2022-02-21, 07:50 | #91 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
20. (Nie) długo i szczęśliwie. - bardzo polecam
21. Podatek od miłości= fajnie się oglądało
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2022-02-21, 07:58 | #92 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
19. Teksańska Masakra Piłą Mechaniczną (2022) nowość na Netflixie, horrorek jakich jest na pęczki, nic specjalnego, utarte schematy
20. Gierek tutaj przeżyłam rozczarowanie, bo długo czekałam na ten film. Jest zbyt rozciągnięty, często skupia się na mniej ważnych wątkach a te poważniejsze traktuje po macoszemu. Nie było to złe kino, Koterski szacunek, to druga taka rola, w 7 Uczuciach też grał dobrze 21. Carrie (1976) osobiście wolę nowszą wersję, tutaj mam wrażenie, że matka Carrie została przedstawiona jako obłąkana fanatyczka religijna, gdzie powinna wiać od niej groza i szalestwo. 22. Carrie (2013) tu już lepiej, większe oddanie książce, wszystko bardziej krwawe i brutalne. Ja tam lubię wracać do tego filmu, pomimo niższych ocen od pierwowzoru
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-02-23, 07:25 | #93 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
16. Anna Karenina 7/10 - po latach mniejsza fascynacja, ale Keira Knightley wiele wynagradza.
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2022-02-23, 15:50 | #94 |
Guerlain Lover
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Silesia
Wiadomości: 19 945
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
14. Hello Dolly - uwielbiam ten musical, zamówiłam sobie DVD i od razu obejrzałam. Cudo, przepiękna Barbra i Nowy Jork w 1900 roku
15. Złodziej w hotelu - klasyk z Grace Kelly i Cary Grantem, na dodatek reżyseria Hitchcocka. Cóż można chcieć wiecej 16. Ukryta gra - świetna gra naszych polskich aktorów i Bill Pullman na deser. Fajne. 17. Śmierć na Nilu (2021) - parę dni temu przeczytałam sobie jeszcze raz książkę dla przypomnienia fabuły i całej zagadki i to był chyba błąd... Bardziej dla ludzi, którzy nie znają książki. Przepiekna sceneria i aktorzy, ale to co zrobili z tego wspaniałego kryminału woła o pomstę do nieba. 18. Śniadanie u Tiffaniego - lubię, chętnie wracam do niego co kilka lat dla czarującej Audrey. To jedna z niewielu historii, gdzie książka w ogóle mnie nie wciągnęła, za to film - bardzo. Edytowane przez liv87 Czas edycji: 2022-02-23 o 15:54 |
2022-03-01, 16:32 | #95 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 5 979
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
18. Being The Ricardos - aktorsko dobry, wbrew recenzjom całkiem wciągająca opowieść z życia gwiazd "I Love Lucy". Aczkolwiek pewnie bardziej atrakcyjny dla Amerykanów.
|
2022-03-02, 07:42 | #96 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
17. Ostatniej nocy w Soho 7/10 - druga połowa ciut słabsza od drugiej, ale nadal robi wrażenie. Wow.
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2022-03-02, 10:35 | #97 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 5 979
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
19. King Richard - wycinek z młodości sióstr Williams. Aktorsko dobry, aczkolwiek trochę film-wydmuszka, brakowało w nim czegoś.
|
2022-03-04, 09:35 | #98 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
22. Puk, Puk- chyba z 3 raz widziałam, ciągle mnie śmieszy
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2022-03-06, 10:44 | #99 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 5 979
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
20. West Side Story (2021) - technicznie udany, aktorsko niezły, aczkolwiek zupełnie niepotrzebny musical. Nie jestem fanką brodwayu, a sama historia mam wrażenie że źle się zestarzała, kompletnie nie rozumiałam głównych bohaterów, naiwni, wręcz głupi. Kino wtórne, rzut na nagrody. Pan Spielberg jest świetnym reżyserem, ale ostatnie jego wybory są według mnie przestrzelone.
|
2022-03-06, 11:06 | #100 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
23. Dzika Rzeka pamiętam ten film jako dziecko, zauważyłam na Netflixie i postanowiłam odświeżyć. Fajny, ciekawa, trzymająca w napięciu fabuła, dobra gra i piękna dzika natura
24. Dinozaur Disney'a, spoko animacja, dla trochę starszych dzieci 25. Ludzie Honoru widziałam po raz pierwszy, chociaż urywki migały mi w tv podczas przełączania kanałów. Ciekawy, prawniczy dramat z surowością wojska. Jak zwykle świetny Cruise 26. Oszukana jest to jeden z lepszych dramatów kryminalnych, bardzo lubię do niego wracać, straszne, że to wszystko jest na faktach 27. Wołyń film, do którego zawsze będę wracać, chociaż widziałam go już kilkanaście razy 28 i 29 Piraci Z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły i Piraci Z Karaibów: Skrzynia Umarlaka jak ja lubię tę serię, muzykę, fabułę, akcję, nigdy mi się nie znudzi. Depp
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-03-06, 19:58 | #101 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
7. Constantine 8/10
Lubię wracać do starych filmów, mam duży sentyment, oglądałam z przyjemnością, mimo że było widać, że technologia stara 8. Bride Wars 7/10 Miło spędzony czas, lekki film 9. Gra dla dwojga 3/10 Pioruńsko nudny... 10. Kong: Wyspa czaszki 3/10 Mąż się uparł, żeby to obejrzeć, mi się nie podobało, ale ja generalnie nie jestem fanką Godzilli, Planety Małp czy innych takich filmów. Czekałam aż się skończy 11. Futro z misia 2/10 Aż trudno uwierzyć, że taka obsada zagrała w tak żenującym filmie Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2022-03-06, 20:23 | #102 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 1 388
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
13. Muszę o tobie zapomnieć - nic ciekawego, obejrzeć i zapomnieć 4/10.
14. Jak pokochałam gangstera - pooglądałam z ciekawości. Dobry, ale nic więcej 6/10. 15. Time is up - całkiem "ładne" wykonanie, historia przewidywalna ale przyjemnie się oglądało, na plus muzyka 7/10.
__________________
Never, never, never give up. |
2022-03-11, 22:16 | #103 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 5 979
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
21. Oczy Tammy Faye - wspaniała Jessica Chastain, ciekawa fabuła, ale.. Po przeczytaniu paru dodatkowych informacji z życia Tammy Faye Messner poczułam się nieco zawiedziona. Myślę że można było pokazać wiele ciekawych wątków, czuję niedosyt.
22. Córka (The Lost Daughter) - świetne kino, ale nie dla każdego. Myślę że najbardziej zrozumie go zaangażowany rodzic, który odnajdzie siebie w tym filmie. Daje do myślenia, to lubię w X-muzie. |
2022-03-12, 10:33 | #104 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
18. Moje wspaniałe życie 7/10 - uwierzyłam w tę postacie, uwierzyłam w tę historię.
19. Giń, 2021! 6/10 - ok, po prostu ok. 20. Bo we mnie jest seks 5/10 - rozczarowanie, dlaczego ten film nie miał fabuły?
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2022-03-12, 13:51 | #105 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
23. Projekt Adam, nic specjalnego, ale dobre na piątkowy wieczór
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2022-03-12, 15:46 | #106 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2014-12
Lokalizacja: Downtown
Wiadomości: 15 219
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
6. Pociąg tajemnic 5/10
7. Small World 7/10 8. Wyjazd na weekend 5/10 9. Delikatna 5/10 10. Granice strachu 6/10 11. Batman 9/10
__________________
12.2015 redukcja od 05.2023 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 |
2022-03-13, 09:49 | #107 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
30. Diuna nie jestem fanką tego gatunku filmowego, więc mogę nie docenić niektórych aspektów, jednak uważam, że było nieźle. Świetna muzyka, dobrze rozegrane role, ciekawie poprowadzona fabuła. 6/10
31. Krzyk (2022) nawet udany horror, który jest skierowany bardziej do młodszych, albo fanów serii 6/10 32. Rezerwat nie widziałam tego filmu z 10 lat, fajnie do niego powrócić. 33 i 34 Smakosz i Smakosz 2 zawsze przerażał mnie ten potwór i straszy do tej pory, raz na jakiś dłuższy czas odświeżam sobie te dwie części, bo trzecia to pomyłka. 35. Annabelle wiele osób narzeka na ten horror, mi się podoba i jest ulubioną częścią z upiorną lalą w roli głównej 36. Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata moja absolutnie ukochana część, lubię w niej wszystko, fabułę, teksty, muzykę.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-03-13, 18:21 | #108 |
Guerlain Lover
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Silesia
Wiadomości: 19 945
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
19. Uncharted - poszlam do kina liczac na dobra rozrywke i film przygodowy. No i sie nie zawiodlam. Tom Holland jest niesamowity.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2022-03-13, 19:02 | #109 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2014-12
Lokalizacja: Downtown
Wiadomości: 15 219
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
12. Poniżej zera 6/10
13. Kimi 6,5/10 14. Niepamięć (2020 rok) 4/10 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
12.2015 redukcja od 05.2023 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 |
2022-03-13, 19:31 | #110 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2012-11
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 145
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
13/100
"Psie pazury" - ciężki, mroczny, fascynujący. Wiem, że jeszcze do niego wrócę. 8/10 14/100 " The Big Short" (2015) - niezła lekcja ekonomii. 7/10 |
2022-03-14, 09:03 | #111 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
24. Diuna= o dziwo, bardzo mi się podobało!
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2022-03-14, 17:23 | #112 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 5 979
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
23. The Pararell Mother - mniej kontrowersyjna odsłona Almodovara (zdecydowanie wolę taką), ciekawa historia, sporo emocji, a wszystko objęte historyczną klamrą.
24. No Time To Die - Bond lepszy od Spectre, słabszy od Skyfall. Znowu słabo napisany villain. |
2022-03-17, 14:17 | #113 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 5 979
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
25. Belfast - opowieść o dzieciństwie podczas wojny domowej. Warto obejrzeć, aczkolwiek nie jest to film do którego bym wróciła.
|
2022-03-19, 12:15 | #114 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
21. To nie wypanda 7/10 - świetna bajka o dojrzewaniu dziewczynek. No i moje ukochany pandy. <3
22. Król lew (1994) 10/10 - chyba nie trzeba komentować, klasyka. 23. Hobbit: Bitwa pięciu armii 7/10 - całkiem ok mi się oglądało, o wiele lepsza niż poprzednia część.
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2022-03-19, 19:10 | #115 |
Guerlain Lover
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Silesia
Wiadomości: 19 945
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
20. Jak poslubic milionera - nie liczylam na duzo, ale ło paaaanie, mozna bylo to o wiele lepiej zrobic.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2022-03-19, 22:29 | #116 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 5 979
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
26. Licorice Pizza - krótki urywek z młodości ludzi w latach 70. Świetnie oddany klimat, wspaniały scenariusz, dobre dialogi. Aktorsko bardzo dobrze. Mogę szczerze polecić.
|
2022-03-20, 12:23 | #117 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
37. Zejście lubię od czasu do czasu obejrzeć, pamiętam jak byłam młodsza i bałam się tego filmu, nawet wcześniej nie widząc
38. Siostry Magdalenki mocne, bardzo mocne kino, wzbudzające różne emocje
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-03-20, 20:37 | #118 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 5 979
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
27. Zaułek Koszmarów - piękna scenografia, plejada gwiazd. Dużo pomysłów, ale samo wykonanie niestety średnie. Wiele wątków się nie klei, postacie są płaskie i pozbawione charyzmy. Parę dobrych momentów, ale generalnie słabo zmontowany, no i 2,5h...
|
2022-03-21, 10:40 | #119 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
25. Najmro, bardzo dobry film!
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2022-03-21, 22:40 | #120 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 5 979
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
28. CODA - dobry film, z przyjemną historią. Remake, oryginału francuskiego nie oglądałam. Rola drugoplanowa męska wspaniała, aktorsko na dobrym poziomie. Wzrusza, bawi, ale... Przez kawał czasu mam wrażenie że oglądam Disney+, a nie Apple+...
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:19.