wczesne randkowanie, co ile dni? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2023-12-04, 14:16   #1
Filip_xx
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2023-11
Wiadomości: 5

wczesne randkowanie, co ile dni?


Tak jak w tytule, co ile dni powinno się widzieć osobę z którą idziesz na te pierwsze, drugie czy tam trzecie spotkanie, żeby nie wyjść na desperata? Wiadomo, że jak ktoś pracuję i studiuję to raz na tydzień nie jest złym wyborem ale kiedy dwie osoby mają czas to tak optymalnie 2 razy w tyg? (dalej jestem poniekąd obcą osobą nawet po 2 spotkaniu)
Filip_xx jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2023-12-04, 22:52   #2
Monia284
Zakorzenienie
 
Avatar Monia284
 
Zarejestrowany: 2020-03
Wiadomości: 7 846
Dot.: wczesne randkowanie, co ile dni?

Moim zdaniem tyle ile chcecie, możecie i bez analiz. Parę razy w tygodniu jeżeli byłby czas też nie jest niczym złym jeżeli macie czas. Jak ma wyjść to i tak wyjdzie.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Monia284 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2023-12-05, 00:44   #3
skara
Zakorzenienie
 
Avatar skara
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Hiszpania
Wiadomości: 5 083
Dot.: wczesne randkowanie, co ile dni?

Ja prawie zawsze wchodziłam w związek szybko i głęboko i randki były praktycznie codziennie. Fakt, że były to czasy studenckie i obie strony miały czas. Dziś pewnie by tak łatwo nie było.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
skara jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2023-12-05, 03:10   #4
Monia284
Zakorzenienie
 
Avatar Monia284
 
Zarejestrowany: 2020-03
Wiadomości: 7 846
Dot.: wczesne randkowanie, co ile dni?

Dokładnie. Nie ma co analizować. Ja spotykałam się jak tylko miałam czas i ochotę.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Monia284 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując