Studia językowe czy kurs - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Nauka języków obcych - kącik językowy

Notka

Nauka języków obcych - kącik językowy Nauka języków obcych - kącik językowy, to miejsce wymiany informacji o kursach, podręcznikach, materiałach i ciekawostkach językowych. Dołącz.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2016-05-01, 21:08   #1
ali98
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2016-05
Wiadomości: 1

Studia językowe czy kurs


Hej dziewczyny,

Obecnie studiuję na Uniwersytecie Ekonomicznym ( III rok), pracuję już w branży. W moim zawodzie języki obce są niezwykle ważne, ponadto zaczyna mi być już wstyd, że niby języków uczymy się już w szkole od podstawówki, a efekty takie a nie inne... Oceniłabym swój angielski na poziomie B1/B2.
Chciałabym nauczyć się języka angielskiego naprawdę dobrze. Zastanawiam się nad kursem językowym, ale ostatnio też zastanawiam się czy nie podjąć studiów zaocznych w tym zakresie, chociażby na rok czy dwa- bo czy to nie przyniosłoby dużo lepszych rezultatów niż roczny kurs języka? Sama nie wiem..
Wiem, że na WSJO jest zaocznie lingwistyka stosowana, więc przy okazji podciągnęłabym niemiecki.
Dajcie proszę dziewczyny znać co myślicie. Odpuścić studia zaoczne i po prostu pójść na kurs, zrobić certyfikat?
ali98 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2016-05-01, 22:17   #2
WomanInTheMirror
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2016-04
Wiadomości: 29
Dot.: Studia językowe czy kurs

Cytat:
Napisane przez ali98 Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny,

Obecnie studiuję na Uniwersytecie Ekonomicznym ( III rok), pracuję już w branży. W moim zawodzie języki obce są niezwykle ważne, ponadto zaczyna mi być już wstyd, że niby języków uczymy się już w szkole od podstawówki, a efekty takie a nie inne... Oceniłabym swój angielski na poziomie B1/B2.