Jakich języków warto się uczyć? Jakich Wy się uczycie? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Nauka języków obcych - kącik językowy

Notka

Nauka języków obcych - kącik językowy Nauka języków obcych - kącik językowy, to miejsce wymiany informacji o kursach, podręcznikach, materiałach i ciekawostkach językowych. Dołącz.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2016-09-22, 00:06   #1
Lua_Misteriosa
Raczkowanie
 
Avatar Lua_Misteriosa
 
Zarejestrowany: 2016-09
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 379
Wink

Jakich języków warto się uczyć? Jakich Wy się uczycie?


Wiem, że pewnie takie tematy już się pojawiały jednak chciałabym poruszyć ten wątek na nowo. Jakich języków według Was warto się uczyć? Jakich Wy się uczycie? Uważacie, że najważniejszym kryterium przy wyborze języka jest to czy on się Wam podoba czy jednak to czy Wam się przyda np. w pracy?

Ja ze swojej strony powiem, że studiuję filologię iberyjską więc uczę się hiszpańskiego i portugalskiego. Wcześniej w szkole miałam angielski i niemiecki. Angielski zdawałam na rozszerzeniu ale tak szczerze nie wiele z niego pamiętam, mniej więcej rozumiem filmy czy seriale ale gdybym miała rozmawiać z nativem to dostałabym blokady bo w głowie mi wskakują tylko hiszpańskie słówka od razu A jeśli chodzi o niemiecki to mimo tego, że uczyłam się go w szkole to poza kilkoma wyrażeniami czy słówkami nie pamiętam nic. Teraz mam ambitne plany powrotu do nauki angielskiego, jednak nie wiem jak to się potoczy.