PRAKTYKI STUDENCKIE - czas - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja > Studia

Notka

Studia Miejsce dla osób, które są zainteresowane studiami. Chcesz dowiedzieć się jak wygląda życie studenckie? Dołącz do nas, podziel się doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2023-08-05, 14:16   #1
Kirkenay
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2020-09
Wiadomości: 4
Post

PRAKTYKI STUDENCKIE - czas


Hej.

Jestem studentką ostatniego roku na kierunku kultura Japonii.
Niestety godziny praktyk, które muszę odbyć są ... duże. Jest to łącznie 720 godzin. Ale nie w tym sęk, ponieważ nie wszystko musi się odbywać stricte w środowisku japońskim, niektóre podpunkty z wymagań są niezwiązane. W każdym razie...

W ciągu tygodnia, od rana do po południa pracuję. Od października co drugi weekend będę miała studia, dodatkowo dochodzi nauka i pisanie pracy licencjackiej.

Moje pytanie brzmi:
Czy słyszałyście kiedyś, od znajomego a może wg własnych doświadczeń, żeby praktyki odbywać np. 2-3 godziny dziennie?
Przykładowo - kończę pracę o 14, muszę dojechać na miejsce praktyk - to około godzina. Założmy zacznę o 15, ale czas jaki mogłabym poświęcić to 2-3 godziny maxymalnie.
Znalazłyście może kiedyś taka opcję albo słyszałyście czy któreś instytucje, firmy, cokolwiek godzą się na takie rzeczy? Płatnie lub też nie. Choć wiadomo, że wolałabym parę dodatkowych groszy dostać

To może być wszystko. Pomoc w organizacji wydarzenia kulturowego azjatyckiego jak rozdawanie ulotek czy inne. To mogą być prace dodatkowe na komputerze jakieś. Chodzi mi o sam fakt tych 2-3 godzin dziennie, czy słyszałyście kiedyś o czymś takim.
Bo zupełnie nie mam jak inaczej do tego podejść... praca, nauka, praca licencjacka, zjazdy na studiach i chociaż odrobina odpoczynku mi to utrudnia

Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi
Kirkenay jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Studia


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)