Facet z dzieckiem - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2017-11-13, 00:50   #1
Bulinka01
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2017-11
Wiadomości: 6

Facet z dzieckiem


Witam
Jestem 21-letnią studentką. Byłam w długim związku z moim rówieśnikiem, bardzo dobrze się dogadywaliśmy, jednak z mojej strony coś się wypaliło i czułam, że wiąże mnie z nim już tylko czysta sympatia i przyjaźń. Ów rówieśnik był chorobliwie zazdrosny o mnie, co było głównym powodem naszych kłótni, ponadto miał na mnie ogromny wpływ, liczyłam się z jego zdaniem w każdej kwestii, wręcz się go bałam. Za nim cokolwiek zrobiłam zastanawiałam się, czy on nie będzie o to zły. Pół roku zastanawiałam się, czy zakończyć ten związek.
Pewnej soboty poszłam na imprezę (oczywiście bez niego bo już jakiś czas razem nie imprezowaliśmy, ze względu na jego zazdrość). Impreza była udana, poznałam na niej pewnego starszego chłopaka, który był kolegą mojej koleżanki. Okazało się, że odnalazł mnie na portalu społecznościowym, gdzie odezwał się do mnie i zapytał o samopoczucie po imprezie. Generalnie nie wchodzę w kontakty z ludźmi których nie znam, nie rozdaje swojego numeru telefonu na imprezach, nie podaje jakichkolwiek danych (zwłaszcza, że miałam chłopaka). Nie chciałam odpisywać na tę wiadomość, ale ze względu na to, że jest to kolega mojej koleżanki - zrobiłam to.