Myślę o wyprowadzce - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2019-06-17, 18:50   #1
lonnie50
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2019-06
Wiadomości: 57

Myślę o wyprowadzce


Cześć
Wiem, że był podobny wątek, ale jednak mój problem jest troszkę inny. Jestem studentką i mieszkam z chłopakiem. Układa się między nami dobrze, chociaż wiadomo, niektórzy mają lepsze i gorsze dni w związku.
Jest jednak jedna sprawa, która denerwuje mnie do granic możliwości-facet jest strasznym bałaganiarzem. Nie wpadnie na to, żeby odkurzyć, nie wyciera kurzu, nie myje podłóg, nie sprząta w lodówce. Kiedy stwierdzę, że nie będę tego wiecznie robić sama, to na przykład jakieś spleśniałe warzywa albo jego wysuszone mięso mogą leżeć w lodówce 2-3 tygodnie, bo nie wpadnie na to, żeby to wyrzucić. Kupuje sobie chipsy albo ciastka i zjada je przy biurku, zawsze jakieś okruchy albo połamane kawałki ciastek spadają mu na podłogę, a on tego nie sprząta, je w łóżku i zawsze tam kruszy, zostawia skarpety na podłodze. Nienawidzę wyjeżdżać z mieszkania a potem do niego wracać, bo jak widzę jak on żył i w jakim stanie jest mieszkanie jak wrócę, to mam ochotę z nerwów po prostu trzasnąć drzwiami i wyjść. Kiedy mnie nie ma on zazwyczaj całymi dniami ogląda filmy albo zapewne gra, składuje wokół siebie szklanki, puste paczki po chipsach i brudne talerze. Zawsze mu mówię, żeby to mieszkanie ogarnął jak mam wracać i mówi, że to zrobi, ale nie robi nic, bo zanim się zbierze, to trwa parę godzin, aż w końcu wrócę. Jemu takie coś nie przeszkadza, nie widzi, że trzeba zmienić pościel, odkurzyć, umyć prysznic, umyć podłogę, umyć po sobie zlew, kiedy dajmy na to jest cały zachlapany pianą po paście do zębów.