2013-04-03, 08:58 | #241 |
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Candyman-- może nie horror, ale dobry thriller. Trzyma w napięciu, fabuła też nie jest zła. Podobała mi się rola głównej aktorki, 7/10
Hannibal-- druga część historii Hannibala Kanibala Lectera. Hopkins nie tak dobry jak w Milczeniu Owiec ale mimo wszystko nadal jest na poziomie, 7/10
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2013-04-03, 09:51 | #242 | ||
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 5 899
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
http://www.filmweb.pl/film/Z%C4%99by-2007-378102 ---------- Dopisano o 10:51 ---------- Poprzedni post napisano o 10:49 ---------- Cytat:
EDIT: Obejrzałam trailer. I te motto filmu: "Każda róża ma swoje kolce". hahaha Padłam.
__________________
Edytowane przez Melissa86 Czas edycji: 2013-04-03 o 09:55 |
||
2013-04-03, 10:29 | #243 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 5 672
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Pokłosie 8,5/10-Świetny film,normalnie nie mogłam oderwać oczu od ekranu.Ogólnie oglądam bardzo mało polskich filmów i teraz zastanawiam się czy to przypadkiem nie szkoda
|
2013-04-03, 10:54 | #244 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Bdg
Wiadomości: 14 671
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Red Lights (2012) - 7/10 http://www.filmweb.pl/film/Red+Lights-2012-601997
dobra rola De Niro i Weaver, historia ciekawa, lekki chaos, ale warto sobie obejrzeć, o ile ktoś lubi tego typu thrillery. The Game/Gra (1997) - 8/10 http://www.filmweb.pl/Gra Genialny Michael Douglas, świetna historia, zaskakujące zwroty akcji. Jak w jednej chwili życie może się zmienić i nic na to nie poradzimy. Potem pół nocy śniło mi się, ze biorę udział w podobnej grze
__________________
おはよう!
anna mun kaikki kestää! |
2013-04-03, 11:46 | #245 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 10 085
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Też to ostatnio oglądałam, jednak ja dam 7/10 Film dobry, wciągający, ale nic odkrywczego, spodziewałam się, że będzie bardziej przejmujący. Problem niestety istnieje i dobrze, że mówi się o tym głośno, bo aż mnie krew zalewała jak widziałam jak traktowali tego faceta
__________________
Książki 2021 98 (2020-125, 2019 - 67, 2018 - 87, 2017 - 108, 2016 - 56, 2015 - 54, 2014 - 42, 2013 - 66) |
2013-04-03, 11:52 | #246 |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Z 10-12 lat temu widziałam wszystkie części, fajny zabijacz czasu, jak to kręcili, to jeszcze nie było tylu głupawych filmów jak teraz (nie wiem, czy to jakiś przymus, że horror ma być durny, czy jak? ) i dlatego się to miło ogląda
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
2013-04-03, 11:56 | #247 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 12 293
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
zgodzę się, że nic odkrywczego ale jednak był bardzo wstrząsający w moim odczuciu. Strasznie się 'wczułam'. Parę głupich słów z ust dziecka a jaki problem później.. Taki prosty, życiowy film.
__________________
„Kiedy masz jeden z tych dni, w czasie których czujesz się, jakbyś miał jakiś ciężar na barkach….
zacznij robić przysiady!” BLOG |
2013-04-03, 14:26 | #248 | |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 19 651
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
szkoda Parę razy czytałam na wizażu, że polskie filmy są okropne, beznadziejne itp. Ale nie ma co się dziwić opiniom, jak polskie filmy dla niektórych to tylko tandetne komedie romantyczne i filmy z Karolakiem |
|
2013-04-03, 14:26 | #249 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: lbn
Wiadomości: 9 822
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Życie Pi - nie wiem za co tyle wyróżnień. Nic odkrywczego. Film fajny, ale szału nie ma.
__________________
"Kiedyś traktowałem ludzi dobrze. Teraz - z wzajemnością" A. Hopkins |
2013-04-03, 14:29 | #250 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 7 294
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
większość polskich filmów jakie powstają to właśnie takie które wymieniłaś, wiec w sumie nie ma się co dziwić to wygląda mniej wiecej tak, że na 10 polskich filmów 2-3 zasługuja na obejrzenie, z czego może jeden jest na prawde dobry i wart uznania (jak np. Pokłosie )
|
2013-04-03, 14:35 | #251 | |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 19 651
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
I serio, dziwią mnie takie opinie, że polskie filmy są okropne, bo tylko Karolak i Adamczyk a zagramaniczne są taaaakie super... Co jak co, ale moim zdaniem Polska tworzy i tworzyła świetne produkcje, wystarczy tylko trochę poszukać. |
|
2013-04-03, 14:41 | #252 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 7 294
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
|
|
2013-04-03, 14:54 | #253 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2010-06
Wiadomości: 2 710
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Widzę, że się wizażanki zaciekawiły "Zebatą pochwą" jeżeli ktoś zdesperowany to ja oglądałam to na Vod
Ani bym nie pomyslała, że takie poruszenie wywołam tą szmirą Moge zdradzić, że tak w filmie wystepuja odgryzione wacki ---------- Dopisano o 15:54 ---------- Poprzedni post napisano o 15:50 ---------- Co do polskich filmów to ja mam zastrzeżenia do komedii bo od dłuższego czasu trafiam jedynie na komedie romantyczne i to od czasów Killera chyba się na normalną komedię niezałapałam. Ale czy to mój pech czy tak faktycznie jest to nie wiem. |
2013-04-03, 17:24 | #254 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: ze Śląska ;-)
Wiadomości: 213
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Z takich dobrych filmów polskich, które oglądałam to Lęk Wysokości(2011) z Marcinem Dorocińskim. Film Bartosza Konopki o prezenterze, którego ojciec jest chory.
Ja mam takie doświadczenia z filmwebem, że gdy chcę znaleźć fajny polski film to muszę poszukać głębiej. Zazwyczaj nie zaglądam do wszelkiej maści rankingów tylko oglądam filmy z polecenia. Zresztą wystarczy zobaczyć na niektóre komentarze pod filmami polskimi, także te oceny chyba nie są do końca miarodajne.
__________________
"Przyjaciele są jak anioły gdy nasze skrzydła zapomniały jak latać" Edytowane przez girls1394 Czas edycji: 2013-04-03 o 17:26 |
2013-04-03, 17:26 | #255 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-01
Lokalizacja: west yorkshire
Wiadomości: 1 176
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
o rrrrany obejrzalam trailera.... nie no musze to zobaczyc
a jak ktos ma ochote na takie "porywajace" filmy to podobna jest "Martwica mozgu" film o zombie http://www.filmweb.pl/film/Martwica+...zgu-1992-30990
__________________
"Trudno określić jego wiek. Ale sądząc po cynizmie i zmęczeniu światem, będących odpowiednikiem datowania węglem dla ludzkiej osobowości, miał jakieś siedem tysięcy lat." T. Pratchettt
Edytowane przez madziara_07 Czas edycji: 2013-04-03 o 17:31 Powód: polecam |
2013-04-03, 17:26 | #256 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 4 010
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
"Zębata pochwa" - kiedyś próbowałam obejrzeć ten film, ale nie ogarnęłam i wyłączyłam po kilkunastu minutach
a jeżeli chodzi o polskie filmy, to jesteśmy zalewani beznadziejnymi komediami romantycznymi, ale czasami trafi się też i jakaś perełka, dla mnie takimi perełkami są np. Symetria, Palimpsest, Bez Wstydu czy nawet Big Love, który z przyjemnością mi się oglądało. A jak mam ochotę na komedię to wracam wciąż do Dnia świra uwielbiam! http://www.youtube.com/watch?v=SA3jLp1p_9k |
2013-04-03, 17:56 | #257 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2010-06
Wiadomości: 2 710
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
"Dzień świra", "Poranek kojota", "Killer" to dla mnie klasyki i lubie do nich wracać ale ostatnio na podobne trafić nie mogę z tych nowszych a'la komedii.
Na przykład "Wojna polsko-ruska" co to wogóle miało być, już ta cała "Zębata pochwa" bardziej pochytana niż to coś polskiej produkcji |
2013-04-03, 18:03 | #258 | ||||||
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 9 935
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
__________________
Ciężki jest los współczesnej kobiety. Musi ubierać się jak chłopak,
wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń. |
||||||
2013-04-03, 18:03 | #259 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 4 010
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
O! mi się jeszcze "Nic śmiesznego" podobało takie głupie, że aż śmieszne
a co do Wojny polsko-ruskiej, to też mnie ten film nie urzekł, nie wiem, może go nie zrozumiałam. |
2013-04-03, 18:07 | #260 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 5 672
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
To jeśli jesteśmy w temacie polskich filmów i moim oczarowaniem filmem Pokłosie, to się zapytam czy warto zobaczyć 3 minuty z Lindą(karolak się tam też przewija z tego co widziałam)
http://www.filmweb.pl/film/Trzy+minu...37-2010-479730 |
2013-04-03, 18:48 | #261 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 7 294
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
|
|
2013-04-03, 19:06 | #263 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 10 085
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Nie mój typ
__________________
Książki 2021 98 (2020-125, 2019 - 67, 2018 - 87, 2017 - 108, 2016 - 56, 2015 - 54, 2014 - 42, 2013 - 66) |
2013-04-03, 19:37 | #265 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2013-03
Wiadomości: 216
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
|
2013-04-03, 19:56 | #266 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 19 651
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
|
2013-04-03, 20:06 | #267 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: kraina deszczem płynąca
Wiadomości: 5 119
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
W temacie - ja uważam, że polskiego mało co wychodzi dobrego i praktycznie nie oglądam nowych polskich produkcji (do starych natomiast często wracam). Ale ale! Nie uważam też, że w zagranicznym kinie wychodzi masa wspaniałych filmów. Wg mnie dzieje się obecnie coś takiego, że pojawia się efekt "to już było". Może dlatego, że sama dużo filmów oglądam i też dosyć dużo czytam i wszystko się gdzieś wg mnie już przewijało. Chociaż często udaje mi się mile zaskoczyć JEdnak większość filmów, które wychodzi obecnie jest mocno chałowatych niestety ...
Wymieniane przez Was Polowanie nas już od dawna kusi - nawet mieliśmy iść do kina! Ostatnio oglądnęłam (haha, żeby było, jaka to jestem konsekwentna w nieoglądaniu polskich produkcji ): Yuma - no i ... bez szału. Cieszę się przynajmniej, że nie było bardzo źle Pomysł na film ciekawy, teksty niektóre bardzo fajne, ale ogólnie film był wg mnie o niczym .. A przynajmniej o niczym, co by do mnie przemówiło. Oglądnąć się dało, ale wyżej niż 6/10 to bym nie dała na pewno. (PS. WHY?! Dlaczego w polskich filmach musi być tylko albo wojna, albo powstanie, albo Katyń, albo bieda, smród i brud?! Przepraszam, wiem, że generalizuję! Celowo trochę przesadzam, ale mnie to boli .. Sami, jako naród, się pogrążamy). (PPS. Nie lubię Kaśki Figury, a teraz w tych przykrótkawych spódniczkach budziła już we mnie najgorsze emocje.. Czy też nie możecie strawić tego jej skrzypiącego, kwikliwego głosu? ) Dochodzenie (ten z De Niro) - po opisie spodziewałam się czegoś zupełnie innego , jakiegoś filmu akcji, kryminału, trochę czegoś w stylu Infiltracji może... A tutaj okazało się, że był to bardziej dramat. I podobnie jak przy Yumie - bez szału, jak dla mnie też bym 6/10 dała ---------- Dopisano o 21:06 ---------- Poprzedni post napisano o 21:02 ---------- aaaa wlasnie! Skończyłam też przed Świętami ostatni odcinek Czasu honoru - BRAWO! Tutaj wg mnie było rewelacyjnie i ode mnie jest 9/10 ! Było kilka rzeczy, do których można się przyczepić (np brakowało mi tego, żeby Niemiec mówił po niemiecku, a Rosjanin po rosyjsku i żeby były napisy PL. No i cała historia jest troszkę lukrowana - główni bohaterowie sa kuloodporni , itd), ale generalnie - chylę czoła! Świetne to było! 9/10 ode mnie ! Już zaczęłam Wojnę i Miłość - ciekawe czy też mnie tak wciągnie
__________________
|
2013-04-03, 20:34 | #268 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 7 294
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
|
2013-04-03, 21:06 | #269 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2010-06
Wiadomości: 2 710
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Z polskich produkcji serial " Na krawędzi" mi się dobrze ogląda ale w sumie wątek o filmach, a nie o serialach.
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:42.