Praca w sieciowkach - czy to normalne? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Praca i biznes

Notka

Praca i biznes W tym miejscu rozmawiamy o pracy i biznesie. Jeśli szukasz pracy, planujesz ją zmienić lub prowadzisz własny biznes, to miejsce jest dla ciebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2023-10-30, 18:28   #1
Anonim1101
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2023-10
Wiadomości: 6

Praca w sieciowkach - czy to normalne?


Że stu Cv odpowiedzieli tylko jedna sieciówka bo nie mam doświadczenia. To normalne że pracodawca wymaga dojazdu do innego miasta w obrębie 120 km -100gdy inny sklep potrzebuje tam pracownika? Owszem czasami oferują dojazd, lecz nie chciałabym tak dojeżdżać w razie w. Czy też was tak wysyłają? Czy po prostu ja wybrzydzam?
Anonim1101 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2023-10-31, 18:12   #2
rybeczkawizaz
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2019-05
Wiadomości: 193
Dot.: Praca w sieciowkach - czy to normalne?

Cytat:
Napisane przez Anonim1101 Pokaż wiadomość
Że stu Cv odpowiedzieli tylko jedna sieciówka bo nie mam doświadczenia. To normalne że pracodawca wymaga dojazdu do innego miasta w obrębie 120 km -100gdy inny sklep potrzebuje tam pracownika? Owszem czasami oferują dojazd, lecz nie chciałabym tak dojeżdżać w razie w. Czy też was tak wysyłają? Czy po prostu ja wybrzydzam?

wiesz jbybyło ciekawiej ja spotkalam sie bardziej ztakimi przeciwnymi ,innymi akcjami ,telefoniczne rekruterkaa informowała jednak ze najlepiej żeby mieszkac max z 40 km od miejsca pracy,,w sredn im miesciue,nie dajboze dojezdzać busem czy pociągiem

ogolnie jesli biora ludzi to obojetnie z jakiej odległosci to z wielką łaska do konfekcjonowania takiego pakowania odzieży i to najlepiej w galerii,..