Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy! - Strona 3 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Ginekologia

Notka

Ginekologia porady i dyskusje związane ze zdrowiem intymnym kobiety. Uzyskasz tu informacje na temat antykoncepcji, problemów z miesiączkowaniem oraz na temat schorzeń ginekologicznych.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-06-07, 09:13   #61
mahusia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 51
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

Cytat:
Napisane przez ButterBear Pokaż wiadomość
Bardzo Ci dziękuję odpowiedź. Mam nadzieję, że mojemu TŻ nie będzie pierścień przeszkadzał... no i mam nadzieję, że nie będzie wypadał w jakichś nieodpowiednich momentach... ;-)

mahusia, powiedz jeszcze proszę czy chodzisz z tym pierścieniem na basen? czy to nie problem, że on jest narażony na działanie chloru...albo czy nie wypadnie podczas pływania?
Chocbys nie wiem jak sie starala, to na pewno Ci nie wypadnie Ani podczas stosunku, ani podczas plywania. Ring siedzi sobie bezpiecznie w srodku przez cale 21 dni, ja zupelnie zapominam, ze go mam. Jeden jedyny raz w ciagu tych juz ponad 3 lat zdarzylo mi sie, ze moj TZ go ze mnie "wylowil" Byla kupa smiechu i od tamtego czasu nigdy sie to juz nie powtorzylo.

Basen - chodze, nie ma problemu. Podejrzewam, ze gdyby bylo to w jakikolwiek sposob niebezpieczne, znalazlaby sie o tym notka na opakowaniu/instrukcji obslugi.

Milego uzytkowania!!! Pozdrawiam
mahusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-09, 11:29   #62
nbm
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1
Question Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

hey Laski. Moj ring założyłam 25 maja i czuje się dobrze tylko mam jeden problem od tego czasu mam ciągle okres... nie wiem co zrobic? Czy to jest normalne? w niedziele mam go wyciągnąć na tyg przerwe ale 21 mam ślub i nie chciałabym okresu wiec musiałabym założyc nowy po wyjeciu starego ale boje się aby ten okres co mam teraz nie przedłuzył mi sie na kolejny miesiac co mam robic??? proszę o rady. Pozdrawiam.
nbm jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-09, 15:40   #63
mahusia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 51
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

Cytat:
Napisane przez nbm Pokaż wiadomość
hey Laski. Moj ring założyłam 25 maja i czuje się dobrze tylko mam jeden problem od tego czasu mam ciągle okres....
Nie wiem czy dobrze zrozumialam, wiec zapytam - masz okres od dwoch tygodni??? Przez dwa tygodnie krwawisz ??? Dziewczyno, wyjmuj Ring i do lekarza!!!
mahusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-10, 06:58   #64
asia0814
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 56
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

Racja! Moga byc plamienia, ale nie okres! Szybko do lekarza
asia0814 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-13, 12:10   #65
ButterBear
Zakorzenienie
 
Avatar ButterBear
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 16 060
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

Dziewczyny, 'zainstalowałam' NuvaRing w środę.
Jeśli chodzi o fizyczne samopoczucie, to wszystko jest ok, tylko trochę mi się @ przeciąga... ale mam nadzieje, że już dziś, albo najpóźniej jutro się skończy. Czuję jednak jakiś taki dyskomfort psychiczny ... Pewnie trzeba się przyzwyczaić. Też tak miałyście?
Ja się ciągle boje, że mi wypadnie np. przy siusianiu
Generalnie jakoś mi tak z nim dziwnie... nie jestem przekonana czy to metoda anty dla mnie...
Zobaczę, co będzie dalej, bo to dopiero trzeci dzień...
__________________

Hania

ButterBear jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-14, 13:59   #66
asia0814
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 56
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

Ja sie na poczatku balam siadac a teraz to nawet zapominam, ze on w ogole jest
asia0814 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-15, 10:36   #67
madziaW22
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 39
antykoncepcja na 1 miesiąc

Mam mały problem. Mój chłopak mieszka za granicą i bardzo rzadko sie widzimy. nie biorę zadnych tabletek antykoncepcyjnych bo nie ma sensu się truć. Za miesiąć jednak jade do niego i spędzimy ze sobą jakieś 4 tygodnie Mój chłopak mówił, że będziemy uważać, ale tak żyć w stresie nie ma sensu, bo to nigdy nie wiadomo do końca i po co odbierać sobie całą przyjemność? doradźcie mi proszę jaką formę antykoncepcji najlepiej stosować przez tak krótki czas. (Prezerwatywy nie chcę używać z wiadomych powodów Słyszałyscie może o NuvaRing? czy warto zaczą go stosować na te 4 tyg? I czy działa on od pierzwszego dnia po włożeniu? Boje się jednak tych skutków ubocznych i tego, że zamiast ułatwić, zepsuje mi cały pobyt u mojego misia.
madziaW22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-15, 11:31   #68
edit23
Zakorzenienie
 
Avatar edit23
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: mój mały kącik
Wiadomości: 4 286
Dot.: antykoncepcja na 1 miesiąc

Cytat:
Napisane przez madziaW22 Pokaż wiadomość
Mam mały problem. Mój chłopak mieszka za granicą i bardzo rzadko sie widzimy. nie biorę zadnych tabletek antykoncepcyjnych bo nie ma sensu się truć. Za miesiąć jednak jade do niego i spędzimy ze sobą jakieś 4 tygodnie Mój chłopak mówił, że będziemy uważać, ale tak żyć w stresie nie ma sensu, bo to nigdy nie wiadomo do końca i po co odbierać sobie całą przyjemność? doradźcie mi proszę jaką formę antykoncepcji najlepiej stosować przez tak krótki czas. (Prezerwatywy nie chcę używać z wiadomych powodów Słyszałyscie może o NuvaRing? czy warto zaczą go stosować na te 4 tyg? I czy działa on od pierzwszego dnia po włożeniu? Boje się jednak tych skutków ubocznych i tego, że zamiast ułatwić, zepsuje mi cały pobyt u mojego misia.
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=232657
__________________
edit 29
edit23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-15, 11:50   #69
malenka294
Wtajemniczenie
 
Avatar malenka294
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: kosmos:D
Wiadomości: 2 000
GG do malenka294
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

Założyłam pierszy krążek przedwczoraj,jak narazie jest ok.Trochę jestem zaniepokojona informacjami jakie znalazłam:
Cytat:
trafiłam na jakieś angielskie forum dyskusyjne topix gdzie jest kilkaset wpisów kobiet, które, będąc zdrowe, młode i niepalące, przeszły zawały serca, zatory płucne i wylewy właśnie po NuvaRing. Podobno hormon, który jest w nich stosowany zwiększa dwukrotnie ryzyko zakrzepicy. Na forum wypowiadały się rodziny dziewczyn, które umarły, lub są sparaliżowane po wylewach - ich lekarze podobno stwierdzili, że to przez krążek. Podobno już w dwie godziny po założeniu może wywoływać silne migreny, bóle w nogach i kłopoty z oddychaniem. NIE WIEM NIESTETY, JAKI PROCENT UżYTKOWNICZEK MIAłO OBJAWY UBOCZNE, ANI JAKIE Są STATYSTYKI. NIE WIEM TEż NA ILE WIARYGODNE Są TE OPINIE. Ale jest tam też wpis zdrowej szesnastolatki, która po krótkim czasie stosowania NuvaRing musi przez pare miesięcy jeszcze brać środki przeciwzakrzepowe.
Cytat:
Z powodu zwiększonego ryzyka wystąpienia choroby zakrzepowo-zatorowej oraz zakrzepicy podczas stosowania krążków dopochwowych, nie powinny być one zakładane u kobiet z wadami zastawkowymi serca oraz czynnikami ryzyka rozwinięcia zakrzepicy.
Cytat:
FDA ostrzega, że ze stosowanie NuvaRing może wiązać się z wystąpieniem krwawień między cyklami oraz plamieniami. Z badań przeprowadzonych w Kanadzie i USA na dużej grupie pacjentek (n=1 177) wynika, że u 7,2% do 11,7% pacjentek wystąpiły krwawienia lub plamienia. W dwóch innych badaniach stwierdzono krwawienia u 2,6% do 6,4% oraz 2,0% do 8,7% kobiet. We wszystkich trzech badaniach od 0,3% do 3,8% pacjentek nie miało krwawienia z odstawienia.

FDA zaleca, aby każde przedłużające się lub obfite krwawienie było zdiagnozowane, w celu wykluczenia rozrostu nowotworowego lub ciąży, a odpowiednie leczenie powinno zostać zastosowane w razie konieczności.
Co o tym myślicie?
__________________
Only God can judge me

Prawdziwy przyjaciel to ktoś, do kogo możesz zadzwonić o trzeciej w nocy i powiedzieć: 'Jestem w więzieniu w Meksyku', a on na to odpowie: 'Nic się nie martw, zaraz tam będę





malenka294 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-15, 11:53   #70
paula78
Zakorzenienie
 
Avatar paula78
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: z daleka
Wiadomości: 34 842
Dot.: antykoncepcja na 1 miesiąc

Na miesias to tylko gumki ,po co pigulki czy krazek skoro bedziesz sie bardziej stresowala czy zadziala niz wpadka.
__________________
Mleko migdałowe:
http://pichceiknoce.blogspot.com/


paula78 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-16, 10:28   #71
asia0814
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 56
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

hmm po kazdej antykoncepcji hormonalnej moga wystapic rozne objawy... Ale watpie, zeby od tego sie umieralo;/ lekarz bada dokladnie za nim przepisze hormony, przynajmniej powinien... Ja zostalam przebadana. Mozliwe, ze te dziewczyny mialy jakies problemy ze zdrowiem i nie zostaly przebadane albo zalatwily sobie na lewo... Ide na wizyte jutro albo w czwartek to sie zapytam swojego lekarza.. Ale tak na chlopaki rozum, jesli rzeczywiscie tylko krazek bylby przyczyna takich zachorowan to chyba by go wycofali...
asia0814 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-16, 10:42   #72
pink69
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 7 490
Dot.: antykoncepcja na 1 miesiąc

A cóż to za wiadome powody niechęci do prezerwatyw?
__________________


pink69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-16, 12:49   #73
Madaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Madaaa
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 11 804
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

Cytat:
Napisane przez asia0814 Pokaż wiadomość
hmm po kazdej antykoncepcji hormonalnej moga wystapic rozne objawy... Ale watpie, zeby od tego sie umieralo;/ lekarz bada dokladnie za nim przepisze hormony, przynajmniej powinien... Ja zostalam przebadana. Mozliwe, ze te dziewczyny mialy jakies problemy ze zdrowiem i nie zostaly przebadane albo zalatwily sobie na lewo... Ide na wizyte jutro albo w czwartek to sie zapytam swojego lekarza.. Ale tak na chlopaki rozum, jesli rzeczywiscie tylko krazek bylby przyczyna takich zachorowan to chyba by go wycofali...
No tak nie do konca dokladnie badaja przed wypisaniem recepty....
Madaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-16, 14:03   #74
ButterBear
Zakorzenienie
 
Avatar ButterBear
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 16 060
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

No właśnie, ja też wcale nie zostałam dokładnie zbadana zanim lekarka przepisała mi hormony.
Ale ja myślę, że to co wkleiła malenka to nie musi być do końca prawda.
Jak ja zaczęłam brać hormony, to moje pigułki były nowością na rynku (Yasmin) i naczytałam się dokładnie takich samych informacji na ich temat. A wcale nie umarłam, ani nic w tym stylu, chociaż brałam je 3 lata. Wymieniłam na ring, bo miałam zmiany nastrojów... ale chyba odstawię hormony w ogóle na jakiś czas...
__________________

Hania

ButterBear jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-18, 18:18   #75
bettka28
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 4
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

Witam.
JEstem tu nowa ale wątek zwiążany z Novaringiem bardzo mnie zaciekawił bo właśnie mam w ręku receptę od mojego gina. Wcześniej brałam tylko tabletki i to przez kilka lat. Ciekawi mnie czy ten krążek się czuje? Czy ma jakiś wpływ na stosunek?
Z góry dzieki
bettka28 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-18, 18:23   #76
jaga_2001
Zakorzenienie
 
Avatar jaga_2001
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: ★ zakrzywiona czasoprzestrzeń ★
Wiadomości: 8 684
Wpisy w blogu: 8
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

Cytat:
Napisane przez ButterBear Pokaż wiadomość
No właśnie, ja też wcale nie zostałam dokładnie zbadana zanim lekarka przepisała mi hormony.
Ale ja myślę, że to co wkleiła malenka to nie musi być do końca prawda.
Jak ja zaczęłam brać hormony, to moje pigułki były nowością na rynku (Yasmin) i naczytałam się dokładnie takich samych informacji na ich temat. A wcale nie umarłam, ani nic w tym stylu, chociaż brałam je 3 lata. Wymieniłam na ring, bo miałam zmiany nastrojów... ale chyba odstawię hormony w ogóle na jakiś czas...
trudno by bylo mi nieuwierzyc, zwlaszcza, ze czsc informacji, ktora zamiescila melenka powiela sie na portalach wylacznie dla lekarzy.
__________________
Każdy z Nas jest "białym krukiem"! Współżyjesz = jesteś gotowy na potomstwo! A.A.B.-P.

AV by jaga_2001
jaga_2001 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-23, 11:20   #77
naily
Raczkowanie
 
Avatar naily
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Poznań/Wroclaw/...
Wiadomości: 301
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

Uzywam go juz od ponad pol roku i jest naprawde wygodny... tak naprawde po prostu o nim zapominasz. niektore dziewczyny mowia ze im wypadl przy stosunku,ale mi sie to jeszcze nie zdarzylo...
naily jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-23, 11:34   #78
ButterBear
Zakorzenienie
 
Avatar ButterBear
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 16 060
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

Cytat:
Napisane przez jaga_2001 Pokaż wiadomość
trudno by bylo mi nieuwierzyc, zwlaszcza, ze czsc informacji, ktora zamiescila melenka powiela sie na portalach wylacznie dla lekarzy.
A nie sądzisz, że gdyby to była prawda, to nikt by go nie dopuścił do sprzedaży? Albo po prostu by go wycofali. Myślę, że nie należy aż tak bardzo wierzyć we wszystko co się przeczyta, bo się paranoi można nabawić.
Nie mówię tego w obronie Ringa, bo akurat mi osobiście nie przypadł do gustu i rezygnuje po pierwszym i raczej nie mam zamiaru do niego wracać, ale głównie ze względu na wygodę.
Mówię to dlatego, że sądzę, że lepiej wypróbować coś na sobie i przekonać się samemu czy coś pasuje czy nie. A gdyby to wszystko było prawdą, to nikt nie dostałby pozwolenia na dopuszczenie do sprzedaży.
Takie jest moje zdanie na ten temat.
__________________

Hania

ButterBear jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-23, 11:36   #79
malenka294
Wtajemniczenie
 
Avatar malenka294
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: kosmos:D
Wiadomości: 2 000
GG do malenka294
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

Cytat:
Napisane przez naily Pokaż wiadomość
Uzywam go juz od ponad pol roku i jest naprawde wygodny... tak naprawde po prostu o nim zapominasz. niektore dziewczyny mowia ze im wypadl przy stosunku,ale mi sie to jeszcze nie zdarzylo...
A gdzie kupywałaś na początku? W Polsce?
__________________
Only God can judge me

Prawdziwy przyjaciel to ktoś, do kogo możesz zadzwonić o trzeciej w nocy i powiedzieć: 'Jestem w więzieniu w Meksyku', a on na to odpowie: 'Nic się nie martw, zaraz tam będę





malenka294 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-26, 18:23   #80
ludkaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 5
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

hej, ja zaczynam od jutra moją przygodę, nie wiem jak głęboko to włożyć? tak jak tampon? możecie mi pomóc?

co do zakrzepicy - ryzyko jest zawsze, czy to przy krążku, tabletkach czy plastrach! ważne, aby lekarze przepisywali je po obejrzeniu wyników badań, w tym przypadku chodzi o krzepliwość krwi. mi na przykład przepisywano tabletki bez badań krwi 3 razy (raz państwowo i 2 razy prywatnie). Dopiero kiedy sama się zatroszczyłam o badania i znalazłam odpowiednią lekarkę to dostałam środek dopasowany do moich potrzeb czyli ten magiczny krążek - bo mam podwyższną bilirubinę i nie powinnam obciążać wątroby. osoby, które mają problem z krzepliwością mogą potem mieć objawy z linka powyżej a nawet umrzeć z ich powodów (!), ale nie zdarzy się to komuś, kto obserwuje swoje ciało (brak drętwienia itd) i REGULARNIE bada swoją krew - wtedy można w porę zareagować na niekorzystne zmiany w układzie krwionośnym.

tak przynajmniej do tego podchodzę teraz, bo jeszcze kilka lat temu miałam fazę, że mam zakrzepicę bo drętwieje mi noga jak siadam przed kompem po turecku

pozdrawiam was, ludkaa
ludkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-26, 18:45   #81
joa_b
Raczkowanie
 
Avatar joa_b
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 229
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

wkładasz tam jak tampon. nie martw się, krążek sam się ułoży i nie będziesz miała problemu czy dobrze go włożyłaś.
joa_b jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-27, 16:41   #82
asia0814
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 56
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

mi ginekolog powiedzial, ze umiejscowienie nie ma znaczenia, w sensie ze dziala w kazdym miejscu pochwy, bo pod wplywem ciepla wydziela substancje
asia0814 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-29, 01:03   #83
naily
Raczkowanie
 
Avatar naily
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Poznań/Wroclaw/...
Wiadomości: 301
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

NA poczatku kupowalam za granica,ale teraz wylacznie w polsce, bo sa duzo tansze!
naily jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-29, 01:08   #84
naily
Raczkowanie
 
Avatar naily
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Poznań/Wroclaw/...
Wiadomości: 301
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

Tak wlasnie jest z tym umiejscowieniem,nie ma znaczenie jak wlozysz,bo i tak przy pierwszym stosunku wsunie sie glebiej i ulozy we wlasciwej pozycji. A jak juz tam sobie sidzi w srodku, to dziala, niewazne gdzie i jak.
naily jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-29, 10:50   #85
malenka294
Wtajemniczenie
 
Avatar malenka294
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: kosmos:D
Wiadomości: 2 000
GG do malenka294
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

Cytat:
Napisane przez naily Pokaż wiadomość
NA poczatku kupowalam za granica,ale teraz wylacznie w polsce, bo sa duzo tansze!
No właśnie,zapytałam bo z tego co wiem to nuvaringi są w Polsce od kwietnia
__________________
Only God can judge me

Prawdziwy przyjaciel to ktoś, do kogo możesz zadzwonić o trzeciej w nocy i powiedzieć: 'Jestem w więzieniu w Meksyku', a on na to odpowie: 'Nic się nie martw, zaraz tam będę





malenka294 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-29, 18:52   #86
naily
Raczkowanie
 
Avatar naily
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Poznań/Wroclaw/...
Wiadomości: 301
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

Dobrze malenka,ze czuwasz Prawda,niestety nuvaringi sa w pl od niedawna,ale juz coraz bardziej dostepne. W wiekszych miastach mozna juzdostac normalnie,bez zamawiania i czekania.
naily jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-30, 09:59   #87
asia0814
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 56
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

i trzeba uwazac na apteki. u mnie nuvaring jest dostepny w kilku aptekach, ale sa duze roznice cenowe, nawet o 10zl;/ dlatego trzeba szukac najtanszej mi ginekolog powiedzial gdzie jest najtanszy
asia0814 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-30, 12:41   #88
naily
Raczkowanie
 
Avatar naily
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Poznań/Wroclaw/...
Wiadomości: 301
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

To prawda, rozstrzal cenowy jest duzy. Ja spotkalam roznice nawet 20zl
naily jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-10, 12:17   #89
kotekMamrotek
Raczkowanie
 
Avatar kotekMamrotek
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Ełk
Wiadomości: 173
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

Czesc! Ja używam pierwszy raz Nuvaring juz 2 tydzień jest ze mna wszystkie obawy typu że zle wsadzony, czy partner bedzie czuł,czy nie wypadnie, nie potwierdzily się ale mam inny problem mianowicie krwawienia od poczatku stosowania i to coraz bardziej obfite:-( nie wiem co robić moja gin na urlopie, moze miał ktoś tak samo?
pozdrawiam
kotekMamrotek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-11, 10:22   #90
asia0814
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 56
Dot.: Pierścień NuvaRing - wątek zbiorczy!

oj szybciutko do lekarza! ja nie mialam nic takiego, moze Tobie on nie sluzy, lepiej zeby lekarz to zbadal
asia0814 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
antykoncepcja, antykoncepcja hormonalna, intymne, krążek, nuvaring, nuvaring okres, sex

Nowe wątki na forum Ginekologia


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2019-10-18 20:33:21


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:08.