Czy TŻ po Was przyjeżdża? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe

Notka

Forum plotkowe Zapraszamy do plotkowania. Na forum plotkowym nie musisz się trzymać tematyki urodowej. Tutaj porozmawiasz o wszystkim co cię interesuje, denerwuje i zadziwia.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-11-17, 21:14   #1
4n3t4
Rozeznanie
 
Avatar 4n3t4
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 563

Czy TŻ po Was przyjeżdża?


Czy jak TŻ Was zaprasza do siebie, to przyjeżdża po Was, czy same jedziecie np. autobusem, pociągiem?? Proszę napiszcie jak to u Was jest.
4n3t4 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-17, 21:26   #2
pzs1
Zadomowienie
 
Avatar pzs1
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: z mojego pokoju
Wiadomości: 1 239
GG do pzs1
Dot.: Czy TŻ po Was przyjeżdża?

Ja z moim TŻ widuję się codziennie. On zawsze przyjeżdża po mnie po pracy (ja studiuję dziennie i zajęcia kończę wcześniej niż on pracę) i zabiera do siebie.
__________________
Ilo
pzs1 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-17, 21:31   #3
Ray
Zakorzenienie
 
Avatar Ray
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 8 613
Dot.: Czy TŻ po Was przyjeżdża?

roznie.. nie jestem typem ksiezniczki ktora musi pupe autem ciagle wozic... jak jest pozno to odwozi mnie do domu czy jak leje deszcz badz jak sie spiesze i jestem emga zmaeczona tak wracam sobie sama... czasami po mnie przyjezdza gdzies jedziemy czasem po prostu ja autobusem przyejzdzam do niego by nie krecic kolka niepotrzebnie.. nie ma reguly
__________________
wiosna!! zaczynam biegać !
Ray jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-17, 22:00   #4
Monica123
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: znad Wisły
Wiadomości: 842
Dot.: Czy TŻ po Was przyjeżdża?

A mój TZ ma ze mną za wygodnie, bo mieszka w bloku obok
__________________

Monica123 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-17, 22:11   #5
atka83
BAN stały
 
Avatar atka83