2015-01-28, 15:57 | #181 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-03
Wiadomości: 3 874
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Widziałam i powiem, że chyba jest najsłabszy z całej trójki, ale zaskakującą ma koniec, przynajmniej dla mnie. Neeson jak zwykle boski :-D Film z napisami jest już na torrent.org
__________________
|
2015-01-28, 20:17 | #182 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 7 367
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Uprowadzoną 3 widziałam na cda (bardzo dobra jakość z napisami). Lubię tę serię, ale o ile 2 była trochę głupiutka (latanie po dachach i rzucanie granatów ), to 3 jest głupiutka i nudna Zakończenie zaskakujące chyba tylko dlatego, żeby móc nakręcić 4
__________________
Najtrudniejszy jest koniec miesiąca. Zwłaszcza 30 ostatnich dni.
|
2015-01-28, 20:47 | #183 | |
Zadomowienie
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Cytat:
Spoiler: Moim zdaniem mogliby skrócić te sceny w domu porywacza itd. a właśnie bardziej rozwinąć wątek ojca jego brata i ich dzieciństwa. |
|
2015-01-28, 20:55 | #184 | |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomości: 1 869
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Cytat:
__________________
|
|
2015-01-28, 21:03 | #185 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 7 367
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Zobaczyć można. W końcu to film akcji, więc nudno nie jest Ale nie nastawiaj się na fajerwerki.
__________________
Najtrudniejszy jest koniec miesiąca. Zwłaszcza 30 ostatnich dni.
|
2015-01-28, 21:50 | #186 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 9 017
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Tak widziałam. Dałam 9/10, bardzo mi się podobał. Też lubię Neesona, kurczę facet ma coś w sobie i ten jego głos właśnie Mojemu facetowi, który akurat średnio lubi thrillery/sensacje też bardzo ten film przypadł do gustu. Tylko końcówka gorzej, a tak cały film polecam
|
2015-01-28, 22:48 | #187 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomości: 1 869
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Dla samego Neesona chyba warto zobaczyć. Ale dobrze wiedzieć, wolę się pozytywnie zaskoczyć niż rozczarować
__________________
|
2015-01-29, 15:21 | #188 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2014-10
Wiadomości: 115
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Sprawdzę ten "Chained". najlepsze są filmy gdzie zdania są skrajnie podzielone, znaczy to ze fil,m nie jest papką dla wszystkich
|
2015-01-29, 16:22 | #189 | |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 1 656
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Cytat:
Tak, tak w dodatku młody i przystojny! Nie pamiętam tego filmu, więc z chęcią obejrzę.
__________________
|
|
2015-01-29, 16:41 | #190 | |||
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 5 899
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Cytat:
Cytat:
http://www.filmweb.pl/film/Po%C5%82%...ie-2013-636531 ---------- Dopisano o 17:41 ---------- Poprzedni post napisano o 17:35 ---------- Cytat:
__________________
|
|||
2015-01-29, 16:44 | #191 |
Naczelna Nastolatka
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Podkarpacie
Wiadomości: 25 807
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Chained uważam, że film niesamowity i bardzo, bardzo dobry. Wzbudził we mnie emocje, niepokój i naprawdę na długo go zapamiętam. wg mnie godny polecenia.
__________________
Małgorzata i spółka. Matka natura to suka. |
2015-01-29, 16:47 | #192 | ||
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 5 899
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Cytat:
Swoją drogą oglądając ten film strasznie rzucił mi się w oczy akcent tego faceta. Takie nieamerykański. Teraz sprawdziłam i okazało się,że pochodzi z NY, więc zastanawiam się czy ten łamany angielski to celowy zabieg w filmie? ---------- Dopisano o 17:47 ---------- Poprzedni post napisano o 17:46 ---------- Cytat:
To może znasz podobne filmy? Lub ktoś inny zna?
__________________
|
||
2015-01-29, 17:59 | #193 | |
Zadomowienie
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Cytat:
|
|
2015-01-29, 19:49 | #194 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 7 367
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Co do Niepowstrzymanego- dla mnie film jest koszmarnie nudny Przez 1,5 pędzi sobie pociąg i tyle.
Połączenie polecam
__________________
Najtrudniejszy jest koniec miesiąca. Zwłaszcza 30 ostatnich dni.
|
2015-01-29, 20:42 | #196 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Cetrum :)
Wiadomości: 3 770
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Obejrzałam Annabelle, jestem strasznie zawiedziona, Obecność bardzo mi się podobała, natomiast to, to zupełne nieporozumienie...
__________________
Magrat znowu bloguje, ostatni post:Jak oszczędzać w kuchni Przeczytane w2016 35( 2015:70;2014:33; 2013: 61) 03.10.2015 |
2015-01-29, 20:46 | #197 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 5 899
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Cytat:
"Obecność" odniosła sukces, więc postanowili iść za ciosem. Ale niestety, nie udało im się...
__________________
|
|
2015-01-29, 20:48 | #198 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 22 858
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Na ogół kolejne części jakiegoś fajnego filmu nie wychodzą już tak dobrze, niestety
|
2015-01-29, 20:52 | #199 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 5 899
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Dokładnie, niestety.
__________________
|
2015-01-30, 00:36 | #200 | |||
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 9 017
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Cytat:
---------- Dopisano o 01:24 ---------- Poprzedni post napisano o 01:10 ---------- Cytat:
Niezły też jest moim zdaniem Melisso, ale nie wiem czy lubisz też mocniejsze sceny np gore "Macabre" (2009) ma średnie oceny 5,1 chyba, ale dla mnie był nawet niezły, taki na 6 myślę spokojnie. Z innych podobno też bardzo dobry jest "Stay" psychologiczny, a jakby nie patrzeć "Chained" też trochę był taki, dlatego czasem wolniejsza akcja, taki klimat. Z innych "May" (2002), "Robak" (2006) - może nie arcydzieło, ale ciekawy klimatem i historią, nieźle mi się oglądało dałam mu 7, ale to właśnie w tym gatunku coraz ciężej o bardzo dobre, więc i niezłe i dobre, to już moim zdaniem coś. Z innych polecam też bardzo "Ocalenie/Salvage" (2006) oglądałam dawno i może moja ocena byłaby teraz inna, ale myślę, że 7 na pewno bym mu teraz też dała, wtedy dałam 9 i taka ocena została, jest to jeden z takich co oglądałam z 5-6 lat temu na pewno co jeszcze może nie oglądałam wiele w gatunku, ale tak mało też nie. Jest niskobudżetowy i nie zgadzam się z jego niską oceną na filmweb- 5,1 moim zdaniem zasługuje na więcej, ale wiadomo często też oceniają osoby, które oczekują sieczki, a nie rozumieją, że tutaj jest to film do pomyślenia. No, ale klimat jest, dosyć ciekawa historia też i to był w sumie jeden z pierwszych filmów jakie widziałam z tym motywem, jakbyś zobaczyła, to sama się przekonasz o co chodzi. Teraz oczywiście jest więcej filmów z tym motywem, ale wtedy to było coś. No i niskobudżetowy, ale warty uwagi, ale tu wiadomo, nie ma co patrzeć na budżet, ważniejsza jest historia, klimat, a to mi się bardzo podobało. Polecam! ---------- Dopisano o 01:36 ---------- Poprzedni post napisano o 01:24 ---------- Cytat:
A i wbrew niskim ocenom spodobał mi się też "Mamusia i tatuś" (2008) - psychopatyczny, mocny dosyć, ale dla mnie naprawdę dobry. Dałam 7. W pewnym stopniu też podobny do "Chained", bo psychopatyczny jak najbardziej, a nawet bardziej. Polecam Melisso, innym też. Z innych nawet nawet jest dla mnie "Poziom -2" (2007), nie taki psychopatyczny, ale też ciekawy dla mnie i dosyć trzyma w napięciu, niezła postać mordercy, ciekawie go przedstawili. Edytowane przez Candy_lips Czas edycji: 2015-01-30 o 00:44 |
|||
2015-01-30, 09:51 | #201 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-12
Wiadomości: 12 833
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Poziom -2 to mało znany fim, pamiętam że polecałam go tu rok temu po tym jak obejrzałam go w tv. Niewątpliwe ma swój specyficzny klimat, mi on bardzo odpowiada, no i świetna kreacja zabójcy
Z podobnych fimów przychodzi mi na mysl "Funny games", mega! |
2015-01-30, 10:46 | #202 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 5 899
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Cytat:
To po kolei: - "Macabre" - nie lubię kina azjatyckiego, no jakoś do mnie nie przemawia niestety ; mają specyficzny sposób wyrażania emocji, który mi jakoś nie odpowiada niestety - A gore jak najbardziej lubię. Seria "Hostel" bardzo mi się podobała. - "Stay" - brzmi ciekawie, odnotowane na filmwebie - "May" - trailer do mnie nie przemówił - "Robak" - może być ciekawy ten motyw obsesji - "Ocalenie" - również brzmi ciekawie - "Mamusia i tatuś" - z opisu zachęcający, ciekawe jak z wykonaniem - "Poziom -2" - skoro trzyma w napięciu to odhaczam do obejrzenia Dziękuję!
__________________
|
|
2015-01-30, 11:57 | #203 | ||
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 2 495
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Cytat:
Cytat:
Może Obecność 2 nie zawiedzie? Szukałam niedawno daty premiery ale podają rożne
__________________
Ja mam kryzys permanentny. Jestem typem depresyjnym, trudno jest mi się cieszyć z czegokolwiek, widzę świat w ciemnych barwach. Jest fajnie, bo pijemy herbatę, gadamy, jest ładna pogoda, ale mam w sobie czarną dziurę, która cały czas promieniuje. R. Więckiewicz |
||
2015-01-30, 12:19 | #204 | |
Holy Crap!
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Cytat:
Ja też tak uważam Straszna szmira
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
|
2015-01-30, 12:38 | #205 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 7 367
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Obejrzałam wczoraj Dom diabła- bardzo słaby, omijajcie szerokim łukiem. Film trwa 1,5 h, z czego przez ponad godzinę bohaterka chodzi po mieście a później po domu. Nie dzieje sie nic strasznego- po prostu sobie chodzi Ostatnie 15 min mogłoby jeszcze być z założenia straszne, ale ich czarna msza raczej śmieszy niż przeraża
__________________
Najtrudniejszy jest koniec miesiąca. Zwłaszcza 30 ostatnich dni.
|
2015-01-30, 13:22 | #206 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 5 899
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Szczerze to trochę nie pamiętam jak skończyła się I część, ale ten film był na faktach, więc druga część o czym niby miałaby być? Pewnie wymyślona.
__________________
|
2015-01-30, 15:08 | #207 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 2 495
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
http://giznet.pl/znamy-daty-obecnosc...u-o-annabelle/
tutaj jest coś na ten temat
__________________
Ja mam kryzys permanentny. Jestem typem depresyjnym, trudno jest mi się cieszyć z czegokolwiek, widzę świat w ciemnych barwach. Jest fajnie, bo pijemy herbatę, gadamy, jest ładna pogoda, ale mam w sobie czarną dziurę, która cały czas promieniuje. R. Więckiewicz |
2015-01-30, 21:02 | #208 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-02
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 4 932
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
"Połączenie" oglądałam i polecam, mało krwawy w sumie, a trzyma w napięciu, ciekawy. A znacie jeszcze jakiś film typu "Niepowstrzymany" czyli pędzący pociąg (lub autobus), jakoś zawsze lubiłam oglądać pociągi
|
2015-01-30, 22:39 | #209 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 7 367
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Skończyłam Labirynt zbrodni. To taki typowy amerykański film o seryjnym mordercy, jaki czasami leci na TVP1 albo Pulsie Dopiero pod koniec zaczyna się robić ciekawie, jest kilka zwrotów akcji i zaskakujące zakończenie.
Oceniłam na 6*, uczciwie zasługuje na 5,5*
__________________
Najtrudniejszy jest koniec miesiąca. Zwłaszcza 30 ostatnich dni.
|
2015-01-31, 06:35 | #210 | |||
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 9 017
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Cytat:
Tak, "Funny games" też bardzo polecam. Oglądałam obie wersje, starszą i nowszą i obie dla mnie tak samo dobre tak naprawdę. Nie ma między nimi różnic, są zrobione tak samo i tak samo mi się podobają. Świetny film, niepokojący, psychologiczny, działający na psychikę. ---------- Dopisano o 07:32 ---------- Poprzedni post napisano o 07:29 ---------- Cytat:
Na pewno znalazłoby się dużo więcej i więcej oglądałam dużo, ale sporo zapominam tytułów, a nie wszystko dodałam na filmweb. Jak sobie przypomnę, to dam znać. No ok rozumiem, to co tam Cię zaciekawiło, to obejrzyj. Polecam Aaa np "Martys skazani na strach" oglądałaś? Oj też mocny, ale ja polecam. A przypomniał mi się teraz jeszcze dobry francuski - "Najście" polecam go też. Z thrillerów takich psychologicznych nieco polecam niskobudżetowy raczej, ale moim zdaniem świetny, też jeden z moich ulubionych - "Mroczna kraina", pozornie mało się w nim dzieje, ale niepokojący klimat, tajemniczość i mnogość interpretacji to to co mi się w nim podoba. Wtedy dałam 9, teraz dałabym co najmniej 7 nawet jakby mniej się podobał, bo moim zdaniem jest naprawdę porządny, wyróżnia się i jest niewątpliwie jednym z moich ulubionych, świetny pomysł, dobre wykonanie i genialny klimat moim zdaniem przekłada się na moją bardzo wysoką ocenę, polecam. Z podobnych, choć gorszych jest moim zdaniem "Rzeka krwi", ale tutaj niestety jest gorzej, ale też oryginalny pomysł i intrygujący dosyć film. Można obejrzeć ---------- Dopisano o 07:33 ---------- Poprzedni post napisano o 07:32 ---------- No mi się podobał nawet"Mamusia i tatuś" hehe ale wiadomo, kwestia gustu no i jest specyficzny, nie uważam też, że jakiś super, ale że nawet nawet ok, jedni mogą go lubić inni nienawidzić tym bardziej ---------- Dopisano o 07:35 ---------- Poprzedni post napisano o 07:33 ---------- Cytat:
Spojrzałam o tej "Obecności 2". Mam nadzieję, że będzie podobnie bardzo dobra Zapowiada się ciekawie z opisu też Edytowane przez Candy_lips Czas edycji: 2015-01-31 o 06:41 |
|||
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:57.