2022-05-03, 11:55 | #151 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
15. Metal Lords 6/10
16. Projekt Adam 7/10 17. 8 rzeczy, których nie wiecie o facetach 3/10 18. Jak zostać kotem 4/10 19. 28 dni (2000) 7/10 Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2022-05-07, 22:40 | #152 |
💑🐱📚👶
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
W tym roku jakoś mało oglądam, ale uzupełniam, co do tej pory mi się udało zobaczyć:
1. "Harry Potter - 20. Rocznica: Powrót do Hogwartu" (2022), 10/10 - bardzo mi się podobał ten dokument. Z pewnym wzruszeniem oglądałam sceny, ukazujące aktorów w ich pierwszych ujęciach. Smutno mi, że to jest już naprawdę koniec z tą serią, na której się przecież wychowałam. 2. "Stuck together" (2021), 7/10 - komedia ukazująca różne zachowania ludzi względem epidemii COVID. Bardzo się to przyjemnie oglądało, chociaż nie zabrakło również smutnych scen. Fabuła mnie wciągnęła i do samego końca się nie nudziłam. Bardzo lubię francuskie komedie. 3. "Dzika ekipa" (2021), 10/10 - bardzo sympatyczna bajeczka dla dzieci, chociaż uważam, że jest idealna dla widza w każdym wieku. Pokazuje jak ważne jest posiadanie oddanych przyjaciół i że nie zawsze jesteśmy w stanie przewidzieć, gdzie ich spotkamy. To był przyjemny seans. 4. "Mother/Android" (2022), 6/10 - to film z tych, które mnie zaskoczyły. Nie spodziewałam się aż tak wciągającej fabuły. Oglądałam go z zapartym tchem, a niekiedy z ogromnym niedowierzaniem. Scena, w której ta główna bohaterka udawała, że jest niewidzialna dla androidów, a oni przechodzili dosłownie obok niej - sztos! Jedyne co, to samo zakończenie ogromnie mnie rozczarowało, spodziewałam się czegoś spektakularnego. 5. "Moja przyjaciółka Anne Frank" (2022), 10/10 - historia mega porywająca. Kurczę, to był świetny i mega wzruszający film. Nie słyszałam nic o tych dziewczynach przed seansem, a już po nim odczuwam ogromną ochotę na poznanie tej historii jeszcze głębiej. Polecam każdemu. 6. "Oszust z Tindera" (2022), 10/10 - szok i niedowierzanie! Nie mogłam uwierzyć, że ten człowiek zdołał do tego stopnia omotać inne kobiety. Omotać i ogłupić aż do tego stopnia, że płaciły mu taki szmal! On naprawdę był inteligentny, że wszystko tak sprawnie obmyślił. 7. "Sing 2" (2021), 10/10 - kolejna udana animacja. Ta część podobała mi się równie mocno co poprzednia. Po raz kolejny można było posłuchać znane przeboje i dać się wciągnąć w świat tych przesympatycznych zwierzaków. To świetny sposób na spędzenie wieczoru. 8. "Hotel Transylwania: Transformania" (2022), 5/10 - poprzednie części tej animacji mogłam wciągać bez końca. W tej coś nie do końca mi zagrało i nie była ona tak dobra jak poprzedniczki. Nie było zbyt dużo zabawnych scen i dialogów. A zakończenie mocno średnie. 9. "Koniec świata, czyli Kogel Mogel 4" (2022), 10/10 - niektórzy mówią, że w tych nowszych częściach nie ma już tego specyficznego klimatu. Ale ja uważam, że te filmy można by oglądać wciąż i wciąż. To był miły i zabawny seans. 10. "8 rzeczy, których nie wiecie o facetach" (2022), 8/10 - polska komedia. Pomimo tego, że mało było tutaj zabawnych scen to jednak miał ten film coś w sobie, co mi podpasowało. Ciężko określić, co to było konkretnie. Nie nudziłam się jednak na seansie, a i odkryłam nowych aktorów (a przecież w naszych filmach tak naprawdę wciąż te same twarze widać!). |
2022-05-08, 08:15 | #153 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 5 979
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
36 - Hejter - średniak, czegoś mi w tym filmie brakowało
|
2022-05-08, 09:33 | #154 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
51. Potwór z Cleveland przerażają mnie takie historie, koszmarny horror tych dziewczyn. I tutaj nasuwa mi się myśl, tyle kobiet zachwyca się filmem 365 Dni, gdzie zamiast grubego, obleśnego gwałciciela pojawia się bogaty, wysportowany brunet. A jakby zamienić te role to też byłoby wspaniale? Historie Lipińskiej są tak bardzo krzywdzące, że brakuje mi słów.
52. Wiking byłam wczoraj na tym w kinie, żałuję, że nie zobaczyłam kto to reżyseruje, bo dostałam całkiem coś innego, niż się spodziewałam. Nie było źle, świetna gra aktorska, klimatyczna muzyka, ale to nie moje klimaty. 53. Kobiety Mafii i 54 Kobiety Mafii 2 w tym tygodniu miałam ochotę na filmy Vegi, potrzebowałam czegoś odmóżdżającego 55. Botoks podobnie jak wyżej
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-05-08, 17:44 | #155 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
31. Wróg doskonały, oglądało się świetnie!
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2022-05-11, 20:09 | #156 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 5 979
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
37. Photon - dużo sci, potem trochę fi. Ciekawa konwencja, mnie się osobiście podobał, bo to tematyka którą lubię. I ten głos Chyry
|
2022-05-14, 19:32 | #157 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 1 388
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
28. Dziewczyny z Dubaju - nie wiem, dlaczego ma tak niskie opinie. Film na prawdę dobry, dobre sceny, dobra muzyka, dobre przesłanie. Nawet sceny erotyczne lepsze niż w 365 dni i we wszystkich częściach Greya. Mi się podobało 8/10. Aha, film przypomina o jednym ważnym problemie, mężczyźni mogą robić co chcą ale to kobieta zawsze będzie dziwką.
__________________
Never, never, never give up. |
2022-05-16, 11:47 | #158 | |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
56. Chłopięcy Świat smutny ten film, taki surowy, ale życiowy
57. Kochanice Króla lubię kostiumowe kino, Bana w tym wyglądał bosko, iście królewsko ---------- Dopisano o 11:47 ---------- Poprzedni post napisano o 11:45 ---------- Cytat:
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
|
2022-05-21, 12:07 | #159 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 1 388
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
29. Powrót do liceum - dało się oglądać, bez szału ale ok 6/10.
30. Rumspringa - przyjemne, momentami śmieszne, niegłupie. Mocne 7/10. 31. Jackass 2.5 - oglądałam niektóre części z 10-15 lat temu. Jakie to jest popaprane. Oni są popaprani i jeszcze mają z tego ubaw. Na trzeźwo nie da się oglądać 6/10 32. W dobrych rękach - średniak, motyw miał być ok, ale bardzo nie podobała mi się relacja matki z dzieckiem 5/10. 33. Na rauszu - piękne sceny pijanych polityków, nawet Tusk się załapał. Taki "życiowy" film 8/10. 34. Akademia wampirów - słabiej niż średnio, może spodobałoby mi się, gdybym była młodsza 4/10 35. Jak poślubić milionera - przyjemna komedia, dobrze się oglądało i to wszystko 6/10.
__________________
Never, never, never give up. |
2022-05-21, 12:51 | #160 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
37. Jak najdalej stąd 7/10 - smutny, ale ciekawy.
38. Śmierć na Nilu 6/10 - domyśliłam się zakończenia od pierwszych scen. 39. Powrót do liceum 7/10 - przypomina mi te komedyjki z lat 90. Mimo głupotek, podobał mi się i super spędziłam czas.
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2022-05-22, 12:19 | #161 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
32, Shrek 2, zawsze cieszy
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2022-05-22, 13:43 | #162 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
58. Czarna Wdowa kolejny dowód na to, że Marvel to nie moja bajka. Jeszcze za czasów Kapitana Ameryki lubiłam te filmy, ale teraz każdy jeden jest kalką poprzedniego i następnego.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-05-23, 20:05 | #163 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2012-11
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 145
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
19/100
American Gangster (2007) - wciągające dobre kino, mafijne klimaty 7/10 20/100 Ludzie Honoru (1992) - uwielbiam ten film , nie wiem który raz go oglądałam ( w tym roku po raz pierwszy ) 8/10 21/100 Safe House (2012) - hmm, nie przekonuje mnie konwencja pt "wszyscy są źli" 6/10 22/100 21 (2008) - taki sobie przyjemniaczek, początek mnie wciągnął ale przekombinowany finał zmulił 5/100 23/100 Siedmiu Wspaniałych (2016) - dobry! niestety nie pamiętam oryginału i oglądałam film nie porównując z wcześniejszą wersją. 7/10 24/100 Człowiek w ogniu (2004) - wszystko co lubię: ciekawa historia, szybkie akcje, wyraźni bohaterowie. 9/100 25/100 Chwała (1989) - nie porwał mnie choć 20lat temu byłabym zachwycona. 6/10 |
2022-05-24, 11:10 | #164 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
33.Jack: Pogromca olbrzymów, całkiem ok
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2022-05-24, 19:27 | #165 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 1 388
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
36. Mój piękny syn - mocny, smutny i przygnębiający film 9/10
37. Źródło młodości - jestem fanką tego gatunku, piękna, magiczna opowieść i żałuję, że nie widziałam tego 20 lat temu 10/10.
__________________
Never, never, never give up. |
2022-05-28, 20:28 | #166 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
34.Fucking Bornholm, naprawdę solidny, piękne zdjęcia
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2022-05-30, 11:43 | #167 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
35. Casino Royale, zaczynam oglądać serię z Craigiem
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2022-06-05, 10:20 | #168 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
59. Top Gun-- jakoś zawsze omijałam ten film, teraz ze względu na premierę drugiej części, chciałam go zobaczyć. I podobało mi się, z chęcią wybiorę się za tydzień do kina na kolejną część.
60. Obłąkani świetny thriller, z super twistem na koniec 61. Grudge. Klątwa 2 kiedyś, będąc nastolatką, straszył bardzo, teraz może najwyżej trochę śmieszyć 62. 25 Lat Niewinności. Sprawa Tomka Komendy widziałam ten film trzeci raz, za każdym razem czuję po nim taką straszną złość, oburzenie i pogardę dla ówczesnej policji. Jak można jednym pomówieniem zniszczyć człowiekowi życie, okropne, nie do pojęcia.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-06-05, 18:39 | #169 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
To u nas na odwrót, poszliśmy do kina na nowego Top Guna i po powrocie postanowiliśmy przypomnieć sobie starego (którego widzieliśmy już niejednokrotnie)
20. Rozpieszczone bachory 6/10 21. Powrót do liceum 6/10 22. Krime story. Love story 3/10 23. Oszust z Tindera 7/10 24. Top Gun: Maverick (2022) 7/10 25. Top Gun (1986) 8/10 26. Powrót w kosmos 7/10 Edytowane przez 5f42baaf55c99c9383de422acc0cb88e1da365bd_65628aba0b01a Czas edycji: 2022-06-05 o 18:43 |
2022-06-12, 10:38 | #170 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
63. Krzyżacy mam ochotę poznawać starsze polskie kino, na pierwszy rzut poszedł właśnie ten film. Krzyżacy okazali się bardzo udanym, wciągającym seansem, świetnie odtworzona akcja, dobrze zagrana. Myślę, że będę powracać do tego filmu, 7/10
64. Miasto 44 lubię, często powracam, nie rażą mnie niektóre sceny, podchodzę do niego z dystansem
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki Edytowane przez Nightmare666 Czas edycji: 2022-06-12 o 10:40 |
2022-06-13, 00:04 | #171 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2022-01
Wiadomości: 32
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
5. Batman (2022)
6. Diabeł ubiera się u Prady Edytowane przez fb7e532b5dff29ad16bfa7f4e21df35f37009dc8_634c8cf33b6e8 Czas edycji: 2022-10-16 o 18:40 |
2022-06-17, 13:16 | #172 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
40. La La Land 9/10 - jeden z moich ulubionych filmów.
41. Toy Story 7/10 - oglądałam ten film 20 lat temu, ale nadal bardzo fajnie się przy nim bawię. 42. Han Solo: Gwiezdne wojny - historie 6/10 - mam wrażenie, że za dużo chciano upchać w jednym filmie, ale generalnie oglądało się w porządku.
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
Edytowane przez Sz05 Czas edycji: 2022-06-17 o 13:24 |
2022-06-20, 09:02 | #173 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
65. Top Gun. Maverick oglądany w kinie robi spore wrażenie, dobrze nakręcony, nawet lepszy od poprzedniej części
66. Morbius średnie kino, może mam już przesyt takimi produkcjami, nie do końca dla mnie 67. Książę Egiptu jedna z ciekawszych religijnych animacji, poważna, dobrze opowiedziana historia 68. Dzwonnik Z Notre Dame kocham, mogę oglądać w kółko 69. To (2017) uważam, że to udana ekranizacja, lubię i wracam do niej co jakiś czas
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-06-20, 10:29 | #174 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
36. Ojciec. Ależ dobry film!
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2022-06-20, 19:48 | #175 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 1 388
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
44. Wycieczka na studia - obejrzałam z braku laku, leciało w tv. Dno. I te kwiczące, drące się baby 1/10
__________________
Never, never, never give up. |
2022-06-25, 16:36 | #176 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
43. High School Musical 7/10 - pierwszy film obejrzany na Disney+. Sentyment nastoletnich lat zwycięża.
44. High School Musical 2 6/10 - miły, wakacyjny film. 45. Najgorszy człowiek na świecie 6/10 - oglądało się ok, ale generalnie bez szału.
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
Edytowane przez Sz05 Czas edycji: 2022-07-03 o 09:56 |
2022-06-26, 12:41 | #177 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
70. Spencer od lat śledzę losy rodziny królewskiej, gdy zginęła Księżna miała 7 lat, mimo to pamiętam transmisję pogrzebu w tv. Film Spencer ma przygnębiający klimat, ciężki, jednocześnie fabuła jest spokojna i bardzo powolna.
71. Dziwak serio, dziwny film, ale dobry. Jestem fanką found footage, więc obejrzałam z ciekawością. Na jednym momencie mocno się wystraszyłam, dawno tak nie podskoczyłam. Dzisiaj zobaczę drugą część
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-06-26, 17:43 | #178 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 1 388
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
45. Bezsenność we dwoje - baaardzo przyjemnie się oglądało 8/10
46. Rodzina idealna - nic szczególnego, nudny większość czasu 3/10 47. Między życiem a śmiercią - trochę naiwny, trochę smutny, trochę piękny, zasłużone 7/10 48. Potwór z Cleveland - ciężko ocenić taki film, może oczekiwałam czegoś więcej, ale gra aktorska na dość wysokim poziomie 7/10
__________________
Never, never, never give up. |
2022-07-03, 09:56 | #179 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
46. Buzz Astral 8/10 - ja tam jestem zachwycona. Połączenie Interstellara z Mass Effect. Super wyszło.
47. Elvis 7/10 - początek chaotyczny, a potem wciąga. Wielki szacun dla głównego aktora.
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2022-07-03, 10:33 | #180 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
72. Zakładnik dobre kino sensacyjne, ostatnio mam słabość do Cruise'a, chyba po nowym Top Gun
73. Elvis już wiem, że to będzie mój film tego roku, albo... lat
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:48.