2008-09-21, 17:03 | #2371 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Kraina czarów...
Wiadomości: 361
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Anuschka i hula_hula
zgadzam się z wami ale za to widziałam ostatnio film"Przebudzenie" i moge go polecić Oceniam 9/10 Jest zaskakujący,trzyma w napięciu,nie możemy przewidzieć zakończenia. Alba chyba po raz pierwszy wcieliła się w negatywną postać, ale o tym ciii bo się domyślicie...;p
__________________
Uratuj mnie... Ja będę Księżniczką zamkniętą w najwyższej wieży. A ty będzie Królewiczem. A jak ta bajka się skończy? Czas pokaże... |
2008-09-21, 17:54 | #2372 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 6 108
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Malowany welon - 9/10 - bardzo dobry film długo się do niego zabierałam ale nie żałuję... Naprawdę podobało mi się wszystko w nim, historia, gra, aktorzy (Norton <3). Wspaniały film. Chwyta za serce...
__________________
|
2008-09-21, 18:19 | #2373 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 764
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
"Teksanska masakra..."Tytul mowi wszystko...2/10. Shutter troche lepiej, ale to juz bylo w innych filmach tego typu 4/10.
|
2008-09-21, 21:50 | #2374 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 3 180
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
"Dziennik Bridget Jones" - lecial w tv, obejrzalam pierwszy raz od kilku lat i stwierdzam, ze w tym typie filmow ten film rządzi, a juz zwlaszcza bridget po prostu BAAAAARDZO dobry babski film 10/10.
__________________
Szczerość nie czyni dziewczyny najbardziej lubianą koleżanką. Ale przynosi szacunek. A kiedy dziewczyna nauczy się szacunku do siebie, zawsze jej się uda. 65,5 > 64 > 63 > 62 > 61 > 60 > 59 > 58 > 57> 56 > 52 ... > 49 |
2008-09-21, 21:51 | #2375 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Lejdis 7/10
__________________
|
2008-09-21, 22:45 | #2376 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 3 795
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Juno i Love Actually, oba 10/10
__________________
Wizażowe mądrości: - "To była logika kompletnie nielogiczna, jakaś matematyczna" |
2008-09-22, 01:59 | #2377 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Barcelona
Wiadomości: 2 037
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
"Juno" też widziałam - dałabym 8/10
a wczoraj "Szeptem" Davida Ondricka - to jego poprzedni film przed "Samotni" - też daję 8/10
__________________
ajanna, http://lb3f.lilypie.com/Ymgtp2.png http://by.lilypie.com/XkuJp2.png http://bobo-blog.glam.pl/ |
2008-09-22, 09:59 | #2378 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 5 001
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
A ja ostatnio sięgnęłam po "Ekranizacje na wakacje" i tak:
LOLITA - hmm moze mi sie przysnęło w trakcie filmu, ale nie wiem dlaczego ona tak chętnie poszła ze szpitala z tym gostkiem który ich śledził?? i ukazanie morderstwa tego goscia.. niby do niego strzelał, a ten sobie jeszcze pospacerował po domu podziurawiony. A Humbert po morderstwie miał buta w ręku.. hmm cos mi tu nie pasuje.. 7/10 PORNOGRAFIA - polski film, wbrew tytułowi, z pornografia nie ma nic wspólnego. Podobały mi sie te wszystkie intrygi, i końcowe rozwiazanie 8/10 CO SIE WYDARZYŁO W LAS VEGAS - fajna komedyjka, na nudę jak znalał. Tylko zakonczenie przewidywalne, ze aż strach.. 8,5/10
__________________
"from delusion lead me to the truth.." mam orta w poście? daj znać, nie obrażę się |
2008-09-22, 10:21 | #2379 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 459
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Jeśli chodzi o "Pornografię" Kolskiego, nakręconą na podstawie "Pornografii" Gombrowicza, to tytuł jest znaczący. Można interpretować go, w ujęciu metaforycznym, jako mentalne obnażenie bohaterów.
|
2008-09-22, 10:29 | #2380 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 5 001
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
tak, to o adaptację Gombrowicza chodzi
__________________
"from delusion lead me to the truth.." mam orta w poście? daj znać, nie obrażę się |
2008-09-22, 15:40 | #2381 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Muza i meduza 10/10 - Paris Hilton w jednej z ról głównych, dość fajnie z resztą zagrana. Troche humoru, troche miłości, na wielki plus nieprzewidywalne zakończenie i ukazanie tych najważniejszych wartości życiowych.
Książe i ja 10/10 - Zderzenie dwóch światów, romans z wyższych sfer, Julia Stiles która przekonująco gra w takich romansidłach i kolejny brytyjski przystojniak. Film pokazuje co dalej po wyznaniu sobie miłości a w tym wypadku jak wygląda dworskie życie.
__________________
Be My Mirror, My Sword and Shield
|
2008-09-22, 17:13 | #2382 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 4 582
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Odwrócić przeznaczenie- dobry kriminalny triller, fajny klimat, trzyma w napięciu, dobra obsada ( 10/10)
27 sukienek- komedia romantyczna, dość przyjemna, miło się ogląda lecz bez rewelacji ( 6/10)
__________________
Szaleńczo zakochana w swojej córeczce 21.11.2012 r. 13:50 - na świat przyszła Alicja |
2008-09-22, 20:01 | #2383 |
Zadomowienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Tak zgadzam sie, ogladalam po raz enty, bardzo lubie ten film, tak samo ksiazke. Ogladalam z tz i razem sie smialismy 9/10.
__________________
nie musisz być perfekcyjny na starcie, ale musisz wystartować, by perfekcję osiągnąć kiedykolwiek |
2008-09-22, 21:12 | #2384 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 8 947
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Mohabbatein- czyli- Miłość żyje wiecznie.
Mój Szaruczek ze skrzypcami, Aishwarya obrazkowo śliczna- jak zawsze. Trwające w nieskończoność najazdy kamery i potem jej krążenienie wokół twarzy bohaterów w kluczowych momentach. Spodobały mi się nadspodziewanie trzy przeplatające się tańce trzech zakochanych par- jeden- namiętny, och, i bardzo seksowny- ( te umięśnione ramionka... i partnerka jak tygrysica), drugi- bardziej europejski- pary tańczącej na ulicy i klasyczny hinduski taniec z dzwoneczkami na nogach. Przeplatąjacy się montaż, rónoległe kulminacje układów tanecznych, trzy różne charaktery tańca- jak trzy różne charaktery miłości szóstki zakochanych. Było to zgrabne i urokliwe. Nie było to jednak najlepsze Bolly, jakie widziałam, o nie. |
2008-09-22, 21:17 | #2385 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 7 490
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Kiss the bride 1/10
Ajjj co za masakra ! Jakaś zagejowana historia z gejami,z których jeden nagle nie czuje się gejem,a jak przyjeżdża drugi to czuje się gejem,ale tamten na chwilę sie nie czuje,bo mu stanął na widok narzeczonej jego byłego. To jest jakaś porażka
__________________
|
2008-09-22, 22:28 | #2386 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 17 829
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Mala wielka milosc-faktycznie fajny-szczegolnie rozmowki polsko- angielskie
Poczatek troche mnie irytowal-nadmiar Ameryki i ten facet straszny upek Ale kiedy przylecial do Pl od razu zrobilo sie swojsko i wesoło Ogolnie troche malo wiarygodna historia no ale niech bedzie 7/10 Juno-bez emocji,ani mnie wzruszyl,ani rozmieszyl.Denerowala mnie gra glownej bohaterki.(jak babo-chlop i taki wymuszony luz) 5/10 |
2008-09-23, 11:11 | #2387 |
AGA :)
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 11 814
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Hancok czy jakoś tak. Will Smith się wciela w super bohatera,
6/10. dla zabicia czasu całkiem ok, ale nic szczegolnego
__________________
(...) Przecież to masa podąża za klasą. Klasa nigdy nie podąża za masą. Aga
|
2008-09-23, 14:55 | #2388 | |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Żywiec
Wiadomości: 549
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Cytat:
* ciekawy początek i przedstawienie całkiem nowego oblicza super-bohatera i jego problemów * Charlize Theron * kilka śmiesznych sytuacji i tych wzruszających Dzieci gorszego Boga 9,5/10 - wzruszająca opowieść o miłości i postrzeganiu świata przez głuchoniemych. Fabuła toczy się powolnym rytmem, ale dzięki temu widz ma więcej czasu na przemyślenia. Polecam na jesienne wieczory Córka botanika 4/10 - mimo, że lubie azjatyckie filmy ten mnie nie porwał. Może ze względu na temat przewodni.
__________________
= Wysokie obcasy wymyśliły kobiety, które były całowane w czoło = |
|
2008-09-23, 17:12 | #2389 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 3 180
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
"Love actually" - rzadko ogladam komedie romantyczne, ale dzis przyjaciolka miala dola, wiec jej towarzyszylam i daje w tym gatunku film. 9/10. bardzo przyjemny film, duzo watkow, ciagle cos sie dzieje, jednoczesnie duzo sie smialysmy ale i troszke wzruszylysmy jesli ktos lubi komedie romantyczne to na pewno sie nie zawiedzie
__________________
Szczerość nie czyni dziewczyny najbardziej lubianą koleżanką. Ale przynosi szacunek. A kiedy dziewczyna nauczy się szacunku do siebie, zawsze jej się uda. 65,5 > 64 > 63 > 62 > 61 > 60 > 59 > 58 > 57> 56 > 52 ... > 49 |
2008-09-23, 18:32 | #2390 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Książe i ja - Królewskie wesele 10/10 druga część bez Julii Stiles, za to z aktorką w koszmarnej fryzurze i tym samym przystojniakiem grającym drugą główną role. Troche miłości, humoru, obyczajowy film ze zwrotem akcji w połowie.
Gry weselne - 10/10 miłość dwóch dziewczyn, trudna droga do takiego wyzwolenia, spełnienie pragnień i marzeń.
__________________
Be My Mirror, My Sword and Shield
|
2008-09-23, 20:37 | #2391 |
luckygirl
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 20 617
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
"Nie kłam kochanie" - w sumie to mi się podobało,prócz tego,że Adamczyk mi średnio pasował do roli amanta-oszusta,a Żmuda była aż za święta.Natomiast sam pomysł,sam scenarium mi sie podobał. 4/10
"Nawiedzona narzeczona" - miałam nadziej na cos lepszego,jednak zawiodłam się.Przysypiałam na tym filmie,ale obejrzałam cały. Jedyne co to podobała mi sie rola Longorii,bo ja lubię 4/10 |
2008-09-23, 20:44 | #2392 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 764
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Mały Manhattan - przyjemny film. 8/10
|
2008-09-23, 21:40 | #2393 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Pabianice
Wiadomości: 629
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Plac zbawiciela - 10/10 - rewelacyjny film, wywarł na mnie ogromne wrażenie
__________________
"Jeśli przyjmiesz do siebie zabiedzonego psa i sprawisz, że zacznie mu się dobrze powodzić - nie ugryzie cię. Na tym polega zasadnicza różnica między psem a człowiekiem" - M.Twain http://www.allegro.pl/show_user_auct...hp?uid=1675216 |
2008-09-24, 07:03 | #2394 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 7 326
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
"Nieznajomi" film dopiero w kinach ale ja na szczęście nie zmarnowałam pieniedzy na bilet i zobaczyłam w warunkach domowych. Obejrzałam dla ulubionych aktorów Liv Tyler i Scotta Speedmana i ulubionej modelki Gemmy Ward.
Nie oglądam horrorów bo mam słabą psychę i po prostu się boję ale ten film..mnie nie wystraszył na wiadomość Tżta "jeszcze 20minurt do końca" ja na to "już?! Przenież jeszcze nic się nie stało!" film gdzie da się wypłapać pomyłki reżyserskie ;-) nie lubię horrorów gdzie jest dużo krwi, lubię gdzie jest klimat.. ten taki był... szkoda,że tak mało dialogów w tym filmie;-) i szkoda,że niewiele w nim się działo.... inaczej sobie to wyobrażałam ale Gemma Ward ma cudowny głos..chociaż mówi niewiele;-) 6/10 "Nie zadzieraj z fryzjerem" taka lekka komedia o banalnym, przewidywalnym przebiegu akcji.... głupiutka z żartami w stylu Akademii Policyjnej... no ale nie powiem, były śmieszne momenty i film dość przyjemny, na odmóżdżenie się 7/10 teraz czekają mnie "Jaja w tropikach" jeszcze bardziej rozwalona komedia... no ale trailer mnie rozbawił wiec może bedzie ok.
__________________
31maj 2013 HANIA |
2008-09-24, 10:23 | #2395 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: ...małe miasteczko...
Wiadomości: 5 488
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Wczoraj obejrzałam film Katyń. Świetna produkcja, powinien każdy zobaczyc ten film. Długo po nim myślałam, kilka razy sie popłakałam. Wrażenie niesamowite.
Polecam 9/10
__________________
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze
^^^Moje skarby^^^ Jakub 20 czerwca 2009 r. Blanka 15 września 2011 r. |
2008-09-24, 10:55 | #2396 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Alvin i wiewiórki 11/10 super naprawde .
__________________
|
2008-09-24, 12:11 | #2397 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 501
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Apartament- cudoowny! 10/10
__________________
Razem: 08.08.2009r Zaręczyny: 06.03.2011r Ślub: 28.09.2013r 41/40 |
2008-09-24, 12:35 | #2398 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Pomerania :)
Wiadomości: 2 363
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Babylon A.D.
Za "fantastyką" nie przepadam, ale obejrzałam ze względu na Vina Diesela I nie żałuję...Chociaż film troszkę pokręcony i nie dokońca wiem w jaki sposób wydarzyły się pewne rzeczy przedstawione w tym filmie... Ale i tak mi się podobał. No i powinni dostać oskara za zmontowanie zwiastunu...Człowiek ma wrażenie że wbije go w fotel w trakcie oglądania filmu, a tak nie jest (bez przesady)... 10/10
__________________
maniaczko-fanka mundurowych
Moja książkowa wymiana. Zapraszam https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=630571http:// |
2008-09-24, 13:15 | #2399 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 2 152
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Pamiętnik- nie jest to nowy film mimo to cieszę się że go zobaczyłam. Wzruszyłam się podczas oglądania. 9/10
|
2008-09-24, 16:16 | #2400 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Confetti 3/10 Casting urządzony przez brytyjską gazete na najlepszy ślub. Nagrodą jest nowy dom i okładka gazety. Brytyjski humor, troche jak reality, film strasznie sie ślimaczył, dopiero ostatnie 20 min czyli same śluby były warte zobaczenia. Ogólnie sie wynudziłam ale dobrnęłam do końca.
__________________
Be My Mirror, My Sword and Shield
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:58.