Przeniesienie do innej szkoły - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja

Notka

Szkoła i edukacja Szkoła i edukacja, to forum dla osób, które chcą się uczyć. Tu dowiesz się wszystkiego o szkołach, uczelniach, kursach. Na forum NIE odrabiamy prac domowych!

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-02-29, 08:28   #1
Misantka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-02
Wiadomości: 27

Przeniesienie do innej szkoły


Jestem w 4 kl technikum, niestety muszę się przenieść do innego miasta w moim przypadku Warszawy.
Nie chce tracić całego roku szkolnego a przepisać się do jakiegoś liceum zaocznego, czy coś, tak żeby robić tylko ten ostatni semestr.
Dodam, że mam z jednego przedmiotu nieklasyfikowanie ale oceny dobre, dlatego nauczycielka nie kazała mi zaliczać tylko jak powiedziała 'chodzić i się uczyć' Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Jak wygląda procedura takiego przeniesienia, muszę zrobić obieg po nauczycielach z karteczką, by wypisali oceny, złożyc podanie o przeniesienie?

Edytowane przez Misantka
Czas edycji: 2012-02-29 o 08:34
Misantka jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-29, 10:03   #2
201801022117
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 3 755
Dot.: Przeniesienie do innej szkoły

Skoro masz nieklasyfikowanie z jednego przedmiotu, to albo dogadaj się z babką że chcesz się przenieść, i niech Ci wstawi dwa, albo zalicz semestr.

Najpierw się dowiedz, czy masz możliwość kontynuowania tego semestru w zaocznym. Jeżeli tak, to zabierasz ze szkoły swoje papiery, do zaocznego zanosisz świadectwo skończenia 3 klasy, podanie o przyjęcie, a jeżeli zgodzą się żebyś robiła te dwa miesiące, to musisz mieć jakiś papier z ocenami z półrocza.

Jeżeli na kartce będziesz miała nieklasyfikowanie, to mogą kazać Ci albo zaliczyć u nich już, albo powtarzać rok. To zależy jaka szkoła, nauczyciele itp.
201801022117 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-29, 11:21   #3
prawniczka519
Raczkowanie
 
Avatar prawniczka519