2022-11-27, 10:39 | #241 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
134. Ucieczka z Sobiboru nowa wersja, dużo bardziej podobała mi się, niż stara.
135. Pieniądze to nie wszystko stare, ale jare 136. Barbarzyńcy całkiem ciekawy thriller, trzymający w napięciu.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-12-03, 14:05 | #242 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
84. Gdzie śpiewają raki 7/10 - książka lepsza, ale film też daje radę.
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2022-12-04, 10:52 | #243 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
137. Plan Lekcji tanie kino ze sztucznymi scenami walk, jakieś takie naiwne, obejrzane bo na Netflixie i tyle.
138. A oni znowu grzeszą, Dobry Boże jedynka jest spoko a dwie pozostałe części trochę naciągane i na siłę 139. Pani Doubtfire klasyka komedii lat dziewięćdziesiątych, ciepłe kino.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-12-04, 13:53 | #244 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 1 389
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
79. Powrót do Christmas Creek - ciut lepszy niż obejrzane wcześniej przeze mnie świąteczne produkcje, ale bez szału 6/10
80. Plan lekcji - taka "hamerykańska" produkcja, zawsze rozbawia mnie scena bijatyk jeden na wielu, gdzie zamiast wszyscy razem atakować jednego, podchodzą po kolei i ten jeden oczywiście wygrywa, a wszyscy leżą połamani - jeśli wiecie, o co mi chodzi mimo to dobrze mi się oglądało 6/10 81. Troll - miała być godzilla, wyszło jak wyszło, jak dla mnie mało emocji 5/10. 82. Pianista - ciężko oceniać filmy z motywem wojny, obejrzałam pierwszy raz i mimo bardzo wysokich ocen, dla mnie jest co najwyżej dobry 7/10. 83. Wierzę w Ciebie - wyciskacz łez, wręcz banalna historia opowiedziana w niebanalny sposób, oceniam bardzo dobrze przez lekkość i nienachalność wiary 8/10
__________________
Never, never, never give up. |
2022-12-14, 07:56 | #245 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
140. Cicha Noc dobrze obserwuje piekiełko, jakie nierzadko bywa w polskich rodzinach podczas świąt. Lubię ten film za realizm.
141. W Krzywym Zwierciadle: Witaj Święty Mikołaju obowiązkowa grudniowa pozycja 142. Sierota. Narodziny Zła nie spodziewałam się, że po tylu latach przywrócą klimat tego filmu i niezły twist, dobrze mi się oglądało. 143. Czy Leci Z Nami Pilot pierwszy raz widziałam ten film i okej, był niezły, momentami zabawny, ale czy to najlepsza komedia ever? Z pewnością nie dla mnie.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-12-14, 16:48 | #246 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 1 389
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
84. Historia zemsty - było coś mrocznego w tym filmie, co mnie poruszyło i była sztywna gra Nicolasa 6/10.
85. Ojciec chrzestny - nie rozumiem zachwytów i też ciężko mi ocenić, bo nie mój klimat 5/10. 86. Kochanek Lady Chatterley - bardzo przyjemny, historia pokazana ze smakiem 7/10. 87. Klatka - pomimo niedociągnięć wciągnęłam się, ciekawy film, warto obejrzeć 8/10. 88. Gdzie jesteś, Amando - trzymał trochę w napięciu, jednak nie podobało mi się zakończenie, całość oceniam 6/10.
__________________
Never, never, never give up. |
2022-12-17, 11:05 | #247 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
85. Nie martw się kochanie 6/10 - może być, chociaż Harry Styles nie zachwyca.
86. Wszystko wszędzie naraz 7.5/10 - wow, nie spodziewałam się, że to będzie takie fajne! 87. Listy do M. 8/10 - must have każdego roku.
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2022-12-17, 19:11 | #248 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
55. Listy do M. 4 5/10
56. Złodziej życia 7/10 57. Kształt wody 3/10 58. The Circle. Krąg 7/10 59. Nie czas umierać 5/10 60. Błogość 5/10 61. Głęboka woda 5/10 62. Cicha noc 7/10 Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2022-12-18, 08:50 | #249 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
57. Dwa życia, takie średnie kino, ale można obejrzeć
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2022-12-18, 09:51 | #250 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
144. Klątwa (2004) kiedyś mnie bardzo wystraszył, gdy byłam nastolatką, teraz to takie meeeh, lepsza japońska wersja ofc.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-12-20, 20:16 | #251 |
💑🐱📚👶
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
Bawimy się i w 2023 roku?
Dla mnie ten rok był gorszy pod względem filmów, bo kompletnie nie miałam na nie czasu. Może 2023 będzie pod tym względem lepszy |
2022-12-20, 20:29 | #252 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 1 389
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
Jestem na tak, na razie liczę na przekroczenie 100 w 2022
89. Miłosne taktyki - słodki film, przyjemnie się oglądało, ale banał gonił banał 6/10. 90. Chłopak z sąsiedztwa - bardzo naciągany 5/10. 91. Armia złodziei - klimat był i nuda chwilami też, końcówka lepsza 6/10 92. Enola Holmes 2 - troszkę gorsza niż 1, 6/10. 93. Armia umarłych - całkiem inna liga niż prequel, lepiej mi się oglądało 7/10. 94. Biała dziewczyna - film o patologii średnich lotów 5/10
__________________
Never, never, never give up. |
2022-12-20, 20:47 | #253 | |
💑🐱📚👶
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
Cytat:
Co do Enoli Holmes to drugiej części jeszcze nie miałam okazji jakoś obejrzeć, ale zaczęłam drugi raz oglądać jedynkę. I nie wiem, jak to się stalo, ale jak za pierwszym razem kompletnie nie przekonałam się do tego filmu, tak teraz za drugim podejściem jestem zachwycona. Nawet Sherlock Holmes w takiej kreacji mi nagle podpasował |
|
2022-12-25, 09:11 | #254 | |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
Cytat:
Mam tutaj chyba największy wynik, nie dlatego, że oglądam na siłę, czy nudzę się. Pracuję, ale resztę wolnego czasu spędzam praktycznie w samotności, więc lubię sobie coś obejrzeć 145. Grinch. Świąt Nie Będzie pozycja obowiązkowa przed świętami 146. Kevin Sam W Domu jw. 147. Egzorcyzmy Siostry Ann całkiem niezły horror, dla fanów religijnych wątków i opętania.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
|
2022-12-25, 09:15 | #255 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-12
Wiadomości: 12 833
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
Ja co roku próbuje, i gdzieś w lutym poddaję się, bo za mało oglądam.
Nie wiem jak wliczacie seriale na netflixie. Gratuluję Wam wspaniałych wyników Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2022-12-25, 10:40 | #256 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
58. Listy do M, 2- nawet, nawet
59. Morbius, mąż mnie nieco zmusił
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2022-12-25, 20:06 | #257 | ||
💑🐱📚👶
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
Cytat:
Cytat:
|
||
2022-12-26, 08:14 | #258 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
Co człowiek to opinia, dla mnie Listy są nie do przełknięcia, nie rozumiem fenomenu tej serii.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-12-26, 14:18 | #259 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
60-Listy do M 3- podoba mi się!
61- Glass Onion- coś genialnego! Daniel Craig mnie urzekł po całości
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2022-12-29, 21:33 | #260 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2012-11
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 145
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
41/100
Drogówka niezła historia ale przedstawiona w bardzo chaotyczny sposób. Odniosłam wrażenie,że gdyby wyciąć z filmy sceny seksu i pijaństwa to niewiele by zostało. 2/10 42/100 Utalentowany pan Ripley Nie polubiłam żadnego z bohaterów filmu a to mi się rzadko zdarza. Zmęczył mnie ten film. 4/10 43/100 Wrogowie publiczni Dobre gangsterskie kino, to lubię! 7/10 44/100 Vanilla Sky Oglądałam ten film w trudnym dla mnie czasie. Postaram się go obejrzeć jeszcze raz na spokojnie. 6/10 45/100 Zakładnik Wartka akcja, wyraźni bohaterowie. 7/10 46/100 Lykkevej Przyjemny film, może i prosta historia ale ciekawie przedstawiona. 7/10 47/100 Miłość dla dorosłych Bomba! Po raz kolejny stwierdzam ,że warto sięgnąć po skandynawskie kino. 7/10 48/100 Ostatni rycerze Baśń o wierności, lojalności i przyjaźni. 7/10 49/100 Lou Zapowiadało się ciekawie ale scenariusz nieprawdopodobnie przekombinowany, zabrakło tylko lądowania kosmitów. 2/10 50/100 Buntownik z wyboru Obejrzałam ponownie po latach i nadal jestem pod wrażeniem 8/10 |
2022-12-31, 12:26 | #261 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
88. Listy do M. 2 5/10
89. To właśnie miłość 8/10 90. Dziwny świat 5/10 91. Truman Show 8/10 92. Mój syn 5/10 93. Ania 7/10 94. Diana. The Princess 7/10 95. Cyrano 7/10
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2022-12-31, 16:56 | #262 |
💑🐱📚👶
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
Zaraz założę nowy wątek
|
2022-12-31, 17:10 | #263 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2014-12
Lokalizacja: Downtown
Wiadomości: 15 219
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
1. W jak morderstwo 6/10
2. Poroże 5/10 3. Kartoteka 64 5/10 4. Nie patrz w górę 5/10 5.Odludzie 6,5/10 6. Pociąg tajemnic 5/10 7. Small World 7/10 8. Wyjazd na weekend 5/10 9. Delikatna 5/10 10. Granice strachu 6/10 11. Batman 9/10 12. Poniżej zera 6/10 13. Kimi 6,5/10 14. Niepamięć (2020 rok) 4/10 15. Głęboka woda 3/10 16. Czarny krab 4/10 17. Dziewczyny z Dubaju 3/10 18. Wybieraj albo umieraj 3/10 19. X 5/10 20. Wiking 7/10 21. PAHANHAUTOJA 5/10 22. Climax 1/10 23. Lęk (2007) 5/10 24. Czarny telefon 7/10 25. Gniew Boży 5/10 26. Ambulans 7/10 27. Blasted: kumple kontra kosmici 4/10 28. Dziewczyna ze zdjęcia 6/10 29. Goście 3/10 30. Najszczęśliwsza dziewczyna na świecie 5/10 31. Red Rocket 4/10 32. Dobry opiekun 7/10 33. Plan lekcji 4/10 34. Osobliwość 5/10 35. Uśmiechnij się 4/10 36. Krzywe linie Boga 6/10 37. Niania 5/10 oglądałam więcej, ale jak zasypiałam w trakcie to ich nie wliczałam
__________________
12.2015 redukcja od 05.2023 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 |
2022-12-31, 17:59 | #264 |
Śnięta Mucha
Zarejestrowany: 2018-07
Lokalizacja: Z dziury
Wiadomości: 10 797
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
__________________
Everyone you meet is fighting a battle inside you know nothing about Be kind. Always Wyzwanie Czytelnicze 25 / 34 (26) Wyzwanie Filmowe 5 / 100 100 książek w 2023 92 / 55 |
2022-12-31, 20:04 | #265 |
💑🐱📚👶
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
Nowy wątek już jest, zapraszam
https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=1288427 |
2022-12-31, 22:20 | #266 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 1 389
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
95. Centauro - bez szału, obejrzeć w tle przy innej robocie 4/10 edit: znowu kopia innego filmu - nie wiedziałam.
96. Świąteczne przeznaczenie - obejrzany z braku laku w tv 3/10. 97. Listy do M 2 - lubimy się 8/10 98. Listy do M 3 - wolałam wcześniejszą część, ta troszeczkę gorsza 6/10. 99. Listy do M - obejrzane nie po kolei, bardzo przyjemna część 9/10. 100. Listy do M 4 - momentami ok, ale w porównaniu do wcześniejszych biednie wyszło 4/10. Udało się Nie liczyłam seriali i filmów totalne dno, gdzie nie przebrnęłam przez całość, tylko przewijałam albo przerwałam.
__________________
Never, never, never give up. |
2022-12-31, 22:55 | #267 | |
💑🐱📚👶
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
Cytat:
|
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:16.