Nie mam przyjaciół - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-04-02, 08:02   #1
Sweet Sue
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Nowy Świat
Wiadomości: 42
Unhappy

Nie mam przyjaciół


Witam,

Pewnie już taki wątek był na forum, ale jednak prosiłabym o jakieś wsparcie czy porady albo odzew wizażanek mających podobny problem.
Mam 20 lat, jestem studentką i jestem bardzo samotna. Nie mam znajomych, żadnej paczki, chłopaka ani prawdziwej przyjaciółki od serca. Mam świetny kontakt z mamą, ale same wiecie że to nie to samo. Nie wiem czy to moja wina, nie wiem co robię źle, ze ludzie mają mnie po prostu w dupie. Nawet drogą internetową nikt nie chce się ze mną zaprzyjaźnić. Nie chodzę na imprezy, nie wyjeżdżam na wakacje, bo nie mam z kim. W szkole miałam znajomych, ale to były takie sztuczne, tylko szkolne znajomości, na wakacjach nikt się do mnie nie odzywał.
To nie jest tak, że stronię od ludzi i do nikogo się nie odzywam. Przeciwnie staram się zagadywać, jestem wesoła, mam duże poczucie humoru, ale jakoś nikt nie chce mnie poznać bliżej. Chciałabym mieć chociaż korespondencyjną koleżankę. Czy problem tkiwi we mnie? Czy jest ktoś kto ma podobny problem? Jestem naprawdę przybita i tracę nadzieje na to, że kiedyś ta sytuacja się zmiani. Proszę o odzew. Pozdrawiam

Edytowane przez Sweet Sue
Czas edycji: 2010-04-29 o 18:46
Sweet Sue jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-02, 10:08   #2
zagubiona_w_swoich_snach
Zakorzenienie
 
Avatar zagubiona_w_swoich_snach
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 3 477
Dot.: Nie mam przyjaciół

tu jest pelno watkow "regionalnych" za tak powiem odezwij sie do dziewczyn z Twojej miejscowosci ( czy tam miasta gdzie studiujesz) i napewno sie ktos do pogadania/spotkania znajdzie
__________________