Potrzebna rada.. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja

Notka

Szkoła i edukacja Szkoła i edukacja, to forum dla osób, które chcą się uczyć. Tu dowiesz się wszystkiego o szkołach, uczelniach, kursach. Na forum NIE odrabiamy prac domowych!

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-04-24, 07:58   #1
NothingElse
Rozeznanie
 
Avatar NothingElse
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 814

Potrzebna rada..


Wiem, że ostatnio jest multum wątków dotyczących studiów..ale i ja potrzebuję porady
od października studiuję dziennie kierunek Żywienie Człowieka, zbliża się koniec drugiego semestru..a ja mocno zastanawiam się nad rezygnacją. w zasadzie przez całe liceum nie wiedziałam co chcę robić..byłam w klasie językowo-geograficznej. tuż przed maturą olśniło mnie (dosłownie ),że przecież interesuję się zdrowym odżywianiem i takie tam i mogłabym to studiować. miałam szczęście bo mimo, że ani chemii ani biologii nie zdawałam- dostałam się. ten pierwszy rok to był lekki koszmar..po pierwsze wszystko nowe(ludzie,miejsce,tryb życia ) a po drugie: to są studia inżynierskie, według mnie trudne i ciężkie, a dla mnie-zielonej w kwestii chemii to już w ogóle..
ale jakoś zaliczyłam semestr. i teraz rodzi się problem. z jednej strony w ogóle mi się te studia nie podobają-nudne, trudne, zraziłam się bardzo
ale z drugiej może to tylko pierwszy rok?może później będzie ciekawiej..zacznę się w tym odnajdywać i przebrnę przez te 3 lata.
zaczęłam ostatnio myśleć, żeby spróbować się na jakimś innym kierunku..tylko moim największym problemem jest to, że ja nie wiem gdzie chciałabym pracować, co robić ;/ interesowało mnie zdrowe żywienie-po prawie roku tych studiów mam dość. u mnie chyba się sprawdza zasada-jestem 'na nie' dla wszystkiego co staje się moim obowiązkiem. generalnie widzę się w pracy bardziej za biurkiem, żeby zrobić swoje i iść do domu. ale znowu księgowa czy temu podobne jakoś nie brzmią zachęcająco.