krem z kwasem ascorbinowym - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Interesujesz się biochemią kosmetyczną? Chcesz poznać działanie poszczególnych składników zawartych w kosmetykach oraz ich wpływ na zdrowie. Dołącz do nas.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2016-06-29, 12:32   #1
pauliszka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 77

krem z kwasem ascorbinowym


Hej dziewczyny,
odrazu powiem że nie mam doświadczenia w robieniu samemu kosmetyków i chciałabym żebyście mi coś poradziły. Dostałam od koleżanki witaminę c w proszku i chciałabym ja dodać do mojego kremu który używam na noc. Czytałam kiedyś ze wit c ma super działanie w kosmetykach i chciałabym to sprawdzić na własnej skórze. Czy mogły byście mi doradzić ile tego proszku powinnam dodać do kremu żebym nie dostała podrażnień?
pauliszka jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-29, 12:43   #2
chimay
Zakorzenienie
 
Avatar chimay
 
Zarejestrowany: 2011-11
Lokalizacja: Niemcy
Wiadomości: 25 326
Dot.: krem z kwasem ascorbinowym

Cytat:
Napisane przez pauliszka Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny,
odrazu powiem że nie mam doświadczenia w robieniu samemu kosmetyków i chciałabym żebyście mi coś poradziły. Dostałam od koleżanki witaminę c w proszku i chciałabym ja dodać do mojego kremu który używam na noc. Czytałam kiedyś ze wit c ma super działanie w kosmetykach i chciałabym to sprawdzić na własnej skórze. Czy mogły byście mi doradzić ile tego proszku powinnam dodać do kremu żebym nie dostała podrażnień?
Witamina C jest bardzo niestabilna i do kremu bym jej nie dodawała. Jeśli już to można zrobić z nią serum o trwałości około tydzień, trzymane w lodówce. Do tego potrzebna jest woda demineralizowana (nie kranówka, nie mineralna) oraz parę kropel gliceryny.
chimay jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-29, 13:01   #3
pauliszka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 77
Dot.: krem z kwasem ascorbinowym

Cytat: