Czy jestem na straconej pozycji ? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2023-03-31, 22:34   #1
Hol12ren
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2023-03
Wiadomości: 3

Czy jestem na straconej pozycji ?


Witam serdecznie.
Na wstępie chciałbym pokrótce nakreślić, jaką osobą jestem.
Mam 29 lat, z wykształcenia jestem Informatykiem (technikum) i w takim zawodzie obecnie też pracuje, studiów nie skończyłem i w moim zawodzie nawet nie są za bardzo potrzebne. Uważam się za introwertyka a wg. internetowych testów osobowości jestem INFJ (nie wiem, w jakim stopniu to miarodajne no ale niech będzie). Praktycznie większość mojego czasu spędzam przed komputerem (praca i hobby). Całymi dniami siedziałbym w domu, aczkolwiek lubię iść na spacer lub wypić drinka w barze. Jestem osobą bardzo otwartą na ludzi i łatwo przychodzi mi rozmowa z innymi. Mam dość specyficzne poczucie humoru (czarny) i potrafię się śmiać ze wszystkiego, również z siebie samego (szczególnie z siebie).

To tak słowami wstępu, teraz opiszę czemu zakładam ten post, proszę o wasze opinię.
Jakimś cudem miałem w życiu parę związków, tych krótkich i tych długich, raczej były one mało znaczące aż do ostatniego.
Ponad rok temu zakończył się mój 6letni związek ze wspaniałą kobietą, która dużo lepiej radzi sobie w życiu niż ja. Rozstaliśmy się z jej inicjatywy, aczkolwiek nie protestowałem, bo od jakiegoś czasu też czułem, że to nie ma sensu, chociaż mieliśmy podobne poglądy, dogadywaliśmy się w wielu aspektach, to jednak mocno się różniliśmy we wszystkim innym (ja introwertyk ona ekstrawertyk).
Ja chciałem w domu, ona do znajomych, ja do baru ona na dyskotekę itd. itp. nie mogliśmy znaleźć wspólnego gruntu. Rozstaliśmy się w zgodzie i czasami nawet pogadamy na ulicy chwilę, jeśli się spotkamy.
Czemu o tym opowiadam?