podgrzewacz do wosku - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - pytania do kosmetyczki Miejsce, w którym rozmawiamy o pielęgnacji twarzy i ciała oraz sprawdzonych kosmetykach. Masz pytanie? Zadaj je kosmetyczce.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-10-28, 23:07   #1
hinata326
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 2

podgrzewacz do wosku


Witam,

wiem, ze bylo duzo watkow tego typu, jednak nie znalazlam odpowiedzi na wszystkie pytania. planuje zakup podgrzewacza do wosku i jestem w tym totalnie zielona. mam ciemne twarde wloski, skore raczej wrazliwa -zniszczylam sobie lata temu po uzyciu depilatora. Dostalam zapalenia mieszkow wlosowych. Chodzilam regularnie na wosk do kosmetyczki, usuwalam tez laserowo, ale mialam tylko 3 zabiegi i zaszlam w ciaze. znowu zaczely mi juz normalnie odrastac wloski (codziennie!), a jak gole maszynka (nawet nowa) to skora jest tj. chropowata, jakbym nie dogolila wloskow i podrazniona, piecze, a golenie sprawia mi bol. tylko teraz pytanie, jak dziala podgrzewacz, czy rolki sa rozne do podgrzewaczy roznych firm, czym sa paski, ktory wosk bylby dla mnie najlepszy? bardzo prosze o zrozumienie i wyjasnienie mi wszystkiego krok po kroku - od dzialania podgrzewacza przez jego stosowanie i to, co robic po. dziekuje serdecznie i pozdrawiam☺
hinata326 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2015-10-30, 20:31   #2
201705042038
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 5 868
Dot.: podgrzewacz do wosku

Dużo informacji znajdziesz w filmiku autorstwa nissiax83 "Domowe woskowanie" (i w dalszych częściach):
https://www.youtube.com/watch?v=mHQwgoP6W-0