Wątpliwości odnośnie Erasmusa - jechać czy lepiej nie? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja > Studia

Notka

Studia Miejsce dla osób, które są zainteresowane studiami. Chcesz dowiedzieć się jak wygląda życie studenckie? Dołącz do nas, podziel się doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2019-09-21, 03:40   #1
Arlekinowa
Raczkowanie
 
Avatar Arlekinowa
 
Zarejestrowany: 2019-05
Wiadomości: 237

Wątpliwości odnośnie Erasmusa - jechać czy lepiej nie?


Cześć.

Jak w temacie, mam poważne wątpliwości odnośnie wyjazdu na Erasmusa.

Zacznę od tego, że taki wyjazd właściwie nigdy nie był moim marzeniem, ale był marzeniem mojej przyjaciółki, z którą studiuję. Przyznaję, chyba dałam się troszkę zmanipulować, ale pomyślałam, że będzie naprawdę fajnie (zwłaszcza, że kocham podróżować, odwiedziłam już wiele miejsc), no i w CV będzie dobrze wyglądało, więc złożyłyśmy podanie. I obie się dostałyśmy, mamy wyjazd na drugi semestr tego roku akademickiego. Ale im bliżej tym więcej mam wątpliwości, a nie mam z kim ich omówić, bo wszyscy są tak pozytywnie nastawieni na ten wyjazd, że moje wątpliwości zbywają słowami "jakoś dasz radę"...