kupno stołu i krzeseł proszę o praktyczne porady - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Hobby > Dom, mieszkanie, nieruchomości

Notka

Dom, mieszkanie, nieruchomości Szukasz domu, mieszkania lub nieruchomości? Masz już upatrzone lokum i czeka cię remont? Dobrze trafiłeś - tutaj wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-10-03, 18:04   #1
Lillian_
Rozeznanie
 
Avatar Lillian_
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomości: 670

kupno stołu i krzeseł proszę o praktyczne porady


Dzień dobry.
Jestem na etapie kupna stołu i 4 krzeseł prosze o pomoc dziewczyny bo ja nie mam w tym doświadczenia mam kilka pytań
1. który ształt jest najbardziej ustawny? rozkąldany stoł kwadrat czy prostokąt ? kwadrat ma wymiary 90 x90 a prostokąt 80 X 120 maxymalnie.
2. jaką okleiną wybrac? wiadomo najlepsze drewno ale nie mam parcia na takie coś do wybortu są :
- okleina naturalna
- okeina dębowa ?? chyba
- laminat
jakie są różnice??? ma ktos doświadczenie w tym?
3. jakie krzesła ? czy tapicerowane sprawdzają się?
4. czy do dowolnego stołu dobiorę dowolne krzesła ( dobierajac oczywiście kolor itd. chodzi mi o wysokosc i szerokość i wysokość siedziska)
4. jak myślicie czy do drewnainego stołu można dobrac tapicerowane krzesła ale na metalowych nóżkach czy to bedzie wyglądać żle? jak myślicie ?

Prosze pomóżcie P.s czy polecacie jakies firmy? np. agata meble lub cokolwiek ?

mam na mysli takie krzesła ww.sklep.meble.pl/p152694,model-max-plozy-stal-nierdzewna.html

i ma na myśli takie stół mniej więcej oczywiście w innym kolorze ( orzech) http://www.sklep.meble.pl/p123451,stol-modus-8-krzesel-
gloster.html
Lillian_ jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-10-03, 21:54   #2
Elfia4
DOMator
 
Avatar Elfia4
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: z nad morza
Wiadomości: 7 151
Dot.: kupno stołu i krzeseł proszę o praktyczne porady