Nowy związek, nowe problemy? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Kobieta 30+

Notka

Kobieta 30+ Forum dla trzydziestolatek, czterdziestolatek i innych -latek. Tutaj możesz podzielić się swoimi problemami, poradami i doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-06-04, 16:58   #1
izyda30
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2012-05
Wiadomości: 234

Nowy związek, nowe problemy?


Po 30 często nie tylko zaczyna się życie ale również i nowe życie. Jesteśmy pełne optymizmu i wiary w to że tym razem się uda , że nasze doświadczenie zebrane na przestrzeni lat jest tego gwarancją, wydaje nam się że wiemy czego się wystrzegać, jakich wad u partnera unikać i co?
Jestem na takim właśnie etapie, sądziłam że z tym bagażem doświadczeń potrafię sobie ze wszystkim poradzić, otóż nie. Cała moja wiedza na nic z prostej przyczyny, każdy z nas jest inny, jeśli nie występują znane mi problemy pojawiają się inne i nadal jestem "zielona".
Nie da się ukryć że z wiekiem coraz trudniej się dogadać bo: mamy swoje przyzwyczajenia, styl życia i system pracy. Wszystko to może być powodem do konfliktów,w moim przypadku do przeskoczenia póki co.
Ale różowo wcale nie jest, nie ma sielanki tylko proza życia.
izyda30 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-06-04, 20:24   #2
SzatAnka71
Zakorzenienie
 
Avatar SzatAnka71
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: ze Smoczej Jamy ;-)
Wiadomości: 12 737
GG do SzatAnka71
Dot.: Nowy związek, nowe problemy?

A moze to znów nie TEN?
Wg mnie bagaż do świadczeń się bardzo przydaje bo mimo wszystko wprowadzamy go do nowego związku zeby być mądrzejszym i szczęśliwszym, choć oczywiście nie zawsze się to udaje
Ale przynajmniej starasz się nie popełniać tych samych błędów.
__________________



Edytowane przez SzatAnka71
Czas edycji: 2012-06-04 o 20:30
SzatAnka71 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-06-04, 20:52   #3
magnolia79
Irenosława Pierwsza
 
Avatar magnolia79
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 62 254