Psychiczna blokada przed dziećmi. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2017-01-21, 22:20   #1
Art_Woman
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2016-09
Wiadomości: 20

Psychiczna blokada przed dziećmi.


Mam pewien problem. Otóż od dłuższego czasu czuję psychiczną niechęć do wszystkich dzieci. Nie chodzi o to, że ich nie lubię...Ale może od początku.
Kiedyś je uwielbiałam, bawiłam się z nimi na różnych imprezach, zajmowałam się dziećmi znajomych, ba ! Nawet studiuję kierunek związany z wychowaniem dzieci.
I to był chyba błąd.
Od czasu, gdy zaczęłam uczyć się o moich kochanych podopiecznych, dowiadywać wszystkich szczegółów...znienawidził am je. Do tego stopnia, że ze wstrętem myślę o posiadaniu własnych. Na imprezach rodzinnych jestem wycofana, nie wiem co robić, gdy któreś z dzieci podejdzie, a najbardziej nie mogę znieść widoku najbliższych bawiących się z małymi szkrabami.
Z tym że w głębi serca wiem, że sam na sam z dzieckiem potrafiłabym się nim zająć z czułością, bawić się jak dawniej...chyba wstydzę się wzroku innych, samej obserwacji tego, jak się z nimi bawię. Bowiem wtedy pojawiłyby się zaraz komentarze na temat mojej przyszłości, samego zostania matką i wiele innych.
Nie wiem co się dzieje, tam w środku, w mojej głowie.
Z jednej strony dzieci mnie przerażają, blokuję się przed nimi, a z drugiej posiadam jakiś instynkt i pozytywne uczucia w stosunku do nich..

Czy miała któraś z Was podobny problem ?
Art_Woman jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-01-21, 23:35   #2
18d73f41c1c01aef8fdf04b5e3282c14752c25f5_62181c6d1d29a
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 22 549
Dot.: Psychiczna blokada przed dziećmi.