wiadomości: 406
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Cytat:
|
|
2019-03-07, 20:04 | #779 | ||
Strzelaj lub emigruj!
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Medellin!
Wiadomości: 27 440
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Cytat:
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz ---------- Dopisano o 21:04 ---------- Poprzedni post napisano o 21:03 ---------- Cytat:
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Przejechane na rowerze w 2019: 2 762 km |
||
2019-03-07, 22:23 | #780 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2019-03
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomości: 5
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Dzis byliśmy w kinie na Green Book i tak jak w recenzjach super film, dużo śmiechu, trochę płaczu, myśli, emocje i mała lekcja dla umysłu. Polecam każdemu kto nie oglądał.
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:44.