2022-07-03, 18:32 | #181 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2012-11
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 145
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
26/100
Lepiej być nie może - trochę wzruszenia, śmiechu i sporo przyjemności z oglądania 7/10 27/100 The Highwaymen - film policyjny w stylu retro, podróż mocno sentymentalna 6/10 28/100 Król - historia, mrok, ludzkie słabości – to mieszanka której się nie oprę.Do tego piękne zdjęcia, muzyka i Timotheé Chalamet mówiący po francusku 8/10 29/100 Dwóch papieży - oszczędny w środkach ale pełen treści 7/10 30/100 Małe kobietki (1994) - wzruszyłam się oglądając ten film. Pełna ciepła i emocji opowieść o rodzinie, przyjaźni i miłości. Poczułam się jak w Boże Narodzenie. 8/10 31/100 Moneyball - OK ale nie wzbudził emocji 6/10 32/100 Wykopaliska - zawsze fascynowała mnie archeologia i ten film mnie wciągnął. Wybuch II WWŚ – pisze się nowa historia świata a jednocześnie toczy się walka o odkrycie przeszłości. Można doszukać się w filmie wielu przenośni delektując się pięknymi obrazami. 7/10 |
2022-07-09, 17:49 | #182 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
48. Księżniczka 3/10 - rozczarowanie, a szkoda.
49. Cześć, żegnaj i wszystko pomiędzy 5/10 - niby przyjemny, lekki, spoko na wieczór, ale prawie nic się nie działo.
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2022-07-10, 09:05 | #183 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
74. Zniewolony. 12 Years Of Slave bardzo lubię ten film i powracam co jakiś czas
75. Jeździec Bez Głowy nie widziałam tego filmu laaata, ostatnio sobie o nim przypomniałam i miło było znów go obejrzeć 76. To. Rozdział 2 jedynka wydaje mi się ciekawsza i nie dłuży się tak, ale dwójka też daje radę.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-07-10, 13:04 | #184 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
27. Co za życie (2002) 7/10
28. Poradnik pozytywnego myślenia 8/10 29. Przyjaciel do końca świata 6/10 30. Niedobrani 5/10 31. Cruella 8/10 |
2022-07-10, 15:02 | #185 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2014-12
Lokalizacja: Downtown
Wiadomości: 15 219
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
15. Głęboka woda 3/10
16. Czarny krab 4/10 17. Dziewczyny z Dubaju 3/10 18. Wybieraj albo umieraj 3/10 19. X 5/10 20. Wiking 7/10 21. PAHANHAUTOJA 5/10 22. Climax 1/10 23. Lęk (2007) 5/10 24. Czarny telefon 7/10 25. Gniew Boży 5/10 26. Ambulans 7/10 27. Blasted: kumple kontra kosmici 4/10 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
12.2015 redukcja od 05.2023 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 |
2022-07-17, 08:39 | #186 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
77. Omen 1976 horror, którego bardzo bałam się w dzieciństwie a teraz jest jednym z ulubionych z lat '70. Świetna muzyka, to przede wszystkim.
78. Bękarty Wojny są filmy, które nigdy mi się nie znudzą, ten do nich należy 79. Jesteś Bogiem jest mi bardzo daleko do hip hopu, ale Paktofonikę szanuję i wspominam z sentymentem. Film bardzo dobry, świetnie przedstawiony, ale ten ciężki nastrój przez cały seans jest przygnębiający.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-07-17, 10:36 | #187 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
50. Harriet 7/10 - robi wrażenie. Wcześniej nie słyszałam o tej postaci, a warto.
51. Nie jestem łatwy 5/10 - mnie rozczarował. Tyle pochlebnych opinii, a dla mnie nudny i bez polotu. 52. Królowa 7/10 - dobry. Świetna główna rola królowej. 53. Hamilton 10/10 - wybitny, świetny. Za drugim razem też zachwyca.
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2022-07-17, 14:36 | #188 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
Mnie również "Nie jestem łatwy" rozczarował. Super pomysł, ale jakoś ciężko mi się to oglądało (bynajmniej nie ze względu na tematykę)
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2022-07-24, 15:07 | #189 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
37. Za duży na bajki- cudowna Dorota Kolak!
38. Wieczór gier, o dziwo podobał mi się!
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2022-07-25, 11:36 | #190 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
80. Czarny Telefon jeden z fajniejszych horrorów tego roku, widać silny wpływ filmu Sinister, w sumie to ten sam reżyser
81. Wyklęty bardzo mocne kino, warto zobaczyć, zwłaszcza, że mało jest filmów o wyklętych 82. Róża zaraz po Wołyniu to najlepszy film Smarzowskiego, nie dla każdego i nie na każdy dzień 83 Służące uwielbiam, świetnie przedstawiony problem segregacji rasowej, jest śmiesznie i smutno 84. The Ring to już klasyk gatunku 85. Sinister horror z najstraszniejszą ścieżką dźwiękową, jaką znam. Lubię powracać co jakiś czas
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-08-01, 11:12 | #191 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
39. A oni znowu grzeszą, Dobry Boże, miły, przyjemny, na lato
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2022-08-06, 14:31 | #192 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
54. Piotruś Królik 2: Na gigancie 6/10 - spoko film na niedzielne popołudnie.
55. Camp rock 7/10 - widzę wady, ale sentyment wygrał. 56. Camp rock 2 6/10 - ciut gorsze od jedynki, ale nadal sentyment wygrywa. 57. High School Musical 3: Ostatnia klasa 7/10 - jak wyżej. 58. Każdy wie lepiej 6/10 - nie był zły, ale myślałam, że będzie lepszy.
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2022-08-06, 20:45 | #193 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
32. Czarny krab 6/10
33. Romans na dwie noce 6/10 34. Jestem taka piękna 7/10 35. Za jakie grzechy (2009) 6/10 36. W nieskończoność 5/10 37. Gray Man 4/10 Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2022-08-07, 22:44 | #194 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 1 389
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
49. Jarhead - warto było obejrzeć 8/10.
50. Christmas ranch - jestem za stara na takie filmy. Gdybym obejrzała 20 lat temu, pewnie by mi się podobał, teraz 5/10. 51. Purpurowe serca - przyjemniaczek, wzruszyłam się 8/10
__________________
Never, never, never give up. |
2022-08-13, 14:47 | #195 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
40. Szybcy i wściekli 5
41. Szybcy i wściekli 6 Dosiadłam się do męża i obejrzałam, ale fanką nie zostałam
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2022-08-14, 11:23 | #196 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
86.Predator Prey nie jestem fanką tej serii, nawet nie widziałam pierwszej części z Arnoldem, jednak Prey było serio spoko, wartka akcja, dużo walki, brak nudy. Nawet osoby nieznające całego kontentu ogarną temat
87. Kler za każdym razem tak samo oburza, ale niestety to brutalna prawda, którą mam nadzieję te czasy skutecznie będą zwalczać. Mam jednak wrażenie, że po Klerze pan Smarzowski trochę zjechał w dół, nie tworzy już takich filmów jak wcześniej (najnowsze Wesele to moim zdaniem z lekka porażka) 88. Dracula uwielbiam, zarówno książkę jak i ekranizację, Oldman chyba w roli życia, jego gesty i śmiech
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki Edytowane przez Nightmare666 Czas edycji: 2022-08-14 o 11:24 |
2022-08-16, 11:26 | #197 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
42.Gray Man, obejrzałam dla Ryana jedynie
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2022-08-21, 12:40 | #198 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
59. Władca pierścieni: Drużyna pierścienia 7/10 - trochę przydługawy wstęp, ale w sumie to ok.
60. Za duży na bajki 6/10 - całkiem fajny familijny film na leniwe popołudnie. 61. Córka 7/10 - film warty zobaczenia, pokazuje, że matka to też człowiek. 62. Perswazje 6/10 - nie znam książki, ale oglądało mi się dobrze. 63. Royalteen: Następca tronu 3/10 - nie chcę do tego wracać, mega nudny i mało prawdopodobny. 64. Władca pierścieni: Dwie wieże 7.5/10 - lepszy niż pierwsza część, tylko żmudny początek.
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2022-08-22, 08:47 | #199 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
89. Wesele kwintesencja Polskości, jej esencja
90. Galerianki lata nie widziałam. Dziwią mnie negatywne opinie, może nie jest to kino wysokich lotów, ale dobrze przedstawia problem. 91. Znaki jeden z lepszych filmów o kosmitach, chociaż gdy byłam młodsza to mnie bardziej przerażał, teraz oglądam z sentymentu. 92. Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia klasyk, wiadomo 93. Amadeusz nie wiem jak to się stało, że nie znałam wcześniej tego genialnego filmu, świetny, lubię muzykę Mozarta, więc tym bardziej była to dla mnie przyjemność. Film trafia do moich ulubieńców
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-08-22, 11:30 | #200 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
43. Każdy wie lepiej, taka lekka, ale dobrze zagrana komedia
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2022-08-22, 20:21 | #201 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 1 389
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
52. Niebezpieczne związki - podoba mi się francuski, film o taki sobie 5/10
53. Kolejne 365 dni - jeszcze gorsze niż wcześniejsza część. Musiałam przewijać 1/10 54. Fullmetal Alchemist (część 1) - porównując z genialnym anime film da się obejrzeć, całkiem udane efekty specjalne, ale zabrakło emocji, po anime nie mogłam się otrząsnąć, tu takie mocne 6/10
__________________
Never, never, never give up. |
2022-08-29, 08:27 | #202 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
94. Dyktator z Chaplinem, dobra komedia, żarty bardzo aktualne na tamte czasy, chociaż to taki śmiech przez łzy
95. Egzorcyzmy Emily Rose mam spory sentyment do tego filmu, bo pamiętam jaką grozę wywoływał po premierze, sama wtedy bardzo bałam się go zobaczyć i widziałam dopiero kilka lat później 96. Annabelle Wraca Do Domu nie rozumiem tych złych opinii o całej serii, mnie tam się podobają i momentami nawet straszą 97. Władca Pierścieni Dwie Wieże nie jest moją ulubioną częścią, ale jak odświeżam trylogię to tę również, wiadomo
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-09-04, 09:11 | #203 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
98. Zjawa widziałam już kiedyś ten film, niesamowita walka człowieka z niedźwiedziem, a właściwie pokazanie jaką siłą dysponuje zwiwerzę by chronić młode. Do tego piękne krajobrazy, ukazanie późniejszej kolonizacji Ameryki i brutalne starcie między tubylcami a najeźdźcami
99. Taśmy Watykanu dziwią mnie trochę niskie noty tego filmu, bo w sumie nie jest najgorszy, nie jest to poziom Egzorcysty oczywiście, ale da się obejrzeć i nawet podskoczyć 100. Strach cieszę się, że pojawił się na Netflixie, po mogłam sobie o nim przypomnieć, końcowe napięcie sięga zenitu 101. Władca Pierścieni Powrót Króla epickie zakończenie trylogii, które zawsze kończy się uronieniem łezki
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-09-06, 06:38 | #204 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
44. Dzień dobry TV, fajnie było do niego wrócić
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2022-09-11, 10:27 | #205 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
102. Tylko Nie Mów Nikomu dalej szokuje mnie ten materiał, nie da się przejść obok niego obojętnie
103. Król Lew animacja, kocham całym sercem 104. Autopsja Jane Doe całkiem dobry horror, z ciekawym motywem 105. Dziecko Rosemary, klasyk, wiadomo 106. Egzorcysta jw.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-09-11, 14:09 | #206 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
45. Sęp, taki mega pokręcony film, nie do końca moje klimaty
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2022-09-17, 18:32 | #207 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2012-11
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 145
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
33/100
Gra tajemnic - Lubię wracać do tego filmu – ciekawa historia, wartka akcja i ulubiony Benedict w akcji. 7/10 34/100 Oszukana - Przejmujący obraz. pierwszy film w reżyserii Clinta Eastwooda, który miałam okazję obejrzeć. 8/10 35/100 W czepku urodzony - Rozczarowałam się, spodziewałam się filmu o pasji, geniuszu a zamiast tego – przewlekły romans z irytującym głównym bohaterem. 2/10 36/100 Sully - Na początku trzęsienie ziemi a potem napięcie narasta. I znowu Clint Eastwood jako reżyser 7/10 37/100 Enola Holmes - Na początku był chaos....i tak aż do końca. Chyba jestem za stara na ten film. 3/10 38/100 Wierny ogrodnik - historia w sumie niezła ale film trochę mi się dłużył. 5/10 39/100 Marley i ja - Wzruszający film, urzekł mnie tak samo jak książka. 7/10 40/100 Rebeka (2020) - Barrrdzo mrrroczna historrria 6/10 |
2022-09-18, 10:52 | #208 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
107. Rekiny Wojny może być, bez szału, ale do obejrzenia. Pewnie za niedługo o nim zapomnę
108. Fotograf Śmierci zapowiadał się nieźle, jednak w połowie moje zainteresowanie opadło, nudny, słaba gra aktorska, chociaż scenariusz miał potencjał, motyw post mortem jest bardzo interesujący, mało wykorzystywany, ale tutaj nie wyszło. 109. Epoka Lodowcowa 2: Odwilż nie tak dobra, jak poprzednia część, ale przyjemnie mi się oglądało. 110. Królowa przypomniałam sobie o tym filmie, ostatnie wydarzenia się do tego przyczyniły, dobry, z genialną rolą Mirren 111. Laleczka Chucky klasyka w swoim gatunku, kiedyś, w dzieciństwie bardzo przerażał, teraz śmieszy
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-09-18, 16:53 | #209 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 1 389
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
55. Pod słońcem Amalfi - jest źle, pierwsza część była ok, a tu niestety wynudziłam się 2/10
56. Royalteen - nie wiem czy to wada, czy zaleta, ale w skandynawskim kinie są "normalni" aktorzy, nie jakieś zrobione gwiazdki. Sam film dało się pooglądać, trochę naiwny, trochę z przesłaniem 6/10 57. Kamerdyner - nie urzekła mnie ta historia 5/10. Ostatnio ciężko mi coś znaleźć. No nie wiem
__________________
Never, never, never give up. |
2022-09-24, 12:43 | #210 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
65. Gwiazd naszych wina 10/10 - nadal robi na mnie ogromne wrażenie, skłania do przemyśleń.
66. Pinokio 4/10 - meh, jestem na nie. 67. Trzynastka 6/10 - całkiem w porządku, warty zobaczenia.
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:34.